Η εργοδοσία θα προσπαθήσει μέσα στο 2017 να μειώσει τα έξοδα κατά 160 εκατ. ευρώ
«Η Αlitalia κινδυνεύει να βυθιστεί σαν τον Τιτανικό», προειδοποιούν τα συνδικάτα της γειτονικής μας Ιταλίας, καθώς η γιγαντιαία αεροπορική βρίσκεται ίσως στο πιο κρίσιμο σημείο της ιστορίας της.
«Στην Αlitalia έγινε κακή διαχείριση.
Δεν μπορούμε να μιλήσουμε για υπεράριθμους υπαλλήλους αν δεν κατατεθεί πρώτα, ένα λεπτομερές σχέδιο αναδιάρθρωσης», δήλωσε ο υπουργός Οικονομικής Ανάπτυξης, Carlo Calenda, ενώ από την πλευρά του ο υπουργός Μεταφορών της χώρας, Graziano Delrio, διαμηνύει πως «η κατάσταση είναι σοβαρή και προκαλεί μεγάλη ανησυχία».
Επισημαίνεται ότι σήμερα 23 Φεβρουαρίου 2017 το προσωπικό της Αlitalia απεργεί για τέσσερις ώρες, με αποτέλεσμα καθυστερήσεις ή ακόμα και ακυρώσεις σε ορισμένες πτήσεις.
Η εργοδοσία θα προσπαθήσει μέσα στο 2017 να μειώσει τα έξοδα κατά 160 εκατ. ευρώ.
Είναι ενδεικτικό, όπως αναφέρουν τα ιταλικά μέσα ενημέρωσης, ότι με το νέο συμβόλαιο στις αεροσυνοδούς και στους ιπτάμενους θα ζητείται να καθαρίζουν και τις τουαλέτες των αεροπλάνων.
Το παθητικό της εταιρίας, το 2016, άγγιξε τα 600 εκατ. ευρώ.
Σύμφωνα με πληροφορίες που επικαλείται η Deutsche Welle, το ρευστό χρήμα που υπάρχει στα ταμεία της, στη φάση αυτή, είναι αρκετό για να συνεχισθούν οι πτήσεις μόνον μέχρι την άνοιξη.
Στις πιθανές λύσεις που μελετώνται, συμπεριλαμβάνεται και η δημιουργία μιας παράλληλης, χαμηλού κόστους εταιρίας, η οποία να μπορεί να διαχειριστεί τις πιο κοντινές αεροπορικές συνδέσεις.
Η Alitalia, έως τώρα, κινδύνευσε τρεις φορές να χρεοκοπήσει και άλλες τόσες κατάφερε να σωθεί.
Υπενθυμίζεται ότι τον περασμένο Δεκέμβριο η αεροπορική ενέκρινε ένα νέο σχέδιο αναδιάρθρωσης που περιλαμβάνει την περικοπή ακόμα 2.000 θέσεων εργασίας, την κατάργηση ζημιογόνων δρομολογίων και την παύση χρήσης περίπου 20 αεροσκαφών της.
Η ιταλική εταιρεία σχεδιάζει να αναδομήσει ριζικά το πλαίσιο λειτουργίας της, αντιμετωπίζοντας έντονες ανταγωνιστικές πιέσεις από τις χαμηλού κόστους αεροπορικές εταιρείες, αλλά και επιπλέον ανταγωνισμό από σιδηροδρομικές γραμμές υψηλών ταχυτήτων, επιπλέον των προβλημάτων που της προκαλεί η μείωση της επιβατικής κίνησης λόγω του φόβου τρομοκρατικών επιθέσεων.
Ένα εμπόδιο το οποίο καλείται να ξεπεράσει η Alitalia είναι και αυτό της νόμιμης παράκαμψης - μέσω κατάλληλων χρηματοδοτικών εργαλείων - του ανωτάτου ορίου ιδιοκτησίας της εταιρείας από την Etihad Airways του Αμπού Ντάμπι, που αποτελεί βασικό της μέτοχο με ποσοστό συμμετοχής 49% στο μετοχικό κεφάλαιο της Alitalia.
www.bankingnews.gr
«Στην Αlitalia έγινε κακή διαχείριση.
Δεν μπορούμε να μιλήσουμε για υπεράριθμους υπαλλήλους αν δεν κατατεθεί πρώτα, ένα λεπτομερές σχέδιο αναδιάρθρωσης», δήλωσε ο υπουργός Οικονομικής Ανάπτυξης, Carlo Calenda, ενώ από την πλευρά του ο υπουργός Μεταφορών της χώρας, Graziano Delrio, διαμηνύει πως «η κατάσταση είναι σοβαρή και προκαλεί μεγάλη ανησυχία».
Επισημαίνεται ότι σήμερα 23 Φεβρουαρίου 2017 το προσωπικό της Αlitalia απεργεί για τέσσερις ώρες, με αποτέλεσμα καθυστερήσεις ή ακόμα και ακυρώσεις σε ορισμένες πτήσεις.
Η εργοδοσία θα προσπαθήσει μέσα στο 2017 να μειώσει τα έξοδα κατά 160 εκατ. ευρώ.
Είναι ενδεικτικό, όπως αναφέρουν τα ιταλικά μέσα ενημέρωσης, ότι με το νέο συμβόλαιο στις αεροσυνοδούς και στους ιπτάμενους θα ζητείται να καθαρίζουν και τις τουαλέτες των αεροπλάνων.
Το παθητικό της εταιρίας, το 2016, άγγιξε τα 600 εκατ. ευρώ.
Σύμφωνα με πληροφορίες που επικαλείται η Deutsche Welle, το ρευστό χρήμα που υπάρχει στα ταμεία της, στη φάση αυτή, είναι αρκετό για να συνεχισθούν οι πτήσεις μόνον μέχρι την άνοιξη.
Στις πιθανές λύσεις που μελετώνται, συμπεριλαμβάνεται και η δημιουργία μιας παράλληλης, χαμηλού κόστους εταιρίας, η οποία να μπορεί να διαχειριστεί τις πιο κοντινές αεροπορικές συνδέσεις.
Η Alitalia, έως τώρα, κινδύνευσε τρεις φορές να χρεοκοπήσει και άλλες τόσες κατάφερε να σωθεί.
Υπενθυμίζεται ότι τον περασμένο Δεκέμβριο η αεροπορική ενέκρινε ένα νέο σχέδιο αναδιάρθρωσης που περιλαμβάνει την περικοπή ακόμα 2.000 θέσεων εργασίας, την κατάργηση ζημιογόνων δρομολογίων και την παύση χρήσης περίπου 20 αεροσκαφών της.
Η ιταλική εταιρεία σχεδιάζει να αναδομήσει ριζικά το πλαίσιο λειτουργίας της, αντιμετωπίζοντας έντονες ανταγωνιστικές πιέσεις από τις χαμηλού κόστους αεροπορικές εταιρείες, αλλά και επιπλέον ανταγωνισμό από σιδηροδρομικές γραμμές υψηλών ταχυτήτων, επιπλέον των προβλημάτων που της προκαλεί η μείωση της επιβατικής κίνησης λόγω του φόβου τρομοκρατικών επιθέσεων.
Ένα εμπόδιο το οποίο καλείται να ξεπεράσει η Alitalia είναι και αυτό της νόμιμης παράκαμψης - μέσω κατάλληλων χρηματοδοτικών εργαλείων - του ανωτάτου ορίου ιδιοκτησίας της εταιρείας από την Etihad Airways του Αμπού Ντάμπι, που αποτελεί βασικό της μέτοχο με ποσοστό συμμετοχής 49% στο μετοχικό κεφάλαιο της Alitalia.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών