Οι νέες υπηρεσίες δεδομένων μάρκετινγκ θα ενισχύσουν τα οικονομικά αποτελέσματα της εταιρείας, εκτιμά ο αναλυτής Alex Yao της JPMorgan
Οι μετοχές της Alibaba, οι οποίες καταγράφουν ήδη από τις καλύτερες επιδόσεις της αγοράς, θα ενισχυθούν, καθώς οι νέες υπηρεσίες δεδομένων μάρκετινγκ τονώνουν τα οικονομικά αποτελέσματα του κολοσσού ηλεκτρονικού εμπορίου, σύμφωνα με την JPMorgan.
Ο αναλυτής Alex Yao της JPMorgan επανέλαβε την κάλυψη της Alibaba με μια αξιολόγηση «overweight» και 12μηνο στόχο τιμής στα 190 δολ., αντιπροσωπεύοντας μια αύξηση της τάξεως του 33% σε σχέση με το κλείσιμο της Δευτέρας.
«Πιστεύουμε ότι o βασικός εμπορικός κλάδος της Alibaba επεκτείνεται από τη νομισματικοποίηση της κίνησης στη νομισματικοποίηση δεδομένων και ότι αυτή η τάση θα επεκταθεί γρήγορα στις επιχειρήσεις της μέσων ενημέρωσης και cloud», γράφει ο Yao σε σημείωμα προς τους πελάτες του.
Οι μετοχές της Alibaba καταγράφουν μέχρι στιγμής το 2017 άνοδο 62,5%, όταν ο αμερικανικός δείκτης S&P 500 ενισχύεται την ίδια περίοδο κατά 8,9%.
Ο Yao δήλωσε ότι η Alibaba έχει τη δυνατότητα να πουλήσει τα πολύτιμα δεδομένα που συλλέγει για τις αποφάσεις αγοράς των καταναλωτών, αναφέροντας τα προφίλ της εταιρείας σε περισσότερους από 500 εκατομμύρια πελάτες που χρησιμοποιούν διάφορες υπηρεσίες της Alibaba.
Επίσης, η εταιρεία ξεκίνησε πρόσφατα τη νέα λύση δεδομένων «Uni Marketing», η οποία μετρά την αποτελεσματικότητα των εταιρικών διαφημιστικών καμπανιών.
www.bankingnews.gr
Ο αναλυτής Alex Yao της JPMorgan επανέλαβε την κάλυψη της Alibaba με μια αξιολόγηση «overweight» και 12μηνο στόχο τιμής στα 190 δολ., αντιπροσωπεύοντας μια αύξηση της τάξεως του 33% σε σχέση με το κλείσιμο της Δευτέρας.
«Πιστεύουμε ότι o βασικός εμπορικός κλάδος της Alibaba επεκτείνεται από τη νομισματικοποίηση της κίνησης στη νομισματικοποίηση δεδομένων και ότι αυτή η τάση θα επεκταθεί γρήγορα στις επιχειρήσεις της μέσων ενημέρωσης και cloud», γράφει ο Yao σε σημείωμα προς τους πελάτες του.
Οι μετοχές της Alibaba καταγράφουν μέχρι στιγμής το 2017 άνοδο 62,5%, όταν ο αμερικανικός δείκτης S&P 500 ενισχύεται την ίδια περίοδο κατά 8,9%.
Ο Yao δήλωσε ότι η Alibaba έχει τη δυνατότητα να πουλήσει τα πολύτιμα δεδομένα που συλλέγει για τις αποφάσεις αγοράς των καταναλωτών, αναφέροντας τα προφίλ της εταιρείας σε περισσότερους από 500 εκατομμύρια πελάτες που χρησιμοποιούν διάφορες υπηρεσίες της Alibaba.
Επίσης, η εταιρεία ξεκίνησε πρόσφατα τη νέα λύση δεδομένων «Uni Marketing», η οποία μετρά την αποτελεσματικότητα των εταιρικών διαφημιστικών καμπανιών.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών