Στην πρώτη δεκάδα των εταιρειών που μεταφέρουν το περισσότερο πετρέλαιο από το Ιράν βρίσκονται σχεδόν μόνο ελληνικές, όπως οι Dynacom Tankers, Delta Tankers, Polembros Shipping, Avin International ή Olympic Shipping
Εντυπωσιακό είναι το εύρημα, ότι οι περισσότερες θαλάσσιες μεταφορές πετρελαίου αναλαμβάνονται και διεκπεραιώνονται από ναυτιλιακές εταιρείες ελληνικών συμφερόντων και καμιά άλλη χώρα δεν επωφελείται τόσο πολύ από αυτές όσο η Ελλάδα, σύμφωνα με στοιχεία που συγκέντρωσε η λονδρέζικη εταιρεία Vessels Value - που ειδικεύεται στις αποτιμήσεις των πλοίων της ποντοπόρου ναυτιλίας - και βρίσκονται στη διάθεση της γερμανικής εφημερίδας Die Welt.
Μετά την άρση των κυρώσεων κατά του Ιράν στις αρχές του 2016, οι εξαγωγές πετρελαίου από το Ιράν έχουν «εκτοξευθεί» και είναι πλέον η τρίτη μεγαλύτερη χώρα εξαγωγής πετρελαίου του διεθνούς καρτέλ OPEC - μετά τη Σαουδική Αραβία και το Ιράκ - εξάγοντας σχεδόν 3,7 εκατ. βαρέλια πετρελαίου ημερησίως.
Ανάλογη είναι και η αύξηση των δεξαμενόπλοιων (tankers) σε υπηρεσία: Στην τρέχουσα περίοδο (Μάρτιος 2017) μεταφέρουν πετρέλαιο 563 tankers, έναντι 277 προ έτους.
Στην πρώτη δεκάδα των εταιρειών που μεταφέρουν το περισσότερο πετρέλαιο από το Ιράν βρίσκονται σχεδόν μόνο ελληνικές, όπως οι Dynacom Tankers, Delta Tankers, Polembros Shipping, Avin International ή Olympic Shipping.
Εξαίρεση αποτελούν η βελγική εταιρεία Euronav και η κινέζικη κρατική εταιρεία Cosco Shipping, οι οποίες βρίσκονται στο μέσον της κατάταξης.
Αυτό σημαίνει ότι οι εδώ και χρόνια επιτυχημένοι Έλληνες εφοπλιστές κατάφεραν να εξασφαλίσουν το μεγαλύτερο μέρος των μεταφορών πετρελαίου από το Ιράν, όπως επισημαίνει η γερμανική εφημερίδα.
Αυτό προκύπτει και από το είδος των tankers: οι Έλληνες εφοπλιστές διαθέτουν τον μεγαλύτερο στόλο tankers παγκοσμίως και με την δρατηριοποίησή τους στις μεταφορές πετρελαίου από το Ιράν, αυξήθηκε και η συμμετοχή των δεξαμενόπλοιων κλάσης Suezmax - που μπορούν να περάσουν τη διώρυγα του Σουέζ - από 15 σε 81.
www.bankingnews.gr
Μετά την άρση των κυρώσεων κατά του Ιράν στις αρχές του 2016, οι εξαγωγές πετρελαίου από το Ιράν έχουν «εκτοξευθεί» και είναι πλέον η τρίτη μεγαλύτερη χώρα εξαγωγής πετρελαίου του διεθνούς καρτέλ OPEC - μετά τη Σαουδική Αραβία και το Ιράκ - εξάγοντας σχεδόν 3,7 εκατ. βαρέλια πετρελαίου ημερησίως.
Ανάλογη είναι και η αύξηση των δεξαμενόπλοιων (tankers) σε υπηρεσία: Στην τρέχουσα περίοδο (Μάρτιος 2017) μεταφέρουν πετρέλαιο 563 tankers, έναντι 277 προ έτους.
Στην πρώτη δεκάδα των εταιρειών που μεταφέρουν το περισσότερο πετρέλαιο από το Ιράν βρίσκονται σχεδόν μόνο ελληνικές, όπως οι Dynacom Tankers, Delta Tankers, Polembros Shipping, Avin International ή Olympic Shipping.
Εξαίρεση αποτελούν η βελγική εταιρεία Euronav και η κινέζικη κρατική εταιρεία Cosco Shipping, οι οποίες βρίσκονται στο μέσον της κατάταξης.
Αυτό σημαίνει ότι οι εδώ και χρόνια επιτυχημένοι Έλληνες εφοπλιστές κατάφεραν να εξασφαλίσουν το μεγαλύτερο μέρος των μεταφορών πετρελαίου από το Ιράν, όπως επισημαίνει η γερμανική εφημερίδα.
Αυτό προκύπτει και από το είδος των tankers: οι Έλληνες εφοπλιστές διαθέτουν τον μεγαλύτερο στόλο tankers παγκοσμίως και με την δρατηριοποίησή τους στις μεταφορές πετρελαίου από το Ιράν, αυξήθηκε και η συμμετοχή των δεξαμενόπλοιων κλάσης Suezmax - που μπορούν να περάσουν τη διώρυγα του Σουέζ - από 15 σε 81.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών