«Oι εταιρείες πρέπει να μάθουν σε μακροπρόθεσμο επίπεδο ότι δεν μπορούν να αποφεύγουν την προστασία του περιβάλλοντος, η οποία είναι απαραίτητη», τονίζει η Barbara Hendricks
Αυστηροποίηση των κανόνων για τους ρύπους και των σχετικών δοκιμών ζητά η υπουργός Περιβάλλοντος της Γερμανίας, στον απόηχο του «dieselgate» της Volkswagen.
Ειδικότερα, με βάση δημοσίευμα της Süddeutsche Zeitung, η υπουργός Barbara Hendricks, στέλεχος του SPD, αναφέρει σε γραπτή πρότασή της, πως τα όρια για τις εκπομπές ρύπων πρέπει να είναι «τόσο απαιτητικά στο μέλλον, που το πετρέλαιο θα είναι καθαρότερο, ως αποτέλεσμα».
Παράλληλα, φέρεται να προσθέτει ότι «οι εταιρείες πρέπει να μάθουν σε μακροπρόθεσμο επίπεδο ότι δεν μπορούν να αποφεύγουν την προστασία του περιβάλλοντος, η οποία είναι απαραίτητη», ενώ σημείωνει πως οι πετρελαιοκινητήρες θα έχουν μέλλον μόνο αν μπορούν να αποδείξουν ότι είναι «καθαροί».
Καλεί, επιπλέον, σε πανευρωπαϊκές δοκιμές, υπό πραγματικές συνθήκες, και τονίζει ότι πρέπει να διασφαλιστεί πως τα οχήματα έχουν κατασκευαστεί κατά τέτοιο τρόπο, που να εκπέμπουν χαμηλούς ρύπους εν κινήσει.
Το κόστος των συστημάτων δοκιμών θα πρέπει να επιβαρύνει τους κατασκευαστές, υποστηρίζει η Hendricks.
Τέλος, εκτιμά ότι οι δήμοι και οι περιφέρειες θα πρέπει στο μέλλον να έχουν την εξουσιοδότηση να απαγορεύουν τα οχήματα που εκπέμπουν πολύ υψηλούς ρύπους να κινούνται στα όρια τους.
www.bankingnews.gr
Ειδικότερα, με βάση δημοσίευμα της Süddeutsche Zeitung, η υπουργός Barbara Hendricks, στέλεχος του SPD, αναφέρει σε γραπτή πρότασή της, πως τα όρια για τις εκπομπές ρύπων πρέπει να είναι «τόσο απαιτητικά στο μέλλον, που το πετρέλαιο θα είναι καθαρότερο, ως αποτέλεσμα».
Παράλληλα, φέρεται να προσθέτει ότι «οι εταιρείες πρέπει να μάθουν σε μακροπρόθεσμο επίπεδο ότι δεν μπορούν να αποφεύγουν την προστασία του περιβάλλοντος, η οποία είναι απαραίτητη», ενώ σημείωνει πως οι πετρελαιοκινητήρες θα έχουν μέλλον μόνο αν μπορούν να αποδείξουν ότι είναι «καθαροί».
Καλεί, επιπλέον, σε πανευρωπαϊκές δοκιμές, υπό πραγματικές συνθήκες, και τονίζει ότι πρέπει να διασφαλιστεί πως τα οχήματα έχουν κατασκευαστεί κατά τέτοιο τρόπο, που να εκπέμπουν χαμηλούς ρύπους εν κινήσει.
Το κόστος των συστημάτων δοκιμών θα πρέπει να επιβαρύνει τους κατασκευαστές, υποστηρίζει η Hendricks.
Τέλος, εκτιμά ότι οι δήμοι και οι περιφέρειες θα πρέπει στο μέλλον να έχουν την εξουσιοδότηση να απαγορεύουν τα οχήματα που εκπέμπουν πολύ υψηλούς ρύπους να κινούνται στα όρια τους.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών