Ο βιομηχανικός σύνδεσμος βρετανικών βιομηχανιών και εμπόρων οχημάτων SMMT είχε ταχθεί υπέρ της παραμονής του Ηνωμένου Βασιλείου στην Ε.Ε. ως επιλογή «ζωτικής σημασίας» για το μέλλον του κλάδου
Ρεκόρ 12ετίας κατέγραψε η βρετανική παραγωγή αυτοκινήτων στο Ηνωμένο Βασίλειο στους πρώτους επτά μήνες του 2016, ξεπερνώντας για πρώτη φορά από το 2004 το ένα εκατομμύριο οχήματα.
Σύμφωνα με ρεπορτάζ του βρετανικού ειδησεογραφικού δικτύου Sky News, η βρετανική αυτοκινητο-βιομηχανία βιώνει μια αναγέννηση, η οποία μέχρι στιγμής δεν δείχνει να επηρεάζεται αρνητικά από την επικράτηση του Brexit στο ιστορικό βρετανικό δημοψήφισμα της 23ης Ιουνίου 2016.
Βεβαίως, σε πρώτο στάδιο, η εξασθένηση της στερλίνας μπορεί να προσφέρει μια απροσδόκητη ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας των οχημάτων που παράγονται στη Βρετανία, όμως μεσοπρόθεσμα αυτή δεν θα διασφαλιστεί χωρίς νέες επενδύσεις, καθώς σημαντικό μέρος των τμημάτων των οχημάτων βρετανικής παραγωγής παράγονται εκτός Ηνωμένου Βασιλείου.
Τον Ιούλιο του 2016 - δηλαδή τον μήνα που ακολούθησε την ψυχρολουσία της απόφασης υπέρ του Brexit - η παραγωγή αυτοκινήτων στο Ηνωμένο Βασίλειο ανήλθε σε 126.566 οχήματα, αριθμός αυξημένος κατά 7,6% σε σύγκριση με τον αντίστοιχο για τον Ιούλιο του 2015.
Στο επτάμηνο του 2016, 1,02 εκατ. αυτοκίνητα παρήχθησαν σε βρετανικό έδαφος, μια αξιόλογη βελτίωση κατά 12,3% σε σύγκριση με την αντίστοιχη περυσινή.
Επισημαίνεται, ότι περισσότερα από το 75% των οχημάτων που κατασκευάζονται στη Βρετανία προορίζεται για εξαγωγή.
Ο βιομηχανικός σύνδεσμος βρετανικών βιομηχανιών και εμπόρων οχημάτων SMMT την περίοδο που προηγήθηκε του μοιραίου δημοψηφίσματος είχε ταχθεί υπέρ της παραμονής του Ηνωμένου Βασιλείου στην Ε.Ε., την οποία ανέφερε πως θεωρούσε «ζωτικής σημασίας» για το ευοίωνο μέλλον του κλάδου.
www.bankingnews.gr
Σύμφωνα με ρεπορτάζ του βρετανικού ειδησεογραφικού δικτύου Sky News, η βρετανική αυτοκινητο-βιομηχανία βιώνει μια αναγέννηση, η οποία μέχρι στιγμής δεν δείχνει να επηρεάζεται αρνητικά από την επικράτηση του Brexit στο ιστορικό βρετανικό δημοψήφισμα της 23ης Ιουνίου 2016.
Βεβαίως, σε πρώτο στάδιο, η εξασθένηση της στερλίνας μπορεί να προσφέρει μια απροσδόκητη ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας των οχημάτων που παράγονται στη Βρετανία, όμως μεσοπρόθεσμα αυτή δεν θα διασφαλιστεί χωρίς νέες επενδύσεις, καθώς σημαντικό μέρος των τμημάτων των οχημάτων βρετανικής παραγωγής παράγονται εκτός Ηνωμένου Βασιλείου.
Τον Ιούλιο του 2016 - δηλαδή τον μήνα που ακολούθησε την ψυχρολουσία της απόφασης υπέρ του Brexit - η παραγωγή αυτοκινήτων στο Ηνωμένο Βασίλειο ανήλθε σε 126.566 οχήματα, αριθμός αυξημένος κατά 7,6% σε σύγκριση με τον αντίστοιχο για τον Ιούλιο του 2015.
Στο επτάμηνο του 2016, 1,02 εκατ. αυτοκίνητα παρήχθησαν σε βρετανικό έδαφος, μια αξιόλογη βελτίωση κατά 12,3% σε σύγκριση με την αντίστοιχη περυσινή.
Επισημαίνεται, ότι περισσότερα από το 75% των οχημάτων που κατασκευάζονται στη Βρετανία προορίζεται για εξαγωγή.
Ο βιομηχανικός σύνδεσμος βρετανικών βιομηχανιών και εμπόρων οχημάτων SMMT την περίοδο που προηγήθηκε του μοιραίου δημοψηφίσματος είχε ταχθεί υπέρ της παραμονής του Ηνωμένου Βασιλείου στην Ε.Ε., την οποία ανέφερε πως θεωρούσε «ζωτικής σημασίας» για το ευοίωνο μέλλον του κλάδου.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών