«Η πολυπλοκότητα των συνομιλιών θα μπορούσε να οδηγήσει σε καθυστέρηση», διευκρινίζουν οι πηγές
General Motors και PSA Group είναι πιο κοντά από ποτέ στην επίτευξη συμφωνίας σχετικά με την εξαγορά της Opel, σύμφωνα με όσα δήλωσαν στο Bloomberg πηγές που γνωρίζουν καλά το θέμα.
«Η πολυπλοκότητα των συνομιλιών θα μπορούσε να οδηγήσει σε καθυστέρηση», διευκρινίζουν οι πηγές.
Ωστόσο, προς το παρόν το ύψος του mega – deal είναι επτασφράγιστο μυστικό, με τους αναλυτές ωστόσο να μιλούν για διψήφιο αριθμό δισεκατομμυρίων ευρώ.
Αν τελικά η συμφωνία ολοκληρωθεί επιτυχώς, η PSA, μητρική των Peugeot και Citroen, θα είναι ο δεύτερος μεγαλύτερος όμιλος αυτοκινητοβιομηχανιών στην Ευρώπη, πίσω από τη Volkswagen.
Ένα από τα επίμαχα ζητήματα είναι το ότι η PSA προσπαθεί να επιτύχει μείωση 2 δισ. ευρώ στις οικονομίες κλίματος.
Επίσης, «αγκάθι» παραμένει και η «μαύρη τρύπα» ύψους 9 δισ. δολαρίων στο συνταξιοδοτικό πρόγραμμα των εργαζομένων των Opel και η Vauxhall.
Το ερώτημα ωστόσο είναι το ποια ακριβώς θα είναι η συμφωνία της PSA Group για το εν λόγω έλλειμμα.
Αναλυτές εκτιμούν ότι πιθανότερο είναι η PSA να αφήσει το χρέος στην General Motors, τη μητρική των Opel και Vauxhall, προκειμένου να μην αυξήσει ακόμα περισσότερο η συνολική δαπάνη για την εξαγορά.
Υπενθυμίζεται ότι χθες 21 Φεβρουαρίου 2017 η PSA ξεκαθάρισε ότι θα τηρήσει στο ακέραιο τις υποσχέσεις των Opel και Vauxhall για τον αριθμό των θέσεων εργασίας σε Γερμανία και Ηνωμένο Βασίλειο αντίστοιχα, σε μία προσπάθεια να κατευνάσει τις φωνές των ειδικών που μιλούν για υπεράριθμες απολύσεις σε περίπτωση που «κλειδώσει» το deal.
Η Opel απασχολεί 16.500 εργαζόμενους στη Γερμανία και η Vauxhall 4.500 στην Μεγάλη Βρετανία.
www.bankingnews.gr
«Η πολυπλοκότητα των συνομιλιών θα μπορούσε να οδηγήσει σε καθυστέρηση», διευκρινίζουν οι πηγές.
Ωστόσο, προς το παρόν το ύψος του mega – deal είναι επτασφράγιστο μυστικό, με τους αναλυτές ωστόσο να μιλούν για διψήφιο αριθμό δισεκατομμυρίων ευρώ.
Αν τελικά η συμφωνία ολοκληρωθεί επιτυχώς, η PSA, μητρική των Peugeot και Citroen, θα είναι ο δεύτερος μεγαλύτερος όμιλος αυτοκινητοβιομηχανιών στην Ευρώπη, πίσω από τη Volkswagen.
Ένα από τα επίμαχα ζητήματα είναι το ότι η PSA προσπαθεί να επιτύχει μείωση 2 δισ. ευρώ στις οικονομίες κλίματος.
Επίσης, «αγκάθι» παραμένει και η «μαύρη τρύπα» ύψους 9 δισ. δολαρίων στο συνταξιοδοτικό πρόγραμμα των εργαζομένων των Opel και η Vauxhall.
Το ερώτημα ωστόσο είναι το ποια ακριβώς θα είναι η συμφωνία της PSA Group για το εν λόγω έλλειμμα.
Αναλυτές εκτιμούν ότι πιθανότερο είναι η PSA να αφήσει το χρέος στην General Motors, τη μητρική των Opel και Vauxhall, προκειμένου να μην αυξήσει ακόμα περισσότερο η συνολική δαπάνη για την εξαγορά.
Υπενθυμίζεται ότι χθες 21 Φεβρουαρίου 2017 η PSA ξεκαθάρισε ότι θα τηρήσει στο ακέραιο τις υποσχέσεις των Opel και Vauxhall για τον αριθμό των θέσεων εργασίας σε Γερμανία και Ηνωμένο Βασίλειο αντίστοιχα, σε μία προσπάθεια να κατευνάσει τις φωνές των ειδικών που μιλούν για υπεράριθμες απολύσεις σε περίπτωση που «κλειδώσει» το deal.
Η Opel απασχολεί 16.500 εργαζόμενους στη Γερμανία και η Vauxhall 4.500 στην Μεγάλη Βρετανία.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών