Σύμφωνα με το κατηγορητήριο, «δεν ενημέρωσε έγκαιρα την αγορά για το σκάνδαλο» ενώ ταυτόχρονα «υποτίμησε τις χρηματοοικονομικές επιπτώσεις»
Ο πρώην Διευθύνων Σύμβουλος της Volkswagen, Martin Winterkorn, αλλά και η ίδια η αυτοκινητοβιομηχανία βρίσκονται στο στόχαστρο των αμερικανικών pension funds, στον απόηχο του σκανδάλου παραποίησης των μετρήσεων εκπομπών ρύπων («dieselgate»).
Τα funds μήνυσαν τον γερμανικό κολοσσό ο οποίος πρέπει να υπερασπιστεί τον εαυτό του σε δικαστήριο της Καλιφόρνια το αμέσως επόμενο διάστημα, καθώς, σύμφωνα με το 41σέλιδο κατηγορητήριο, «δεν ενημέρωσε έγκαιρα την αγορά για το σκάνδαλο» ενώ ταυτόχρονα «υποτίμησε τις χρηματοοικονομικές επιπτώσεις».
Ως αποτέλεσμα, αρκετά από τα εν λόγω funds που είχαν στο χαρτοφυλάκιό τους μετοχές της εταιρείας, υπέστησαν βαριές ζημίες.
Σημειώνεται πως μετά τον Σεπτέμβριο του 2015, οπότε και το dieselgate ήρθε στη δημοσιότητα, η κεφαλαιοποίηση της VW έχει μειωθεί κατά περίπου 63 δισ. δολάρια!
Πριν λίγες ημέρες η Γερμανία έδωσε το «πράσινο φως» για την επισκευή των προβληματικών οχημάτων του σκανδάλου παραποίησης των μετρήσεων εκπομπών ρύπων από τη Volkswagen.
Η έγκριση δεν αφορά τα προβληματικά οχήματα σε Καναδά και Ηνωμένες Πολιτείες.
Να υπενθυμιστεί πως ορισμένοι αναλυτές είχαν εκφράσει τις αμφιβολίες τους για το κατά πόσο μπορούν τα εν λόγω αυτοκίνητα μπορούν να επιδιορθωθούν.
Μία, ημέρα νωρίτερα, στις 21 Δεκλεμρβίου, ο γερμανικός κολοσσός συμφώνησε να επανακαθορίσει στις Η.Π.Α. περίπου 80.000 πετρελαιοκίνητα οχήματα μάρκας Audi, VW και Porsche με 3λιτρο, τα οποία εμπλέκονταν στο dieselgate.
Ο συνολικός αριθμός των οχημάτων του dieselgate φτάνουν τα 9 εκατομμύρια σε παγκόσμιο επίπεδο.
Υπενθυμίζεται πως στα τέλη Οκτώβρη 2016 το Ομοσπονδιακό δικαστήριο των ΗΠΑ ενέκρινε το πρόστιμο-ρεκόρ 14,7 δισ. δολαρίων (περίπου 13,5 δισ. ευρώ) που επέβαλαν οι αμερικανικές αρχές στη γιγαντιαία πολυεθνική για το σκάνδαλο.
Σε ό,τι αφορά την Ευρώπη, η Κομισιόν έχει ήδη λάβει νομική δράση κατά επτά (7) χωρών για το dieselgate.
Πρόκειται για τη Γερμανία, τη Μεγάλη Βρετανία, το Λουξεμβούργο, την Ισπανία, Τσεχία, Λιθουανία αλλά και την Ελλάδα.
Οι χώρες κατηγορούνται για το ότι δεν κατάφεραν να διαπιστώσουν έγκαιρα την απάτη της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας με την εκπομπή ρύπων.
www.bankingnews.gr
Τα funds μήνυσαν τον γερμανικό κολοσσό ο οποίος πρέπει να υπερασπιστεί τον εαυτό του σε δικαστήριο της Καλιφόρνια το αμέσως επόμενο διάστημα, καθώς, σύμφωνα με το 41σέλιδο κατηγορητήριο, «δεν ενημέρωσε έγκαιρα την αγορά για το σκάνδαλο» ενώ ταυτόχρονα «υποτίμησε τις χρηματοοικονομικές επιπτώσεις».
Ως αποτέλεσμα, αρκετά από τα εν λόγω funds που είχαν στο χαρτοφυλάκιό τους μετοχές της εταιρείας, υπέστησαν βαριές ζημίες.
Σημειώνεται πως μετά τον Σεπτέμβριο του 2015, οπότε και το dieselgate ήρθε στη δημοσιότητα, η κεφαλαιοποίηση της VW έχει μειωθεί κατά περίπου 63 δισ. δολάρια!
Πριν λίγες ημέρες η Γερμανία έδωσε το «πράσινο φως» για την επισκευή των προβληματικών οχημάτων του σκανδάλου παραποίησης των μετρήσεων εκπομπών ρύπων από τη Volkswagen.
Η έγκριση δεν αφορά τα προβληματικά οχήματα σε Καναδά και Ηνωμένες Πολιτείες.
Να υπενθυμιστεί πως ορισμένοι αναλυτές είχαν εκφράσει τις αμφιβολίες τους για το κατά πόσο μπορούν τα εν λόγω αυτοκίνητα μπορούν να επιδιορθωθούν.
Μία, ημέρα νωρίτερα, στις 21 Δεκλεμρβίου, ο γερμανικός κολοσσός συμφώνησε να επανακαθορίσει στις Η.Π.Α. περίπου 80.000 πετρελαιοκίνητα οχήματα μάρκας Audi, VW και Porsche με 3λιτρο, τα οποία εμπλέκονταν στο dieselgate.
Ο συνολικός αριθμός των οχημάτων του dieselgate φτάνουν τα 9 εκατομμύρια σε παγκόσμιο επίπεδο.
Υπενθυμίζεται πως στα τέλη Οκτώβρη 2016 το Ομοσπονδιακό δικαστήριο των ΗΠΑ ενέκρινε το πρόστιμο-ρεκόρ 14,7 δισ. δολαρίων (περίπου 13,5 δισ. ευρώ) που επέβαλαν οι αμερικανικές αρχές στη γιγαντιαία πολυεθνική για το σκάνδαλο.
Σε ό,τι αφορά την Ευρώπη, η Κομισιόν έχει ήδη λάβει νομική δράση κατά επτά (7) χωρών για το dieselgate.
Πρόκειται για τη Γερμανία, τη Μεγάλη Βρετανία, το Λουξεμβούργο, την Ισπανία, Τσεχία, Λιθουανία αλλά και την Ελλάδα.
Οι χώρες κατηγορούνται για το ότι δεν κατάφεραν να διαπιστώσουν έγκαιρα την απάτη της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας με την εκπομπή ρύπων.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών