Τουλάχιστον 17 θάνατοι και 180 τραυματισμοί παγκοσμίως συνδέονται μέχρι στιγμής με τους ελαττωματικούς αερόσακους της εταιρείας, οι οποίοι ήταν και η αιτία να «φαλιρίσει»
Η Honda Motor επιβεβαίωσε σήμερα (10 Ιουλίου 2017) και άλλον θάνατο από δυσλειτουργία των αερόσακων της Takata σε όχημά της, ανεβάζοντας έτσι το νούμερο στους έντεκα.
Η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία διευκρίνισε ότι το συμβάν συνέβη στη Φλόριντα τον Ιούνιο του 2016, όταν ο αερόσακος σε ένα Honda Accord (2001) έσπασε και σκότωσε το άτομο που το επισκεύασε.
Τουλάχιστον 17 θάνατοι και 180 τραυματισμοί παγκοσμίως συνδέονται μέχρι στιγμής με τους ελαττωματικούς αερόσακους της εταιρείας, οι οποίοι ήταν και η αιτία να «φαλιρίσει».
Εξηγώντας, στις 26 Ιουνίου, η ιαπωνική Takata υπέβαλε αίτηση στο άρθρο του πτωχευτικού κώδικα για προστασία από τους πιστωτές σε Ιαπωνία και Ηνωμένες Πολιτείες, ελέω των τεραστίων ζημιών από την ανάκληση δεκάδων εκατομμυρίων οχημάτων με προβλήματα στους αερόσακους.
Παράλληλα, συμφώνησε για εξαγορά από την κρατική κινεζική εταιρεία Key Safety Systems, έναντι 1,6 δισ. δολαρίων.
Στις 12 Ιανουαρίου 2017 η κατασκευάστρια αερόσακων ασφαλείας συμφώνησε να καταβάλει πρόστιμο ύψους 1 δισ. δολαρίων στο υπουργείο Δικαιοσύνης των Η.Π.Α., αποδεχόμενη την ενοχή της στις κατηγορίες απάτης που αντιμετωπίζει στη χώρα.
Η υπόθεση αφορά στον τρόπο με τον οποίο η Takata χειρίστηκε το πρόβλημα των ελαττωματικών αερόσακων που είχε εγκαταστήσει σε αυτοκίνητα, ορισμένοι από τους οποίους την ώρα οδικών ατυχημάτων (και όχι μόνο), εκρήγνυνταν.
Ο συμβιβασμός της εταιρείας με τις αμερικανικές αρχές περιλαμβάνει την καταβολή προστίμου 25 εκατ. δολαρίων για την αποδοχή διάπραξης εγκληματικών ενεργειών, 125 εκατ. δολάρια για την αποζημίωση θυμάτων των αερόσακών της και 850 εκατ. δολάρια για την αποζημίωση 19 αυτοκινητο-βιομηχανιών που υπέστησαν τεράστιο κόστος ανάκλησης των οχημάτων τους προς αντικατάσταση των προβληματικών αερόσακων Takata.
Συνολικά 42 εκατ. οχήματα με 70 εκατ. αερόσακους Takata θα χρειαστεί να ανακληθούν στις Η.Π.Α. για την αντικατάσταση των αερόσακων, γεγονός που καθιστά τη συγκεκριμένη ανάκληση τη μεγαλύτερη για ζητήματα οδικής ασφάλειας στη χώρα.
Η Honda έχει διαχειρίσιμη έκθεση στην Takata, αλλά θα δεχτεί πιέσεις από την υψηλότερη βάση κόστους και την αύξηση των δαπανών Έρευνας και Ανάπτυξης.
www.bankingnews.gr
Η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία διευκρίνισε ότι το συμβάν συνέβη στη Φλόριντα τον Ιούνιο του 2016, όταν ο αερόσακος σε ένα Honda Accord (2001) έσπασε και σκότωσε το άτομο που το επισκεύασε.
Τουλάχιστον 17 θάνατοι και 180 τραυματισμοί παγκοσμίως συνδέονται μέχρι στιγμής με τους ελαττωματικούς αερόσακους της εταιρείας, οι οποίοι ήταν και η αιτία να «φαλιρίσει».
Εξηγώντας, στις 26 Ιουνίου, η ιαπωνική Takata υπέβαλε αίτηση στο άρθρο του πτωχευτικού κώδικα για προστασία από τους πιστωτές σε Ιαπωνία και Ηνωμένες Πολιτείες, ελέω των τεραστίων ζημιών από την ανάκληση δεκάδων εκατομμυρίων οχημάτων με προβλήματα στους αερόσακους.
Παράλληλα, συμφώνησε για εξαγορά από την κρατική κινεζική εταιρεία Key Safety Systems, έναντι 1,6 δισ. δολαρίων.
Στις 12 Ιανουαρίου 2017 η κατασκευάστρια αερόσακων ασφαλείας συμφώνησε να καταβάλει πρόστιμο ύψους 1 δισ. δολαρίων στο υπουργείο Δικαιοσύνης των Η.Π.Α., αποδεχόμενη την ενοχή της στις κατηγορίες απάτης που αντιμετωπίζει στη χώρα.
Η υπόθεση αφορά στον τρόπο με τον οποίο η Takata χειρίστηκε το πρόβλημα των ελαττωματικών αερόσακων που είχε εγκαταστήσει σε αυτοκίνητα, ορισμένοι από τους οποίους την ώρα οδικών ατυχημάτων (και όχι μόνο), εκρήγνυνταν.
Ο συμβιβασμός της εταιρείας με τις αμερικανικές αρχές περιλαμβάνει την καταβολή προστίμου 25 εκατ. δολαρίων για την αποδοχή διάπραξης εγκληματικών ενεργειών, 125 εκατ. δολάρια για την αποζημίωση θυμάτων των αερόσακών της και 850 εκατ. δολάρια για την αποζημίωση 19 αυτοκινητο-βιομηχανιών που υπέστησαν τεράστιο κόστος ανάκλησης των οχημάτων τους προς αντικατάσταση των προβληματικών αερόσακων Takata.
Συνολικά 42 εκατ. οχήματα με 70 εκατ. αερόσακους Takata θα χρειαστεί να ανακληθούν στις Η.Π.Α. για την αντικατάσταση των αερόσακων, γεγονός που καθιστά τη συγκεκριμένη ανάκληση τη μεγαλύτερη για ζητήματα οδικής ασφάλειας στη χώρα.
Η Honda έχει διαχειρίσιμη έκθεση στην Takata, αλλά θα δεχτεί πιέσεις από την υψηλότερη βάση κόστους και την αύξηση των δαπανών Έρευνας και Ανάπτυξης.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών