To χρέος της Hanjin Shipping ανέρχεται στα 5,3 δισ. δολάρια
Η νοτιοκορεάτικη ναυτιλιακή εταιρία Hanjin Shipping Co Ltd προσανατολίζεται να πουλήσει πάνω από τα μισά πλοία της, βάζοντας έτσι σε εφαρμογή ένα σχέδιο αναδιάρθρωσης, μεταδίδει το Reuters, επικαλούμενο ρεπορτάζ της Wall Street Journal.
Παρόλα αυτά, η εκκαθάριση παραμένει το πιο πιθανό αποτέλεσμα για την Hanjin Shipping.
Η συγκεκριμένη ναυτιλιακή εταιρία που είναι η έβδομη μεγαλύτερη στον κόσμο στην τάξη των container έκανε αίτηση πτώχευσης σε νοτιοκορεάτικο δικαστήριο και θα πρέπει μέχρι τον Δεκέμβριο του 2016 να υποβάλει ένα σχέδιο αποκατάστασης.
Η Hanjin Shipping επεξεργάζεται διάφορα σενάρια και σύμφωνα με ένα από αυτά θα διατηρήσει τα 15 από τα 37 πλοία της και θα επιστρέψει σχεδόν όλα από τα 61 ναυλωμένα πλοία της στους ιδιοκτήτες της, μειώνοντας κατά πολύ τον στόλο της, σύμφωνα με την WSJ.
Ένας εκπρόσωπος της ναυτιλιακής εταιρίας αρνήθηκε να κάνει κάποιο σχόλιο για οποιοδήποτε σενάριο αναδιάρθρωσης στο Reuters, παραπέμποντας στην απόφαση του δικαστηρίου για το πλάνο διάσωσης, που είναι μήνες μακριά.
Με ένα χρέος που ανέρχεται στα 5,33 δισ. δολάρια στο τέλος Ιουνίου 2016 και με την νοτιοκορεάτικη κυβέρνηση απρόθυμη να συνεισφέρει για τη διάσωσή της, οι προσδοκίες για την επιβίωση της Hanjin Shipping είναι πολύ χαμηλές.
www.bankingnews.gr
Παρόλα αυτά, η εκκαθάριση παραμένει το πιο πιθανό αποτέλεσμα για την Hanjin Shipping.
Η συγκεκριμένη ναυτιλιακή εταιρία που είναι η έβδομη μεγαλύτερη στον κόσμο στην τάξη των container έκανε αίτηση πτώχευσης σε νοτιοκορεάτικο δικαστήριο και θα πρέπει μέχρι τον Δεκέμβριο του 2016 να υποβάλει ένα σχέδιο αποκατάστασης.
Η Hanjin Shipping επεξεργάζεται διάφορα σενάρια και σύμφωνα με ένα από αυτά θα διατηρήσει τα 15 από τα 37 πλοία της και θα επιστρέψει σχεδόν όλα από τα 61 ναυλωμένα πλοία της στους ιδιοκτήτες της, μειώνοντας κατά πολύ τον στόλο της, σύμφωνα με την WSJ.
Ένας εκπρόσωπος της ναυτιλιακής εταιρίας αρνήθηκε να κάνει κάποιο σχόλιο για οποιοδήποτε σενάριο αναδιάρθρωσης στο Reuters, παραπέμποντας στην απόφαση του δικαστηρίου για το πλάνο διάσωσης, που είναι μήνες μακριά.
Με ένα χρέος που ανέρχεται στα 5,33 δισ. δολάρια στο τέλος Ιουνίου 2016 και με την νοτιοκορεάτικη κυβέρνηση απρόθυμη να συνεισφέρει για τη διάσωσή της, οι προσδοκίες για την επιβίωση της Hanjin Shipping είναι πολύ χαμηλές.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών