Η εταιρεία χρειάζεται να κερδίσει χρηματοδότηση, να αποκτήσει τοπικές άδειες, και να αποκρούσει οικολογικές ενστασεις και πιθανές νομικές προκλήσεις για τον αγωγό...
Μπορεί η διοίκηση των ΗΠΑ υπό τον Πρόεδρο Donald Trump να ενέκρινε τον αγωγό Keystone XL της TransCanada Corp την Παρασκευή, ωστόσο όπως σημειώνει το Reuters σε ανάλυσή του, στην πορεία το έργο θα συναντήσει περαιτέρω εμπόδια και προκλήσεις.
Σύμφωνα με το Reuters, η έγκριση του κ. Trump, αντιστρέφει την απόφαση από τον πρώην πρόεδρο Barack Obama να απορρίψει το έργο, αλλά η εταιρεία εξακολουθεί να χρειάζεται να κερδίσει χρηματοδότηση, να αποκτήσει τοπικές άδειες, και να αποκρούσει πιθανές νομικές προκλήσεις για τον αγωγό που θα κατασκευαστεί.
Ο Ρεπουμπλικάνος ανακοίνωσε την προεδρική άδεια για τον Keystone XL στο Λευκό Οίκο έχοντας κοντά τον Sean McGarvey, πρόεδρο του Κατασκευαστικών Ενώσεων της Βόρειας Αμερικής.
Ο ίδιος είπε ότι το έργο θα μειώσει τις τιμές των καυσίμων των καταναλωτών, θα δημιουργήσει νέες θέσεις εργασίας και θα μειώσει την εξάρτηση των Η.Π.Α. από το ξένο πετρέλαιο.
Προκλήσεις και εμπόδια
Περιβαλλοντικές ομάδες, ωστόσο έχουν υποσχεθεί να καταπολεμήσουν το έργο.
Η Greenpeace ανακοίνωσε ότι θα πιέσει τις τράπεζες να παρακρατούν τη χρηματοδότηση του έργου πολλών δισεκατομμυρίων δολαρίων, ενώ άλλοι είπαν ότι θα πολεμήσουν τον αγωγό στα δικαστήρια.
Δεδομένου ότι ο κ. Obama είχε απορρίψει τον αγωγό με βάση την εκτίμηση των περιβαλλοντικών επιπτώσεων που ανατέθηκε από το State Department στις αρχές του 2014, οι αντίπαλοι του έργου πιθανότατα θα υποστηρίξουν στο δικαστήριο ότι Trump δεν μπορεί να αντιστρέψει την απόφαση χωρίς να προβεί σε νέα αξιολόγηση.
Εξάλλου, ο Fred Jauss, συνεργάτης στο διεθνές δικηγορικό γραφείο Dorsey & Whitney δήλωσε ότι «πρέπει να ληφθεί υπόψιν ενα ολόκληρο πλέγμα από ομοσπονδιακές, πολιτειακές και τοπικές άδειες που πρέπει να ληφθούν πριν από την έναρξη των κατασκευών».
«Άλλες ομοσπονδιακές υπηρεσίες, όπως κρατικές ρυθμιστικές επιτροπές, μπορεί να έχουν απαιτήσεις που πρέπει να πληρούνται από τον Keystone πριν από την κατασκευή του».
«Επιπλέον, η TransCanada μπορεί ακόμα να φτάσει να ασχολείται δυνητικά με εκατοντάδες γαιοκτήμονες που επηρεάζονται στη διαδρομή του αγωγού.
Υπάρχει πολλή δουλειά μπροστά για την TransCanada», σημείωσε ο ίδιος.
Ο πολλά υποσχόμενος αγωγός Keystone θα δημιουργήσει μόλις 35 μόνιμες θέσεις εργασίας!
Το «πράσινο φως» που έδωσε σήμερα 24 Μαρτίου 21017 η αμερικανική κυβέρνηση στην TransCanada για την κατασκευή του αγωγού πετρελαίου Keystone XL (συνδέει Αλμπέρτα με Νεμπράσκα), χαρακτηρίστηκε από τον Donald Trump ως μία «πολύ σημαντική ημέρα για την αγορά εργασίας»…
Όπως μεταδίδει το κανάλι CNN επικαλούμενο το σχετικό έγγραφο της σύμβασης, το project θα δημιουργήσει 3.900 θέσεις εργασίας για έναν περίπου χρόνο…
Ο αριθμός θα μειωθεί στις 1.950 μέχρι και το τέλος του δεύτερου έτους κατασκευής.
Ωστόσο, μόλις το πολύ σημαντικό έργο ολοκληρωθεί, ο αριθμός των μόνιμων θέσεων εργασίας θα είναι μόλις 35!
Υπενθυμίζεται ότι στις 24 Ιανουαρίου 2017 ο Αμερικανός Πρόεδρος υπέγραψε διατάγματα για την επαναδιαπραγμάτευση της συμφωνίας κατασκευής των αγωγών πετρελαίου σε Datoka και Keystone, πραγματοποιώντας έτσι την προεκλογική του υπόσχεση.
Βέβαια, η κατασκευή των αγωγών έχει προκαλέσει την αντίδραση των ντόπιων, οι οποίοι και μπλόκαραν τόσους μήνες τη διαδικασία, καθώς το project θα αποτελέσει ουσιαστικά και την καταστροφή του οικοσυστήματος των περιοχών τους…
www.bankingnews.gr
Σύμφωνα με το Reuters, η έγκριση του κ. Trump, αντιστρέφει την απόφαση από τον πρώην πρόεδρο Barack Obama να απορρίψει το έργο, αλλά η εταιρεία εξακολουθεί να χρειάζεται να κερδίσει χρηματοδότηση, να αποκτήσει τοπικές άδειες, και να αποκρούσει πιθανές νομικές προκλήσεις για τον αγωγό που θα κατασκευαστεί.
Ο Ρεπουμπλικάνος ανακοίνωσε την προεδρική άδεια για τον Keystone XL στο Λευκό Οίκο έχοντας κοντά τον Sean McGarvey, πρόεδρο του Κατασκευαστικών Ενώσεων της Βόρειας Αμερικής.
Ο ίδιος είπε ότι το έργο θα μειώσει τις τιμές των καυσίμων των καταναλωτών, θα δημιουργήσει νέες θέσεις εργασίας και θα μειώσει την εξάρτηση των Η.Π.Α. από το ξένο πετρέλαιο.
Προκλήσεις και εμπόδια
Περιβαλλοντικές ομάδες, ωστόσο έχουν υποσχεθεί να καταπολεμήσουν το έργο.
Η Greenpeace ανακοίνωσε ότι θα πιέσει τις τράπεζες να παρακρατούν τη χρηματοδότηση του έργου πολλών δισεκατομμυρίων δολαρίων, ενώ άλλοι είπαν ότι θα πολεμήσουν τον αγωγό στα δικαστήρια.
Δεδομένου ότι ο κ. Obama είχε απορρίψει τον αγωγό με βάση την εκτίμηση των περιβαλλοντικών επιπτώσεων που ανατέθηκε από το State Department στις αρχές του 2014, οι αντίπαλοι του έργου πιθανότατα θα υποστηρίξουν στο δικαστήριο ότι Trump δεν μπορεί να αντιστρέψει την απόφαση χωρίς να προβεί σε νέα αξιολόγηση.
Εξάλλου, ο Fred Jauss, συνεργάτης στο διεθνές δικηγορικό γραφείο Dorsey & Whitney δήλωσε ότι «πρέπει να ληφθεί υπόψιν ενα ολόκληρο πλέγμα από ομοσπονδιακές, πολιτειακές και τοπικές άδειες που πρέπει να ληφθούν πριν από την έναρξη των κατασκευών».
«Άλλες ομοσπονδιακές υπηρεσίες, όπως κρατικές ρυθμιστικές επιτροπές, μπορεί να έχουν απαιτήσεις που πρέπει να πληρούνται από τον Keystone πριν από την κατασκευή του».
«Επιπλέον, η TransCanada μπορεί ακόμα να φτάσει να ασχολείται δυνητικά με εκατοντάδες γαιοκτήμονες που επηρεάζονται στη διαδρομή του αγωγού.
Υπάρχει πολλή δουλειά μπροστά για την TransCanada», σημείωσε ο ίδιος.
Ο πολλά υποσχόμενος αγωγός Keystone θα δημιουργήσει μόλις 35 μόνιμες θέσεις εργασίας!
Το «πράσινο φως» που έδωσε σήμερα 24 Μαρτίου 21017 η αμερικανική κυβέρνηση στην TransCanada για την κατασκευή του αγωγού πετρελαίου Keystone XL (συνδέει Αλμπέρτα με Νεμπράσκα), χαρακτηρίστηκε από τον Donald Trump ως μία «πολύ σημαντική ημέρα για την αγορά εργασίας»…
Όπως μεταδίδει το κανάλι CNN επικαλούμενο το σχετικό έγγραφο της σύμβασης, το project θα δημιουργήσει 3.900 θέσεις εργασίας για έναν περίπου χρόνο…
Ο αριθμός θα μειωθεί στις 1.950 μέχρι και το τέλος του δεύτερου έτους κατασκευής.
Ωστόσο, μόλις το πολύ σημαντικό έργο ολοκληρωθεί, ο αριθμός των μόνιμων θέσεων εργασίας θα είναι μόλις 35!
Υπενθυμίζεται ότι στις 24 Ιανουαρίου 2017 ο Αμερικανός Πρόεδρος υπέγραψε διατάγματα για την επαναδιαπραγμάτευση της συμφωνίας κατασκευής των αγωγών πετρελαίου σε Datoka και Keystone, πραγματοποιώντας έτσι την προεκλογική του υπόσχεση.
Βέβαια, η κατασκευή των αγωγών έχει προκαλέσει την αντίδραση των ντόπιων, οι οποίοι και μπλόκαραν τόσους μήνες τη διαδικασία, καθώς το project θα αποτελέσει ουσιαστικά και την καταστροφή του οικοσυστήματος των περιοχών τους…
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών