Αν και τα οφέλη από τη χρήση ηλεκτρικών οχημάτων είναι αδιαμφισβήτητα, οι καταναλωτές τα αποστρέφονται λόγω του υψηλού κόστους αγοράς
Την κατασκευή «χιλιάδων» σταθμών φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων σχεδιάζουν για την Ευρώπη τρεις αυτοκινητοβιομηχανίες κολοσσοί.
Πρόκειται για τις Volkswagen, BMW και Ford, οι οποίες αναμένεται να εστιάσουν ακόμα περισσότερο στην κατασκευή ηλεκτρικών οχημάτων στο μέλλον.
Το σχέδιο, στο οποίο θα συμμετέχει και η Daimler, πιθανότατα θα έχει ολοκληρωθεί μέχρι το 2020, ενώ θα ξεκινήσει από το 2017 με την κατασκευή 400 σταθμών.
Προς το παρόν δεν έχει διευκρινιστεί ο αριθμός των σταθμών σε κάθε χώρα.
Αν και τα οφέλη από τη χρήση ηλεκτρικών οχημάτων είναι αδιαμφισβήτητα, οι καταναλωτές τα αποστρέφονται λόγω του υψηλού κόστους αγοράς.
Ενδεικτικά, όπως παραθέτει και το Bloomberg, το 2015 η BMW πούλησε λιγότερα από 24.100.
Παρ' όλ' αυτά, από πλευράς Ευρώπης, πρωτοπόρος στα ηλεκτρικά οχήματα είναι η Γερμανία, η οποία για να αυξήσει ακόμα τις πωλήσεις δίνει πλέον και οικονομικά κίνητρα (επιδοτήσεις) στους πολίτες.
Μάλιστα, το συνολικό κόστος του σχετικού προγράμματος αγγίζει το 1 δισ. ευρώ!
www.bankingnews.gr
Πρόκειται για τις Volkswagen, BMW και Ford, οι οποίες αναμένεται να εστιάσουν ακόμα περισσότερο στην κατασκευή ηλεκτρικών οχημάτων στο μέλλον.
Το σχέδιο, στο οποίο θα συμμετέχει και η Daimler, πιθανότατα θα έχει ολοκληρωθεί μέχρι το 2020, ενώ θα ξεκινήσει από το 2017 με την κατασκευή 400 σταθμών.
Προς το παρόν δεν έχει διευκρινιστεί ο αριθμός των σταθμών σε κάθε χώρα.
Αν και τα οφέλη από τη χρήση ηλεκτρικών οχημάτων είναι αδιαμφισβήτητα, οι καταναλωτές τα αποστρέφονται λόγω του υψηλού κόστους αγοράς.
Ενδεικτικά, όπως παραθέτει και το Bloomberg, το 2015 η BMW πούλησε λιγότερα από 24.100.
Παρ' όλ' αυτά, από πλευράς Ευρώπης, πρωτοπόρος στα ηλεκτρικά οχήματα είναι η Γερμανία, η οποία για να αυξήσει ακόμα τις πωλήσεις δίνει πλέον και οικονομικά κίνητρα (επιδοτήσεις) στους πολίτες.
Μάλιστα, το συνολικό κόστος του σχετικού προγράμματος αγγίζει το 1 δισ. ευρώ!
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών