Τη νομική κίνηση έχουν υπογράψει περίπου 10.000 πολίτες του νησιού, κάτοχοι των προβληματικών πετρελαιοκίνητων οχημάτων
Η Volkswagen φαίνεται πως θα πληρώνει για πολύ καιρό ακόμα για να «ξεπλυθεί» από το σκάνδαλο παραποίησης των μετρήσεων εκπομπών ρύπων («dieselgate»)…
Πλέον είναι η σειρά των Βρετανών πολιτών να τη «βάλουν στο μάτι», ζητώντας τουλάχιστον 3.000 στερλίνες αποζημίωση έκαστος.
Τη νομική κίνηση έχουν υπογράψει περίπου 10.000 πολίτες του νησιού, κάτοχοι των προβληματικών πετρελαιοκίνητων οχημάτων του γερμανικού κολοσσού.
Σήμερα 9 Ιανουαρίου 2017 επίσης οι αμερικανικές Αρχές προχώρησαν στη σύλληψη του Oliver Schmidt, ανώτερου στελέχους της Volkswagen από το 2014 έως το 2015.
Ο κ. Schmidt, κατηγορείται για απάτη εις βάρος του αμερικανικού δημοσίου και η υπόθεσή του ενδεχομένως συνδέεται με το σκάνδαλο εκπομπής ρύπων.
Απροσδόκητη αύξηση των πωλήσεων το 2016, παρά το σκάνδαλο dieselgate
Απροσδόκητη αύξηση των πωλήσεων στα οχήματά της για το 2016 ανακοίνωσε σήμερα η Volkswagen AG, παρά το σκάνδαλο με τις εκπομπές ρύπων, ενώ η ιδιαιτέρως σημαντική άνοδος κατά το Δεκέμβριο οδήγησε τη γερμανική εταιρία να εκφράσει την αισιοδοξία της για το 2017.
Συγκεκριμένα, η Volkswagen παρέδωσε 5,99 εκατ. οχήματα το 2016, όγκος αυξημένος κατά +2,8% σε σχέση με το προηγούμενο έτος, με τα αποτελέσματα να δέχονται ώθηση από μία σημαντική άνοδο στην αγορά της Κίνας.
Παράλληλα, τον Δεκέμβριο, οι παραδόσεις εμφανίστηκαν κατά +16% υψηλότερες σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του προηγούμενου έτους, στα 567.900 οχήματα.
«Αυτά τα ενθαρρυντικά αποτελέσματα κατά το κλείσιμο του 2016 μας παρέχουν εμπιστοσύνη για το 2017», δήλωσε ο Juergen Stackmann, μέλος του διοικητικού συμβουλίου της Volkswagen.
Να σημειώσουμε ότι η εν λόγω αύξηση ήρθε σε μία ιδιαιτέρως διαταρραγμένη περίοδο για την εταιρία, μετά την αποκάλυψη στα τέλη του 2015 ότι είχε εγκαταστήσει λογισμικό εξαπάτησης σε εκατομμύρια οχήματα, τα οποία έδειχναν ότι οι εκπομπές τους ήταν χαμηλότερες κατά τη διάρκεια των δοκιμών απ' ότι κατά τη διάρκεια της πραγματικής οδήγησης.
Σε ό,τι αφορά το Ηνωμένο Βασίλειο, οι πωλήσεις μειώθηκαν κατά 7,5% το περασμένο έτος.
Στο στόχαστρο (και) των αμερικανικών pension funds η Volkswagen
Ο πρώην Διευθύνων Σύμβουλος της Volkswagen, Martin Winterkorn, αλλά και η ίδια η αυτοκινητοβιομηχανία βρίσκονται στο στόχαστρο των αμερικανικών pension funds, στον απόηχο του σκανδάλου παραποίησης των μετρήσεων εκπομπών ρύπων.
Τα funds μήνυσαν τον γερμανικό κολοσσό ο οποίος πρέπει να υπερασπιστεί τον εαυτό του σε δικαστήριο της Καλιφόρνια το αμέσως επόμενο διάστημα, καθώς, σύμφωνα με το 41σέλιδο κατηγορητήριο, «δεν ενημέρωσε έγκαιρα την αγορά για το σκάνδαλο» ενώ ταυτόχρονα «υποτίμησε τις χρηματοοικονομικές επιπτώσεις».
Ως αποτέλεσμα, αρκετά από τα εν λόγω funds που είχαν στο χαρτοφυλάκιό τους μετοχές της εταιρείας, υπέστησαν βαριές ζημίες.
Σημειώνεται πως μετά τον Σεπτέμβριο του 2015, οπότε και το dieselgate ήρθε στη δημοσιότητα, η κεφαλαιοποίηση της VW έχει μειωθεί κατά περίπου 63 δισ. δολάρια!
Πριν λίγες ημέρες η Γερμανία έδωσε το «πράσινο φως» για την επισκευή των προβληματικών οχημάτων του σκανδάλου παραποίησης των μετρήσεων εκπομπών ρύπων από τη Volkswagen.
Η έγκριση δεν αφορά τα προβληματικά οχήματα σε Καναδά και Ηνωμένες Πολιτείες.
Να υπενθυμιστεί πως ορισμένοι αναλυτές είχαν εκφράσει τις αμφιβολίες τους για το κατά πόσο μπορούν τα εν λόγω αυτοκίνητα μπορούν να επιδιορθωθούν.
Μία, ημέρα νωρίτερα, στις 21 Δεκεμβρίου, ο γερμανικός κολοσσός συμφώνησε να επανακαθορίσει στις Η.Π.Α. περίπου 80.000 πετρελαιοκίνητα οχήματα μάρκας Audi, VW και Porsche με 3λιτρο, τα οποία εμπλέκονταν στο dieselgate.
Ο συνολικός αριθμός των οχημάτων του dieselgate φτάνουν τα 9 εκατομμύρια σε παγκόσμιο επίπεδο.
Υπενθυμίζεται πως στα τέλη Οκτώβρη 2016 το Ομοσπονδιακό δικαστήριο των ΗΠΑ ενέκρινε το πρόστιμο-ρεκόρ 14,7 δισ. δολαρίων (περίπου 13,5 δισ. ευρώ) που επέβαλαν οι αμερικανικές αρχές στη γιγαντιαία πολυεθνική για το σκάνδαλο.
Σε ό,τι αφορά την Ευρώπη, η Κομισιόν έχει ήδη λάβει νομική δράση κατά επτά (7) χωρών για το dieselgate.
Πρόκειται για τη Γερμανία, τη Μεγάλη Βρετανία, το Λουξεμβούργο, την Ισπανία, Τσεχία, Λιθουανία αλλά και την Ελλάδα.
Οι χώρες κατηγορούνται για το ότι δεν κατάφεραν να διαπιστώσουν έγκαιρα την απάτη της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας με την εκπομπή ρύπων.
www.bankingnews.gr
Πλέον είναι η σειρά των Βρετανών πολιτών να τη «βάλουν στο μάτι», ζητώντας τουλάχιστον 3.000 στερλίνες αποζημίωση έκαστος.
Τη νομική κίνηση έχουν υπογράψει περίπου 10.000 πολίτες του νησιού, κάτοχοι των προβληματικών πετρελαιοκίνητων οχημάτων του γερμανικού κολοσσού.
Σήμερα 9 Ιανουαρίου 2017 επίσης οι αμερικανικές Αρχές προχώρησαν στη σύλληψη του Oliver Schmidt, ανώτερου στελέχους της Volkswagen από το 2014 έως το 2015.
Ο κ. Schmidt, κατηγορείται για απάτη εις βάρος του αμερικανικού δημοσίου και η υπόθεσή του ενδεχομένως συνδέεται με το σκάνδαλο εκπομπής ρύπων.
Απροσδόκητη αύξηση των πωλήσεων το 2016, παρά το σκάνδαλο dieselgate
Απροσδόκητη αύξηση των πωλήσεων στα οχήματά της για το 2016 ανακοίνωσε σήμερα η Volkswagen AG, παρά το σκάνδαλο με τις εκπομπές ρύπων, ενώ η ιδιαιτέρως σημαντική άνοδος κατά το Δεκέμβριο οδήγησε τη γερμανική εταιρία να εκφράσει την αισιοδοξία της για το 2017.
Συγκεκριμένα, η Volkswagen παρέδωσε 5,99 εκατ. οχήματα το 2016, όγκος αυξημένος κατά +2,8% σε σχέση με το προηγούμενο έτος, με τα αποτελέσματα να δέχονται ώθηση από μία σημαντική άνοδο στην αγορά της Κίνας.
Παράλληλα, τον Δεκέμβριο, οι παραδόσεις εμφανίστηκαν κατά +16% υψηλότερες σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του προηγούμενου έτους, στα 567.900 οχήματα.
«Αυτά τα ενθαρρυντικά αποτελέσματα κατά το κλείσιμο του 2016 μας παρέχουν εμπιστοσύνη για το 2017», δήλωσε ο Juergen Stackmann, μέλος του διοικητικού συμβουλίου της Volkswagen.
Να σημειώσουμε ότι η εν λόγω αύξηση ήρθε σε μία ιδιαιτέρως διαταρραγμένη περίοδο για την εταιρία, μετά την αποκάλυψη στα τέλη του 2015 ότι είχε εγκαταστήσει λογισμικό εξαπάτησης σε εκατομμύρια οχήματα, τα οποία έδειχναν ότι οι εκπομπές τους ήταν χαμηλότερες κατά τη διάρκεια των δοκιμών απ' ότι κατά τη διάρκεια της πραγματικής οδήγησης.
Σε ό,τι αφορά το Ηνωμένο Βασίλειο, οι πωλήσεις μειώθηκαν κατά 7,5% το περασμένο έτος.
Στο στόχαστρο (και) των αμερικανικών pension funds η Volkswagen
Ο πρώην Διευθύνων Σύμβουλος της Volkswagen, Martin Winterkorn, αλλά και η ίδια η αυτοκινητοβιομηχανία βρίσκονται στο στόχαστρο των αμερικανικών pension funds, στον απόηχο του σκανδάλου παραποίησης των μετρήσεων εκπομπών ρύπων.
Τα funds μήνυσαν τον γερμανικό κολοσσό ο οποίος πρέπει να υπερασπιστεί τον εαυτό του σε δικαστήριο της Καλιφόρνια το αμέσως επόμενο διάστημα, καθώς, σύμφωνα με το 41σέλιδο κατηγορητήριο, «δεν ενημέρωσε έγκαιρα την αγορά για το σκάνδαλο» ενώ ταυτόχρονα «υποτίμησε τις χρηματοοικονομικές επιπτώσεις».
Ως αποτέλεσμα, αρκετά από τα εν λόγω funds που είχαν στο χαρτοφυλάκιό τους μετοχές της εταιρείας, υπέστησαν βαριές ζημίες.
Σημειώνεται πως μετά τον Σεπτέμβριο του 2015, οπότε και το dieselgate ήρθε στη δημοσιότητα, η κεφαλαιοποίηση της VW έχει μειωθεί κατά περίπου 63 δισ. δολάρια!
Πριν λίγες ημέρες η Γερμανία έδωσε το «πράσινο φως» για την επισκευή των προβληματικών οχημάτων του σκανδάλου παραποίησης των μετρήσεων εκπομπών ρύπων από τη Volkswagen.
Η έγκριση δεν αφορά τα προβληματικά οχήματα σε Καναδά και Ηνωμένες Πολιτείες.
Να υπενθυμιστεί πως ορισμένοι αναλυτές είχαν εκφράσει τις αμφιβολίες τους για το κατά πόσο μπορούν τα εν λόγω αυτοκίνητα μπορούν να επιδιορθωθούν.
Μία, ημέρα νωρίτερα, στις 21 Δεκεμβρίου, ο γερμανικός κολοσσός συμφώνησε να επανακαθορίσει στις Η.Π.Α. περίπου 80.000 πετρελαιοκίνητα οχήματα μάρκας Audi, VW και Porsche με 3λιτρο, τα οποία εμπλέκονταν στο dieselgate.
Ο συνολικός αριθμός των οχημάτων του dieselgate φτάνουν τα 9 εκατομμύρια σε παγκόσμιο επίπεδο.
Υπενθυμίζεται πως στα τέλη Οκτώβρη 2016 το Ομοσπονδιακό δικαστήριο των ΗΠΑ ενέκρινε το πρόστιμο-ρεκόρ 14,7 δισ. δολαρίων (περίπου 13,5 δισ. ευρώ) που επέβαλαν οι αμερικανικές αρχές στη γιγαντιαία πολυεθνική για το σκάνδαλο.
Σε ό,τι αφορά την Ευρώπη, η Κομισιόν έχει ήδη λάβει νομική δράση κατά επτά (7) χωρών για το dieselgate.
Πρόκειται για τη Γερμανία, τη Μεγάλη Βρετανία, το Λουξεμβούργο, την Ισπανία, Τσεχία, Λιθουανία αλλά και την Ελλάδα.
Οι χώρες κατηγορούνται για το ότι δεν κατάφεραν να διαπιστώσουν έγκαιρα την απάτη της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας με την εκπομπή ρύπων.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών