Μόλις χθες Τετάρτη 28 Δεκεμβρίου 2016, η Κίνα ξεκίνησε τη λειτουργία μιας ακόμα ταχείας σιδηροδρομικής σύνδεσης μήκους 2.252 χιλιομέτρων που διασχίζει 5 κινεζικές επαρχίες
Επενδύσεις 504 δισ. δολαρίων ΗΠΑ (480 δισ. ευρώ) για την επέκταση του σιδηροδρομικού της δικτύου υψηλών ταχυτήτων σε συνολικό μήκος 30.000 χιλιομέτρων μέχρι το 2020, σχεδιάζει η Κίνα στο πλαίσιο σχεδίου τόνωσης της οικονομικής της ανάπτυξης, διασυνδέοντας περισσότερο από το 80% των μεγάλων κινεζικών πόλεων.
Το κινεζικό σιδηροδρομικό δίκτυο υψηλών ταχυτήτων στο τέλος του 2015 εκτεινόταν σε 19.000 χλμ..
Τα κινεζικά σχέδια για σιδηροδρομικά έργα υποδομής περιλαμβάνουν την ανακαίνιση υφισταμένων γραμμών για μεταφορές υψηλότερων ταχυτήτων, καθώς και την επιτάχυνση της κατασκευής σιδηροδρόμων για την εξυπηρέτηση λιγότερο ανεπτυγμένων περιφερειών στην κεντρική και δυτική Κίνα.
Την τελευταία διετία, η κινεζική κυβέρνηση πραγματοποιεί μεγάλα κατασκευαστικά έργα σε αυτοκινητόδρομους και άλλα δημόσια έργα υποδομής.
Μόλις χθες Τετάρτη 28 Δεκεμβρίου 2016, η Κίνα ξεκίνησε τη λειτουργία μιας ακόμα ταχείας σιδηροδρομικής σύνδεσης, αυτή τη φορά μεταξύ του χρηματο-οικονομικού κέντρου της Σαγκάης στα ανατολικά της χώρας, με την Κούνμινγκ, πρωτεύουσα της νοτιο-δυτικής επαρχίας Γιουνάν, μια φτωχή περιοχή.
Η νέα γραμμή έχει μήκος 2.252 χιλιομέτρων και διασχίζει πέντε κινεζικές επαρχίες, μειώνοντας το χρόνο του ταξειδιού από 35 σε μόλις 11 ώρες.
www.bankingnews.gr
Το κινεζικό σιδηροδρομικό δίκτυο υψηλών ταχυτήτων στο τέλος του 2015 εκτεινόταν σε 19.000 χλμ..
Τα κινεζικά σχέδια για σιδηροδρομικά έργα υποδομής περιλαμβάνουν την ανακαίνιση υφισταμένων γραμμών για μεταφορές υψηλότερων ταχυτήτων, καθώς και την επιτάχυνση της κατασκευής σιδηροδρόμων για την εξυπηρέτηση λιγότερο ανεπτυγμένων περιφερειών στην κεντρική και δυτική Κίνα.
Την τελευταία διετία, η κινεζική κυβέρνηση πραγματοποιεί μεγάλα κατασκευαστικά έργα σε αυτοκινητόδρομους και άλλα δημόσια έργα υποδομής.
Μόλις χθες Τετάρτη 28 Δεκεμβρίου 2016, η Κίνα ξεκίνησε τη λειτουργία μιας ακόμα ταχείας σιδηροδρομικής σύνδεσης, αυτή τη φορά μεταξύ του χρηματο-οικονομικού κέντρου της Σαγκάης στα ανατολικά της χώρας, με την Κούνμινγκ, πρωτεύουσα της νοτιο-δυτικής επαρχίας Γιουνάν, μια φτωχή περιοχή.
Η νέα γραμμή έχει μήκος 2.252 χιλιομέτρων και διασχίζει πέντε κινεζικές επαρχίες, μειώνοντας το χρόνο του ταξειδιού από 35 σε μόλις 11 ώρες.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών