Η Wells έχει ζητήσει συγγνώμη για αυτές τις πρακτικές πωλήσεων και δηλώνει πρόθυμη να καταβάλλει την αποζημίωση στους πελάτες της,
Σε διακανονισμό προχωρά η Wells Fargo σχετικά με το σκάνδαλο των καταχρηστικών πρακτικών πωλήσεων, μέσω της δημιουργίας ψεύτικων λογαριασμών, το οποίο κόστισε στην τράπεζα τη φήμη της.
Η Wells Fargo θα καταβάλλει το ποσό των 110 εκατομμυρίων δολαρίων για την αποκατάσταση όλων των πολιτών, στα ονόματα των οποίων τραπεζικοί υπάλληλοι άνοιξαν λογαριασμούς, χωρίς τη συγκατάθεση των ενδιαφερομένων.
Υπάλληλοι της τράπεζας χωρίς να έχουν εξασφαλίσει τη συναίνεση των πολιτών αυτών ενέγραψαν τα ονόματα πελατών στην προσφορά τραπεζικών προϊόντων ή υπηρεσιών.
Η Wells έχει ζητήσει συγγνώμη για αυτές τις πρακτικές πωλήσεων και δηλώνει πρόθυμη να καταβάλλει την αποζημίωση στους πελάτες της, που επλήγησαν από την υπόθεση αυτή.
«Η συμφωνία αυτή αποτελεί ένα ακόμη βήμα προς την αποκατάσταση της εμπιστοσύνης στις σχέσεις με τους πελάτες μας» δήλωσε ο Tim Sloan, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Wells Fargo.
«Θέλουμε να διασφαλίσουμε ότι κάθε πελάτης, που επηρεάστηκε από αυτές τις πρακτικές πωλήσεων, θα επικοινωνήσει άμεσα μαζί μας, ώστε να αποκατασταθεί η σχέση εμπιστοσύνης με την τράπεζα», πρόσθεσε ο Sloan.
Ο διακανονισμός είναι μια συμφωνία επί της αρχής, πράγμα που σημαίνει ότι οι όροι έχουν συμφωνηθεί, αλλά δεν έχει ακόμη επισημοποιηθεί ή υπογραφεί.
Υπενθυμίζεται ότι για το θέμα αυτό, η Wells Fargo έχει προχωρήσει στις απολύσεις τεσσάρων κορυφαίων managers.
www.bankingnews.gr
Η Wells Fargo θα καταβάλλει το ποσό των 110 εκατομμυρίων δολαρίων για την αποκατάσταση όλων των πολιτών, στα ονόματα των οποίων τραπεζικοί υπάλληλοι άνοιξαν λογαριασμούς, χωρίς τη συγκατάθεση των ενδιαφερομένων.
Υπάλληλοι της τράπεζας χωρίς να έχουν εξασφαλίσει τη συναίνεση των πολιτών αυτών ενέγραψαν τα ονόματα πελατών στην προσφορά τραπεζικών προϊόντων ή υπηρεσιών.
Η Wells έχει ζητήσει συγγνώμη για αυτές τις πρακτικές πωλήσεων και δηλώνει πρόθυμη να καταβάλλει την αποζημίωση στους πελάτες της, που επλήγησαν από την υπόθεση αυτή.
«Η συμφωνία αυτή αποτελεί ένα ακόμη βήμα προς την αποκατάσταση της εμπιστοσύνης στις σχέσεις με τους πελάτες μας» δήλωσε ο Tim Sloan, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Wells Fargo.
«Θέλουμε να διασφαλίσουμε ότι κάθε πελάτης, που επηρεάστηκε από αυτές τις πρακτικές πωλήσεων, θα επικοινωνήσει άμεσα μαζί μας, ώστε να αποκατασταθεί η σχέση εμπιστοσύνης με την τράπεζα», πρόσθεσε ο Sloan.
Ο διακανονισμός είναι μια συμφωνία επί της αρχής, πράγμα που σημαίνει ότι οι όροι έχουν συμφωνηθεί, αλλά δεν έχει ακόμη επισημοποιηθεί ή υπογραφεί.
Υπενθυμίζεται ότι για το θέμα αυτό, η Wells Fargo έχει προχωρήσει στις απολύσεις τεσσάρων κορυφαίων managers.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών