Τελευταία Νέα
Διεθνή

Η Volkswagen θα είχε γλιτώσει από το «dieselgate» αν είχε συνεργαστεί με την Daimler το 2005

Η Volkswagen θα είχε γλιτώσει από το «dieselgate» αν είχε συνεργαστεί με την Daimler το 2005
Τελευταίο στιγμή ο γερμανικός κολοσσός έκανε οπίσω και δεν προχώρησε στο πολλά υποσχόμενο deal
Η Volkswagen θα μπορούσε να είχε γλιτώσει από το σκάνδαλο παραποίησης των εκπομπών ρύπων αν είχε συνεργαστεί με την Daimler, σχολιάζει σε σχετικό του δημοσίευμα το Bloomberg.
Ειδικότερα, το 2005 ο τότε διευθύνων σύμβουλος της γερμανικής βιομηχανίας, Bernd Pischetsrieder, βρισκόταν σε αναζήτηση συνεργασιών, στο πλαίσιο μίας επώδυνης αναδιάρθρωσης.
Μέσα στις επιλογές ήταν και η συνεργασία με την Daimler (τότε βρισκόταν υπό τον έλεγχο της Chrysler) για τις τεχνολογίες των πετρελαιοκίνητων οχημάτων.
Ωστόσο, τελευταία στιγμή ο γερμανικός κολοσσός έκανε οπίσω και δεν προχώρησε στο πολλά υποσχόμενο deal, επιλέγοντας να εφαρμόσει τις δικές του τεχνολογίες και συγκεκριμένα το project «Η.Π.Α. 2007»…
Η συνέχεια είναι γνωστή…

Οι εκτιμήσεις της Goldman Sachs για το συνολικό κόστος του dieselgate:



ΗΠΑ: «Ένοχη» δήλωσε η Volkswagen για το «dieselgate» - Θα καταβάλει 4,3 δισ. δολάρια

Την ενοχή της για τρία αδικήματα που αφορούν το dieselgate παραδέχθηκε στις 11 Ιανουαρίου 2017 η Volkswagen, ενώπιον της αμερικανικής Δικαιοσύνης.
Όπως είχε γίνει ήδη γνωστό, ο γερμανικός κολοσσός καλείται πλέον να καταβάλει πρόστιμο 4,3 δισ. δολαρίων στις Αρχές των Ηνωμένων Πολιτειών.
Να τονιστεί πως το ποσό δεν έχει καμία σχέση με την αποζημίωση των πολιτών της χώρας που οδηγούσαν τα προβληματικά πετρελαιοκίνητα οχήματα της εταιρείας.
Η VW συμφώνησε επιπλέον να συνεργαστεί με τις Η.Π.Α., προκειμένου να εξεταστεί ο ρόλος στελεχών της και υπαλλήλων της σχετικά με το σκάνδαλο.
Σημειώνεται πως μετά τον Σεπτέμβριο του 2015, οπότε και το dieselgate ήρθε στη δημοσιότητα, η κεφαλαιοποίηση της VW έχει μειωθεί κατά περίπου 58 δισ. ευρώ!

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης