Οι πελάτες σαρώνουν τον λογαριασμό τους στο Amazon όταν μπαίνουν και το κατάστημα παρακολουθεί ποια αντικείμενα συλλέγουν, χρεώνοντας τα όταν φεύγουν ηλεκτρονικά στο λογαριασμό του
Σούπερ μάρκετ χωρίς ταμεία στη Μεγάλη Βρετανία σχεδιάζει ο αμερικανικός κολοσσός ηλεκτρονικού εμπορίου Amazon.
Σύμφωνα με το Bloomberg, το Γραφείο Πνευματικής Ιδιοκτησίας του Ηνωμένου Βασιλείου την Παρασκευή ενέκρινε την αίτηση της εταιρείας για να κατοχυρώσει στα εμπορικά σήματα τα συνθήματα "No Lines "No queues" "No checkout" .
Τα επονομαζόμενα καταστήματα Amazon Go έχουν σχεδιαστεί για να μπορούν οι πελάτες να παίρνουν ότι θέλουν και να αποχωρούν, χωρίς να χρειάζεται να περάσουν από ταμείο.
Οι πελάτες σαρώνουν τον λογαριασμό τους στο Amazon όταν μπαίνουν και το κατάστημα παρακολουθεί ποια αντικείμενα συλλέγουν, χρεώνοντας τα όταν φεύγουν ηλεκτρονικά στο λογαριασμό τους.
Τα καταστήματα θα είναι πολύ μεγάλα και θα πωλούν έτοιμα γεύματα, είδη όπως ψωμί και γάλα και άλλα είδη παντοπωλείου.
Η ιδέα των καταστημάτων χωρίς ταμείο αποκαλύφθηκε από την Amazon τον περασμένο Δεκέμβριο.
Η εταιρεία άνοιξε το πρώτο δοκιμαστικό κατάστημα στα τέλη του έτους στο Σιάτλ, καλώντας την εμπειρία "Just Walk Out Shopping".
Η Amazon δοκιμάζει επίσης στο Σιάτλ, ένα είδος drive in σούπερ μάρκετ και ένα υβριδικό που συνδυάζει online αγορές με αγορές στο κατάστημα.
Η επιθυμία της Amazon να επεκταθεί στη βρετανική βιομηχανία σούπερ μάρκετ έχει προβληματίσει τους βρετανικούς ομίλους Tesco και Sainsbury.
Αγωνίζονται ήδη να διατηρήσουν τους πελάτες τους, λόγω του έντονου ανταγωνισμού από Aldi και Lidl. Πέρυσι η Amazon ξεκίνησε την ηλεκτρονική υπηρεσία παράδοσης παντοπωλείων Fresh στη Μεγάλη Βρετανία και συνεργάστηκε με τα σούπερ μάρκετ της Morrison για να βελτιώσει την γκάμα των προϊόντων της.
www.bankingnews.gr
Σύμφωνα με το Bloomberg, το Γραφείο Πνευματικής Ιδιοκτησίας του Ηνωμένου Βασιλείου την Παρασκευή ενέκρινε την αίτηση της εταιρείας για να κατοχυρώσει στα εμπορικά σήματα τα συνθήματα "No Lines "No queues" "No checkout" .
Τα επονομαζόμενα καταστήματα Amazon Go έχουν σχεδιαστεί για να μπορούν οι πελάτες να παίρνουν ότι θέλουν και να αποχωρούν, χωρίς να χρειάζεται να περάσουν από ταμείο.
Οι πελάτες σαρώνουν τον λογαριασμό τους στο Amazon όταν μπαίνουν και το κατάστημα παρακολουθεί ποια αντικείμενα συλλέγουν, χρεώνοντας τα όταν φεύγουν ηλεκτρονικά στο λογαριασμό τους.
Τα καταστήματα θα είναι πολύ μεγάλα και θα πωλούν έτοιμα γεύματα, είδη όπως ψωμί και γάλα και άλλα είδη παντοπωλείου.
Η ιδέα των καταστημάτων χωρίς ταμείο αποκαλύφθηκε από την Amazon τον περασμένο Δεκέμβριο.
Η εταιρεία άνοιξε το πρώτο δοκιμαστικό κατάστημα στα τέλη του έτους στο Σιάτλ, καλώντας την εμπειρία "Just Walk Out Shopping".
Η Amazon δοκιμάζει επίσης στο Σιάτλ, ένα είδος drive in σούπερ μάρκετ και ένα υβριδικό που συνδυάζει online αγορές με αγορές στο κατάστημα.
Η επιθυμία της Amazon να επεκταθεί στη βρετανική βιομηχανία σούπερ μάρκετ έχει προβληματίσει τους βρετανικούς ομίλους Tesco και Sainsbury.
Αγωνίζονται ήδη να διατηρήσουν τους πελάτες τους, λόγω του έντονου ανταγωνισμού από Aldi και Lidl. Πέρυσι η Amazon ξεκίνησε την ηλεκτρονική υπηρεσία παράδοσης παντοπωλείων Fresh στη Μεγάλη Βρετανία και συνεργάστηκε με τα σούπερ μάρκετ της Morrison για να βελτιώσει την γκάμα των προϊόντων της.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών