Αν η DryShips αγοράσει το σύνολο των τεσσάρων VLGC για τα οποία κατοχύρωσε δικαίωμα προαίρεσης αγοράς προ ημερών με τα ναυπηγεία ΗΗΙ, θα της κοστίσουν συνολικά 334 εκατ. δολάρια ΗΠΑ (περίπου 318 εκατ. ευρώ)
Την αγορά ενός πολύ μεγάλου πλοίου μεταφοράς φυσικού αερίου ειδικών προδιαγραφών κλάσης VLGC έναντι 83,5 εκατ. δολαρίων ΗΠΑ αποφάσισε ο εφοπλιστής-ιδιοκτήτης και επικεφαλής της ναυτιλιακής εταιρείας πλοίων ξηρού χύδην φορτίου DryShips Inc., Γιώργος Οικονόμου, ασκώντας το πρώτο - από 4 - δικαίωμα προαίρεσης (option) που διέθετε για υπό ναυπήγηση πλοίο VLGC στα κορεατικά ναυπηγεία Hyundai Heavy Industries (HHI).
Το νέο VLGC προγραμματίζεται να ενταχθεί στο στόλο της εταιρείας τον Ιούνιο του 2017, ξεκινώντας την υπηρεσία του με πενταετή χρονοναύλωση αξίας 54 εκατ. δολαρίων - ιδιαίτερα επικερδούς για την τρέχουσα περίοδο - από πετρελαϊκή εταιρεία που δεν κατονομάστηκε, η οποία θα διαθέτει το δικαίωμα παράτασης της χρονοναύλωσης για περίοδο έως τρία χρόνια (για έως 38,7 εκατ. δολάρια επιπλέον).
Η συμφωνία αγοράς του VLGC θα υπογραφεί εντός του Ιανουαρίου 2017, κατά την οποία θα καταβληθεί προκαταβολή περίπου 25%, με τα υπόλοιπα να καταβάλλονται σε δόσεις μέχρι την παραλαβή του πλοίου το καλοκαίρι από τα κορεατικά ναυπηγεία.
Σε δηλώσεις του, ο - πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της DryShips - Οικονόμου επεσήμανε, ότι η αγορά του VLGC είναι η πρώτη μετά την αναδιάρθρωση του ισολογισμού της εταιρείας του και η πρώτη επένδυσή της στον τομέα μεταφοράς αερίου, «ο οποίος πιστεύουμε ότι διαθέτει πολύ θετικά μακροπρόθεσμα θεμελιώδη στοιχεία».
Πλέον, η DryShips διαθέτει τρεις ακόμα option για την αγορά τριών όμοιων VLGC με αυτό που αγοράζει, τα οποία ναυπηγούνται στα ναυπηγεία HHI και προγραμματίζεται να είναι έτοιμα τον Σεπτέμβριο, τον Οκτώβριο και τον Δεκέμβριο του 2017, αντίστοιχα.
Αν η DryShips αγοράσει το σύνολο των τεσσάρων VLGC για τα οποία κατοχύρωσε δικαίωμα προαίρεσης αγοράς προ ημερών με τα ναυπηγεία ΗΗΙ, θα της κοστίσουν συνολικά 334 εκατ. δολάρια ΗΠΑ (περίπου 318 εκατ. ευρώ).
www.bankingnews.gr
Το νέο VLGC προγραμματίζεται να ενταχθεί στο στόλο της εταιρείας τον Ιούνιο του 2017, ξεκινώντας την υπηρεσία του με πενταετή χρονοναύλωση αξίας 54 εκατ. δολαρίων - ιδιαίτερα επικερδούς για την τρέχουσα περίοδο - από πετρελαϊκή εταιρεία που δεν κατονομάστηκε, η οποία θα διαθέτει το δικαίωμα παράτασης της χρονοναύλωσης για περίοδο έως τρία χρόνια (για έως 38,7 εκατ. δολάρια επιπλέον).
Η συμφωνία αγοράς του VLGC θα υπογραφεί εντός του Ιανουαρίου 2017, κατά την οποία θα καταβληθεί προκαταβολή περίπου 25%, με τα υπόλοιπα να καταβάλλονται σε δόσεις μέχρι την παραλαβή του πλοίου το καλοκαίρι από τα κορεατικά ναυπηγεία.
Σε δηλώσεις του, ο - πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της DryShips - Οικονόμου επεσήμανε, ότι η αγορά του VLGC είναι η πρώτη μετά την αναδιάρθρωση του ισολογισμού της εταιρείας του και η πρώτη επένδυσή της στον τομέα μεταφοράς αερίου, «ο οποίος πιστεύουμε ότι διαθέτει πολύ θετικά μακροπρόθεσμα θεμελιώδη στοιχεία».
Πλέον, η DryShips διαθέτει τρεις ακόμα option για την αγορά τριών όμοιων VLGC με αυτό που αγοράζει, τα οποία ναυπηγούνται στα ναυπηγεία HHI και προγραμματίζεται να είναι έτοιμα τον Σεπτέμβριο, τον Οκτώβριο και τον Δεκέμβριο του 2017, αντίστοιχα.
Αν η DryShips αγοράσει το σύνολο των τεσσάρων VLGC για τα οποία κατοχύρωσε δικαίωμα προαίρεσης αγοράς προ ημερών με τα ναυπηγεία ΗΗΙ, θα της κοστίσουν συνολικά 334 εκατ. δολάρια ΗΠΑ (περίπου 318 εκατ. ευρώ).
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών