Οικονομολόγοι εκτιμούσαν ότι θα παρέμενε αμετάβλητος στις 9,5 μονάδες
Ελαφρά υποχώρηση σημείωσε ο δείκτης καταναλωτικής εμπιστοσύνης στη Γερμανία τον Μάρτιο του 2016, σύμφωνα με τα στοιχεία που ανακοίνωσε σήμερα η GfK.
Ειδικότερα, η καταναλωτική εμπιστοσύνη τον Μάρτιο υποχώρησε στις 9,4 μονάδες, ελαφρώς χαμηλότερα από τις 9,5 μονάδες τον Φεβρουάριο.
Οικονομολόγοι εκτιμούσαν ότι θα παρέμενε αμετάβλητος στις 9,5 μονάδες.
Μετά την αναρρίχησή τους τον Φεβρουάριο, οι προσδοκίες των καταναλωτών για τα εισοδήματά τους υποχώρησαν σημαντικά τον Μάρτιο, με τον σχετικό δείκτη να σημειώνει πτώση κατά 6,2 μονάδες, στις 50,5 μονάδες.
Όπως αναφέρει η GfK, «η αδύναμη ζήτηση για γερμανικά προϊόντα σε συγκεκριμένες σημαντικές αγορές πιθανόν να μην αφήσουν ανεπηρέαστη την οικονομική ανάπτυξη στη Γερμανία.
»Σημάδι αυτού είναι η πτώση των οικονομικών προσδοκιών αυτόν τον μήνα. Παρομοίως, οι προσδοκίες για το εισόδημα, όπως και η ροπή για αγορές έχουν επίσης χάσει δυναμική.
»Ωστόσο, και οι δύο δείκτες παραμένουν σε εξαιρετικά υψηλό επίπεδο σε αντίθεση με τις οικονομικές προσδοκίες».
www.bankingnews.gr
Ειδικότερα, η καταναλωτική εμπιστοσύνη τον Μάρτιο υποχώρησε στις 9,4 μονάδες, ελαφρώς χαμηλότερα από τις 9,5 μονάδες τον Φεβρουάριο.
Οικονομολόγοι εκτιμούσαν ότι θα παρέμενε αμετάβλητος στις 9,5 μονάδες.
Μετά την αναρρίχησή τους τον Φεβρουάριο, οι προσδοκίες των καταναλωτών για τα εισοδήματά τους υποχώρησαν σημαντικά τον Μάρτιο, με τον σχετικό δείκτη να σημειώνει πτώση κατά 6,2 μονάδες, στις 50,5 μονάδες.
Όπως αναφέρει η GfK, «η αδύναμη ζήτηση για γερμανικά προϊόντα σε συγκεκριμένες σημαντικές αγορές πιθανόν να μην αφήσουν ανεπηρέαστη την οικονομική ανάπτυξη στη Γερμανία.
»Σημάδι αυτού είναι η πτώση των οικονομικών προσδοκιών αυτόν τον μήνα. Παρομοίως, οι προσδοκίες για το εισόδημα, όπως και η ροπή για αγορές έχουν επίσης χάσει δυναμική.
»Ωστόσο, και οι δύο δείκτες παραμένουν σε εξαιρετικά υψηλό επίπεδο σε αντίθεση με τις οικονομικές προσδοκίες».
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών