Μέχρι στιγμής, σχολιάζει η υπουργός, οι παραπάνω εταιρείες είναι «σημαντικά μακριά» από τους στόχους που έχουν τεθεί
Ευθεία προειδοποίηση προς τις τεχνολογικές κολοσσούς απευθύνει η βρετανική κυβέρνηση και συγκεκριμένα η υπουργός Εσωτερικών Amber Rudd, σχετικά με τη ρητορική μίσους που στους λογαριασμούς των χρηστών.
Ειδικότερα, το Λονδίνο καλεί τις Facebook, Alphabet, Google και Twitter να βελτιώσουν τους μηχανισμούς για τον εντοπισμό και τη μετέπειτα διαγραφή των επίμαχων σχολίων.
Μέχρι στιγμής, σχολιάζει η υπουργός, οι παραπάνω εταιρείες είναι «σημαντικά μακριά» από τους στόχους που έχουν τεθεί.
«Έχουμε καταστήσει σαφές ότι δεν θα ανεχτούμε ότι το διαδίκτυο χρησιμοποιείται ως χώρος για να προωθήσουν οι τρομοκράτες τις απόψεις τους ή να χρησιμοποιούνται πλατφόρμες κοινωνικών μέσων για να οπλίσουν τα πιο ευάλωτα άτομα στις κοινότητές μας.
Θα συνεχίσουμε να πιέζουμε τις εταιρείες του διαδικτύου για να βεβαιωθούμε ότι θα εκπληρώσουν τις δεσμεύσεις τους», σημειώνει.
Υπενθυμίζεται ότι τον Μάρτιο του 2017, η βρετανική κυβέρνηση κάλεσε στη Downing Street τα στελέχη της Google να απολογηθούν, καθώς η εταιρεία εμφάνιζε τις διαφημίσεις των πελατών της σε εξτρεμιστικά βίντεο του YouTube.
Έκτοτε, μία σειρά από εταιρείες που προσέφεραν δεκάδες και εκατοντάδες χιλιάδες δολάρια ετησίως για διαφημίσεις, έχουν εγκαταλείψει τη Google…
Ενδεικτικά, η μακρά λίστα των περίπου 250 επιχειρήσεων περιλαμβάνει τις Argos, Aviva, Havas Group, Mail, BBC, Hyundai Kia, Heinz, HSBC, ITV, L'Oreal, Lloyd's Bank, Marks & Spencer, McDonald's, RBS, Sainsbury's, Tesco, Guardian, Toyota, Transport for London, Volkswagen, AT&T, Beam Suntory, Enterprise, GSK, Johnson & Johnson και Verizon.
Βέβαια, η πρώτη που «έσπασε» τη συνεργασία της με τη Google ήταν η βρετανική κυβέρνηση.
Ο επικεφαλής της Google για τη Γηραιά Ήπειρο ζήτησε δημόσια «συγγνώμη».
www.bankingnews.gr
Ειδικότερα, το Λονδίνο καλεί τις Facebook, Alphabet, Google και Twitter να βελτιώσουν τους μηχανισμούς για τον εντοπισμό και τη μετέπειτα διαγραφή των επίμαχων σχολίων.
Μέχρι στιγμής, σχολιάζει η υπουργός, οι παραπάνω εταιρείες είναι «σημαντικά μακριά» από τους στόχους που έχουν τεθεί.
«Έχουμε καταστήσει σαφές ότι δεν θα ανεχτούμε ότι το διαδίκτυο χρησιμοποιείται ως χώρος για να προωθήσουν οι τρομοκράτες τις απόψεις τους ή να χρησιμοποιούνται πλατφόρμες κοινωνικών μέσων για να οπλίσουν τα πιο ευάλωτα άτομα στις κοινότητές μας.
Θα συνεχίσουμε να πιέζουμε τις εταιρείες του διαδικτύου για να βεβαιωθούμε ότι θα εκπληρώσουν τις δεσμεύσεις τους», σημειώνει.
Υπενθυμίζεται ότι τον Μάρτιο του 2017, η βρετανική κυβέρνηση κάλεσε στη Downing Street τα στελέχη της Google να απολογηθούν, καθώς η εταιρεία εμφάνιζε τις διαφημίσεις των πελατών της σε εξτρεμιστικά βίντεο του YouTube.
Έκτοτε, μία σειρά από εταιρείες που προσέφεραν δεκάδες και εκατοντάδες χιλιάδες δολάρια ετησίως για διαφημίσεις, έχουν εγκαταλείψει τη Google…
Ενδεικτικά, η μακρά λίστα των περίπου 250 επιχειρήσεων περιλαμβάνει τις Argos, Aviva, Havas Group, Mail, BBC, Hyundai Kia, Heinz, HSBC, ITV, L'Oreal, Lloyd's Bank, Marks & Spencer, McDonald's, RBS, Sainsbury's, Tesco, Guardian, Toyota, Transport for London, Volkswagen, AT&T, Beam Suntory, Enterprise, GSK, Johnson & Johnson και Verizon.
Βέβαια, η πρώτη που «έσπασε» τη συνεργασία της με τη Google ήταν η βρετανική κυβέρνηση.
Ο επικεφαλής της Google για τη Γηραιά Ήπειρο ζήτησε δημόσια «συγγνώμη».
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών