Στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος βρίσκεται η ηλεκτροκίνηση, η οποία ωστόσο απαιτεί επενδύσεις δισεκατομμυρίων ώστε να αναπτυχθούν οι κινητήρες, οι μπαταρίες και η αυτόνομη οδήγηση
Αφήνοντας πίσω της την εφιαλτική διετία 2015 – 2016, η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία της Ευρώπης ελπίζει και πάλι να αναρριχηθεί στην κορυφή, πραγματοποιώντας μία στροφή από το πρόσφατο αμαρτωλό παρελθόν της.
Η μετάβαση θα γίνει μέσω του σχεδίου «Strategy Together 2025», το οποίο ξεκινά το τρέχον έτος και έχει στόχο «μια νέα, μια καλύτερη Volkswagen».
Στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος βρίσκεται η ηλεκτροκίνηση, η οποία ωστόσο απαιτεί επενδύσεις δισεκατομμυρίων ώστε να αναπτυχθούν οι κινητήρες, οι μπαταρίες και η αυτόνομη οδήγηση.
Ειδικότερα, η Volkswagen σκοπεύει να έχει κυκλοφορήσει 19 μοντέλα SUV μέχρι το 2020 παγκοσμίως, από μόλις δύο που έχει τώρα.
Επιπλέον, στόχος της είναι και η πώληση ενός εκατομμυρίου ηλεκτρικών οχημάτων παγκοσμίως το χρόνο μέχρι το 2025.
Σημαντικό ρόλο στην απόφαση του γερμανικού κολοσσού έπαιξε το σκάνδαλο παραποίησης των μετρήσεων εκπομπών ρύπων (dieselgate), το οποίο έβλαψε κατά πολύ την αξιοπιστία του στις Ηνωμένες Πολιτείες και τις υπόλοιπες αγορές που δραστηριοποιείται.
Να σημειωθεί πως τα πετρελαιοκίνητα οχήματα αντιστοιχούσαν στο ένα τέταρτο των συνολικών πωλήσεων της Volkswagen στη χώρα.
Θυμίζουμε πως πρόσφατα η VW ανακοίνωσε την περικοπή έως και 30.000 θέσεων εργασίας εντός των επόμενων πέντε ετών.
Στόχος των εν λόγω περικοπών είναι η ετήσια εξοικονόμηση εξόδων έως και 3,7 δισ. ευρώ.
Πάνω από 53.000 θέσεις εργασίας θα χαθούν μέχρι το 2025
Ο γερμανικός κολοσσός θα αναγκαστεί να εφαρμόσει ένα πρόγραμμα λιτότητας και περικοπές θέσεων εργασίας για να πετύχει τους στόχους της.
Υπολογίζεται ότι μέχρι το 2025 θα χαθούν 23.000 θέσεις εργασίας στη Γερμανία και 30.000 σε διεθνές επίπεδο.
Συνολικά θα εξοικονομηθούτην30 δισ. ευρώ.
«Πράσινο φως» από τις γερμανικές Αρχές στη Volkswagen για επισκευή των οχημάτων του «dieselgate»
Το «πράσινο φως» για την επισκευή των προβληματικών οχημάτων του σκανδάλου παραποίησης των μετρήσεων εκπομπών ρύπων («dieselgate») έλαβε από την αρμόδια γερμανική Αρχή (KBA) η Volkswagen, σύμφωνα με όσα ανακοίνωσε εκπρόσωπος της αυτοκινητοβιομηχανίας.
Ο αξιωματούχος της VW διευκρίνισε πως η έγκριση δεν αφορά τα προβληματικά οχήματα σε Καναδά και Ηνωμένες Πολιτείες.
Να υπενθυμιστεί πως ορισμένοι αναλυτές είχαν εκφράσει τις αμφιβολίες τους για το κατά πόσο μπορούν τα εν λόγω αυτοκίνητα μπορούν να επιδιορθωθούν.
Στις 20/12 ο γερμανικός κολοσσός συμφώνησε να επανακαθορίσει στις Η.Π.Α. περίπου 80.000 πετρελαιοκίνητα οχήματα μάρκας Audi, VW και Porsche με 3λιτρο, τα οποία «εμπλέκονταν» στο dieselgate.
Να σημειωθεί πως ο συνολικός αριθμός των οχημάτων του dieselgate φτάνουν τα 9 εκατομμύρια σε παγκόσμιο επίπεδο.
Υπενθυμίζεται πως στα τέλη Οκτώβρη 2016 το Ομοσπονδιακό δικαστήριο των ΗΠΑ ενέκρινε το πρόστιμο-ρεκόρ 14,7 δισ. δολαρίων (περίπου 13,5 δισ. ευρώ) που επέβαλαν οι αμερικανικές αρχές στη γιγαντιαία πολυεθνική για το σκάνδαλο.
Η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία παραδέχθηκε τον Σεπτέμβριο του 2015 ότι χρησιμοποιούσε δολίως κρυφό λογισμικό σε αυτοκίνητά της με κινητήρες diesel, ούτως ώστε να ακολουθούν διαφορετική «χαρτογράφηση» κινητήρα ηπιότερης καύσης σε επίσημους ελέγχους εκπεμπόμενων ρύπων και να εμφανίζονται περισσότερο φιλικά προς το περιβάλλον απ' ότι ήταν στην πραγματικότητα.
Σε ό,τι αφορά την Ευρώπη, η Κομισιόν έχει ήδη λάβει νομική δράση κατά επτά (7) χωρών για το dieselgate.
Πρόκειται για τη Γερμανία, τη Μεγάλη Βρετανία, το Λουξεμβούργο, την Ισπανία, Τσεχία, Λιθουανία αλλά και την Ελλάδα.
Οι χώρες κατηγορούνται για το ότι δεν κατάφεραν να διαπιστώσουν έγκαιρα την απάτη της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας με την εκπομπή ρύπων.
www.bankingnews.gr
Η μετάβαση θα γίνει μέσω του σχεδίου «Strategy Together 2025», το οποίο ξεκινά το τρέχον έτος και έχει στόχο «μια νέα, μια καλύτερη Volkswagen».
Στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος βρίσκεται η ηλεκτροκίνηση, η οποία ωστόσο απαιτεί επενδύσεις δισεκατομμυρίων ώστε να αναπτυχθούν οι κινητήρες, οι μπαταρίες και η αυτόνομη οδήγηση.
Ειδικότερα, η Volkswagen σκοπεύει να έχει κυκλοφορήσει 19 μοντέλα SUV μέχρι το 2020 παγκοσμίως, από μόλις δύο που έχει τώρα.
Επιπλέον, στόχος της είναι και η πώληση ενός εκατομμυρίου ηλεκτρικών οχημάτων παγκοσμίως το χρόνο μέχρι το 2025.
Σημαντικό ρόλο στην απόφαση του γερμανικού κολοσσού έπαιξε το σκάνδαλο παραποίησης των μετρήσεων εκπομπών ρύπων (dieselgate), το οποίο έβλαψε κατά πολύ την αξιοπιστία του στις Ηνωμένες Πολιτείες και τις υπόλοιπες αγορές που δραστηριοποιείται.
Να σημειωθεί πως τα πετρελαιοκίνητα οχήματα αντιστοιχούσαν στο ένα τέταρτο των συνολικών πωλήσεων της Volkswagen στη χώρα.
Θυμίζουμε πως πρόσφατα η VW ανακοίνωσε την περικοπή έως και 30.000 θέσεων εργασίας εντός των επόμενων πέντε ετών.
Στόχος των εν λόγω περικοπών είναι η ετήσια εξοικονόμηση εξόδων έως και 3,7 δισ. ευρώ.
Πάνω από 53.000 θέσεις εργασίας θα χαθούν μέχρι το 2025
Ο γερμανικός κολοσσός θα αναγκαστεί να εφαρμόσει ένα πρόγραμμα λιτότητας και περικοπές θέσεων εργασίας για να πετύχει τους στόχους της.
Υπολογίζεται ότι μέχρι το 2025 θα χαθούν 23.000 θέσεις εργασίας στη Γερμανία και 30.000 σε διεθνές επίπεδο.
Συνολικά θα εξοικονομηθούτην30 δισ. ευρώ.
«Πράσινο φως» από τις γερμανικές Αρχές στη Volkswagen για επισκευή των οχημάτων του «dieselgate»
Το «πράσινο φως» για την επισκευή των προβληματικών οχημάτων του σκανδάλου παραποίησης των μετρήσεων εκπομπών ρύπων («dieselgate») έλαβε από την αρμόδια γερμανική Αρχή (KBA) η Volkswagen, σύμφωνα με όσα ανακοίνωσε εκπρόσωπος της αυτοκινητοβιομηχανίας.
Ο αξιωματούχος της VW διευκρίνισε πως η έγκριση δεν αφορά τα προβληματικά οχήματα σε Καναδά και Ηνωμένες Πολιτείες.
Να υπενθυμιστεί πως ορισμένοι αναλυτές είχαν εκφράσει τις αμφιβολίες τους για το κατά πόσο μπορούν τα εν λόγω αυτοκίνητα μπορούν να επιδιορθωθούν.
Στις 20/12 ο γερμανικός κολοσσός συμφώνησε να επανακαθορίσει στις Η.Π.Α. περίπου 80.000 πετρελαιοκίνητα οχήματα μάρκας Audi, VW και Porsche με 3λιτρο, τα οποία «εμπλέκονταν» στο dieselgate.
Να σημειωθεί πως ο συνολικός αριθμός των οχημάτων του dieselgate φτάνουν τα 9 εκατομμύρια σε παγκόσμιο επίπεδο.
Υπενθυμίζεται πως στα τέλη Οκτώβρη 2016 το Ομοσπονδιακό δικαστήριο των ΗΠΑ ενέκρινε το πρόστιμο-ρεκόρ 14,7 δισ. δολαρίων (περίπου 13,5 δισ. ευρώ) που επέβαλαν οι αμερικανικές αρχές στη γιγαντιαία πολυεθνική για το σκάνδαλο.
Η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία παραδέχθηκε τον Σεπτέμβριο του 2015 ότι χρησιμοποιούσε δολίως κρυφό λογισμικό σε αυτοκίνητά της με κινητήρες diesel, ούτως ώστε να ακολουθούν διαφορετική «χαρτογράφηση» κινητήρα ηπιότερης καύσης σε επίσημους ελέγχους εκπεμπόμενων ρύπων και να εμφανίζονται περισσότερο φιλικά προς το περιβάλλον απ' ότι ήταν στην πραγματικότητα.
Σε ό,τι αφορά την Ευρώπη, η Κομισιόν έχει ήδη λάβει νομική δράση κατά επτά (7) χωρών για το dieselgate.
Πρόκειται για τη Γερμανία, τη Μεγάλη Βρετανία, το Λουξεμβούργο, την Ισπανία, Τσεχία, Λιθουανία αλλά και την Ελλάδα.
Οι χώρες κατηγορούνται για το ότι δεν κατάφεραν να διαπιστώσουν έγκαιρα την απάτη της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας με την εκπομπή ρύπων.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών