Η Volkswagen θα παρουσιάσει έως το τέλος του τρέχοντος μήνα το πρόγραμμα ύψους 10 δισ. δολ. για το πρώτο στάδιο της αντιμετώπισης του dieselgate
Ο Matthias Mueller ζήτησε για ακόμα «συγγνώμη» από τους μετόχους της αυτοκινητοβιομηχανίας, 9 μήνες αφότου έγινε ευρέως γνωστό το σκάνδαλο παραποίησης των εκπομπών ρύπων.
«Εκ μέρους του ομίλου Volkswagen και όλων όσων εργάζονται εδώ, σας ζητώ συγνώμη για το γεγονός ότι η εμπιστοσύνη που επιδείξατε στην εταιρεία προδόθηκε», ανέφερε χαρακτηριστικά στη σημερινή (22/6) γενική συνέλευση των μετόχων ο CEO, ενώ συμπλήρωσε:
«Αυτή η ανάρμοστη συμπεριφορά έρχεται σε αντίθεση με ό, τι Volkswagen αντιπροσωπεύει».
Η Volkswagen θα παρουσιάσει έως το τέλος του τρέχοντος μήνα το πρόγραμμα ύψους 10 δισ. δολ. για το πρώτο στάδιο της αντιμετώπισης του dieselgate.
Ειδικότερα, από το υπέρογκο ποσό, τα 6,5 δισ. δολ. θα πάνε στους ιδιοκτήτες των οχημάτων που εμπλέκονταν στο σκάνδαλο εκπομπής ρύπων, ενώ τα 3,5 δισ. δολ. θα καταβληθούν στην κυβέρνηση των ΗΠΑ και τις ρυθμιστικές αρχές της Καλιφόρνια.
Ο αριθμός των οχημάτων που διέθεταν το παραποιημένο λογισμικό φτάνει τα 500.000 στις ΗΠΑ….
Σε παγκόσμιο επίπεδο ο αντίστοιχος αριθμός μπορεί να φτάνει ακόμα και τα 11 εκατομμύρια, σύμφωνα με ορισμένες αναφορές…
Ωστόσο, η αυτοκινητοβιομηχανία – κολοσσός θα πληρώσει πολύ περισσότερα από τα 10 δισ. δολ. για να «ξεπλύνει» το σκάνδαλο, καθώς εκκρεμούν χιλιάδες μηνύσεις ιδιωτών σε παγκόσμιο επίπεδο εναντίον της.
Σημειώνεται ότι η Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα (ΕΚΤ) θα προχωρήσει στην αγορά ομολόγων της Volkswagen στο πλαίσιο του προγράμματος αγοράς εταιρικών ομολόγων, το οποίο ξεκίνησε στις 8/6 κι έχει στόχο την περαιτέρω τόνωση του πληθωρισμού (στο +2%).
Το παράδοξο είναι πως δεν έχει περάσει ούτε ένας χρόνος από τότε που η αυτοκινητοβιομηχανία παραδέχτηκε την παραποίηση των μετρήσεων για τους ρύπους…
Οπότε, έρχεται αμέσως στο μυαλό μας το εύλογο ερώτημα για την αξιοπιστία της πιστοληπτικής ικανότητας της γερμανικής εταιρείας...
www.bankingnews.gr
«Εκ μέρους του ομίλου Volkswagen και όλων όσων εργάζονται εδώ, σας ζητώ συγνώμη για το γεγονός ότι η εμπιστοσύνη που επιδείξατε στην εταιρεία προδόθηκε», ανέφερε χαρακτηριστικά στη σημερινή (22/6) γενική συνέλευση των μετόχων ο CEO, ενώ συμπλήρωσε:
«Αυτή η ανάρμοστη συμπεριφορά έρχεται σε αντίθεση με ό, τι Volkswagen αντιπροσωπεύει».
Η Volkswagen θα παρουσιάσει έως το τέλος του τρέχοντος μήνα το πρόγραμμα ύψους 10 δισ. δολ. για το πρώτο στάδιο της αντιμετώπισης του dieselgate.
Ειδικότερα, από το υπέρογκο ποσό, τα 6,5 δισ. δολ. θα πάνε στους ιδιοκτήτες των οχημάτων που εμπλέκονταν στο σκάνδαλο εκπομπής ρύπων, ενώ τα 3,5 δισ. δολ. θα καταβληθούν στην κυβέρνηση των ΗΠΑ και τις ρυθμιστικές αρχές της Καλιφόρνια.
Ο αριθμός των οχημάτων που διέθεταν το παραποιημένο λογισμικό φτάνει τα 500.000 στις ΗΠΑ….
Σε παγκόσμιο επίπεδο ο αντίστοιχος αριθμός μπορεί να φτάνει ακόμα και τα 11 εκατομμύρια, σύμφωνα με ορισμένες αναφορές…
Ωστόσο, η αυτοκινητοβιομηχανία – κολοσσός θα πληρώσει πολύ περισσότερα από τα 10 δισ. δολ. για να «ξεπλύνει» το σκάνδαλο, καθώς εκκρεμούν χιλιάδες μηνύσεις ιδιωτών σε παγκόσμιο επίπεδο εναντίον της.
Σημειώνεται ότι η Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα (ΕΚΤ) θα προχωρήσει στην αγορά ομολόγων της Volkswagen στο πλαίσιο του προγράμματος αγοράς εταιρικών ομολόγων, το οποίο ξεκίνησε στις 8/6 κι έχει στόχο την περαιτέρω τόνωση του πληθωρισμού (στο +2%).
Το παράδοξο είναι πως δεν έχει περάσει ούτε ένας χρόνος από τότε που η αυτοκινητοβιομηχανία παραδέχτηκε την παραποίηση των μετρήσεων για τους ρύπους…
Οπότε, έρχεται αμέσως στο μυαλό μας το εύλογο ερώτημα για την αξιοπιστία της πιστοληπτικής ικανότητας της γερμανικής εταιρείας...
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών