Οι τιμές του σιδηρομεταλλεύματος έχουν υποστεί τεράστιες μεταβολές τα τελευταία χρόνια
Η κατανάλωση σιδηρομεταλλεύματος στην Κίνα θα διατηρηθεί πιθανώς, καθώς η κορυφαία οικονομία της Ασίας κατασκευάζει υποδομές, σύμφωνα με τον Mark Mobius.
"Η προσφορά-ζήτηση είναι ένα πράγμα, η τιμή είναι κάτι άλλο" , δήλωσε ο εκτελεστικός πρόεδρος της Templeton Emerging Markets Group σε συνέντευξή του στη Σιγκαπούρητη Δευτέρα.
Οι τιμές του σιδηρομεταλλεύματος έχουν υποστεί τεράστιες μεταβολές τα τελευταία χρόνια.
Βυθίστηκαν το 2015, ανέκαμψαν πέρυσι και στη συνέχεια βυθίζονται και πάλι φέτος καθώς οι επενδυτές προσπάθησαν να μετρήσουν τον αντίκτυπο της μεγαλύτερης προσφοράς χάλυβα στην Κίνα.
"Δεν βλέπω μεγάλη, μεγάλη μείωση της ζήτησης σιδηρομεταλλεύματος, νομίζω ότι θα υπάρξει συνεχής ζήτηση όχι μόνο στην Κίνα, αλλά σε άλλα μέρη του κόσμου", δήλωσε ο Mobius.
"Αν κοιτάξετε τις κινεζικές εισαγωγές σιδηρομεταλλεύματος, συνεχίζουν να ανεβαίνουν".
Η χαλυβουργία της Κίνας αντιπροσωπεύει περίπου το ήμισυ της παγκόσμιας προσφοράς και οι μύλοι της αγοράζουν περίπου τα δύο τρίτα των θαλάσσιων φορτίων, κυρίως από την Αυστραλία και τη Βραζιλία.
Οι εισαγωγές αυξήθηκαν σταθερά, φτάνοντας το 1 δισεκατομμύριο τόνους πέρυσι από 953 εκατομμύρια το 2015 και μόλις 70 εκατομμύρια το 2000, σύμφωνα με τα στοιχεία.
Ο Mobius είπε ότι ανέμενε ότι η ζήτηση χάλυβα στην Κίνα θα συνεχίσει να αυξάνεται, αν και με βραδύτερο ρυθμό σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια.
Οι δαπάνες υποδομής της Κίνας, συμπεριλαμβανομένου του σχεδίου «One Belt, One Road», μπορούν να δώσουν νέα ώθηση στην οικονομια του ασιατικού γίγαντα.
Η πρωτοβουλία για την αναβίωση αρχαίων εμπορικών οδών που συνδέουν την Κίνα με την Ασία και την Ευρώπη υποστηρίζεται από επενδύσεις ύψους περίπου 900 δισ. δολαρίων και έχει τη δυνατότητα να δημιουργήσει ζήτηση για περίπου 120 εκατομμύρια τόνους ακατέργαστου χάλυβα όπως ανέφερε σε report της η Citigroup.
"Μπορεί να υπάρξει επιβράδυνση της ζήτησης από τον τομέα της στέγασης, αλλά ο τομέας των υποδομών θα εξακολουθήσει να διατηρείται", δήλωσε ο Mobius. "Αν προχωρήσει το πρόγραμμα One Belt, One Road, θα υπάρξει συνεχής ζήτηση."
www.bankingnews.gr
"Η προσφορά-ζήτηση είναι ένα πράγμα, η τιμή είναι κάτι άλλο" , δήλωσε ο εκτελεστικός πρόεδρος της Templeton Emerging Markets Group σε συνέντευξή του στη Σιγκαπούρητη Δευτέρα.
Οι τιμές του σιδηρομεταλλεύματος έχουν υποστεί τεράστιες μεταβολές τα τελευταία χρόνια.
Βυθίστηκαν το 2015, ανέκαμψαν πέρυσι και στη συνέχεια βυθίζονται και πάλι φέτος καθώς οι επενδυτές προσπάθησαν να μετρήσουν τον αντίκτυπο της μεγαλύτερης προσφοράς χάλυβα στην Κίνα.
"Δεν βλέπω μεγάλη, μεγάλη μείωση της ζήτησης σιδηρομεταλλεύματος, νομίζω ότι θα υπάρξει συνεχής ζήτηση όχι μόνο στην Κίνα, αλλά σε άλλα μέρη του κόσμου", δήλωσε ο Mobius.
"Αν κοιτάξετε τις κινεζικές εισαγωγές σιδηρομεταλλεύματος, συνεχίζουν να ανεβαίνουν".
Η χαλυβουργία της Κίνας αντιπροσωπεύει περίπου το ήμισυ της παγκόσμιας προσφοράς και οι μύλοι της αγοράζουν περίπου τα δύο τρίτα των θαλάσσιων φορτίων, κυρίως από την Αυστραλία και τη Βραζιλία.
Οι εισαγωγές αυξήθηκαν σταθερά, φτάνοντας το 1 δισεκατομμύριο τόνους πέρυσι από 953 εκατομμύρια το 2015 και μόλις 70 εκατομμύρια το 2000, σύμφωνα με τα στοιχεία.
Ο Mobius είπε ότι ανέμενε ότι η ζήτηση χάλυβα στην Κίνα θα συνεχίσει να αυξάνεται, αν και με βραδύτερο ρυθμό σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια.
Οι δαπάνες υποδομής της Κίνας, συμπεριλαμβανομένου του σχεδίου «One Belt, One Road», μπορούν να δώσουν νέα ώθηση στην οικονομια του ασιατικού γίγαντα.
Η πρωτοβουλία για την αναβίωση αρχαίων εμπορικών οδών που συνδέουν την Κίνα με την Ασία και την Ευρώπη υποστηρίζεται από επενδύσεις ύψους περίπου 900 δισ. δολαρίων και έχει τη δυνατότητα να δημιουργήσει ζήτηση για περίπου 120 εκατομμύρια τόνους ακατέργαστου χάλυβα όπως ανέφερε σε report της η Citigroup.
"Μπορεί να υπάρξει επιβράδυνση της ζήτησης από τον τομέα της στέγασης, αλλά ο τομέας των υποδομών θα εξακολουθήσει να διατηρείται", δήλωσε ο Mobius. "Αν προχωρήσει το πρόγραμμα One Belt, One Road, θα υπάρξει συνεχής ζήτηση."
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών