Μία «στροφή» στις μηδενικές εκπομπές ρύπων θα στοιχίσει 436.000 θέσεις εργασίας στις αυτοκινητοβιομηχανίες ενώ οι υπόλοιπες θα χαθούν από σχετικά επαγγέλματα
Πάνω από 600.000 θέσεις εργασίας αναμένεται να χαθούν σε περίπτωση που το γερμανικό κράτος απαγορεύσει τους κινητήρες καύσης (βενζίνη και πετρέλαιο) στα οχήματα μέχρι και το 2030, εκτιμά σε ανάλυσή του το ινστιτούτο Ifo, επικαλούμενο στοιχεία της ένωσης αυτοκινητοβιομηχανιών VDA.
Ειδικότερα, μία «στροφή» στις μηδενικές εκπομπές ρύπων θα στοιχίσει 436.000 θέσεις εργασίας στις αυτοκινητοβιομηχανίες ενώ οι υπόλοιπες θα χαθούν από σχετικά επαγγέλματα.
Να επισημανθεί ότι η VDA -η οποία περιλαμβάνει μεταξύ άλλων τις Volkswagen, BMW και Daimler- βρίσκεται σε συζητήσεις βρίσκεται σε συζητήσεις με την κυβέρνηση για ένα σχέδιο μείωσης της ρύπανσης από τα παλαιότερα αυτοκίνητα ντίζελ, με την ένωση να ελπίζει ότι θα αποτρέψει την πλήρη απαγόρευση των κινητήρων ντίζελ σε ορισμένες γερμανικές πόλεις.
Πολλές γερμανικές πόλεις, συμπεριλαμβανομένου του Μονάχου και της Στουτγάρδης, έχουν προτείνει την απαγόρευση ορισμένων οχημάτων ντίζελ, λόγω των αυξημένων αναπνευστικών νόσων.
Η ρύπανση από τους κινητήρες ντίζελ έχει γίνει ένα ευαίσθητο θέμα από τη στιγμή που το σκάνδαλο παραποίησης των μετρήσεων εκπομπών ρύπων της VW αποκαλύφθηκε, τον Σεπτέμβριο του 2015.
Εκπρόσωποι από την ομοσπονδιακή κυβέρνηση της Γερμανίας, κράτη όπου εδρεύουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες και αυτοκινητοβιομηχανίες, θα συναντηθούν στις 2 Αυγούστου 2017 για να βρουν τρόπους για να περιορίσουν τη ρύπανση από τους πετρελαιοκινητήρες.
Να σημειωθεί ότι η Γαλλία σχεδιάζει να βάλει «στοπ» στην πώληση βενζινοκίνητων και πετρελαιοκίνητων οχημάτων μέχρι το 2040, καθώς επιδιώκει να γίνει ένα έθνος ουδέτερο στον άνθρακα.
Η Γαλλία θα προσφέρει φορολογικά κίνητρα για την αντικατάσταση των πετρελαιοκίνητων οχημάτων ηλικίας άνω των 20 ετών και των αυτοκινήτων βενζίνης πριν από το 2001.
Η κυβέρνηση θα περατώσει επίσης την έρευνα πετρελαίου και φυσικού αερίου στη γαλλική επικράτεια, θα εξαλείψει τα εργοστάσια ηλεκτροπαραγωγής με καύση άνθρακα μέχρι το 2022 και θα ενθαρρύνει τους ιδιοκτήτες σπιτιού να παράγουν τη δική τους ενέργεια.
www.bankingnews.gr
Ειδικότερα, μία «στροφή» στις μηδενικές εκπομπές ρύπων θα στοιχίσει 436.000 θέσεις εργασίας στις αυτοκινητοβιομηχανίες ενώ οι υπόλοιπες θα χαθούν από σχετικά επαγγέλματα.
Να επισημανθεί ότι η VDA -η οποία περιλαμβάνει μεταξύ άλλων τις Volkswagen, BMW και Daimler- βρίσκεται σε συζητήσεις βρίσκεται σε συζητήσεις με την κυβέρνηση για ένα σχέδιο μείωσης της ρύπανσης από τα παλαιότερα αυτοκίνητα ντίζελ, με την ένωση να ελπίζει ότι θα αποτρέψει την πλήρη απαγόρευση των κινητήρων ντίζελ σε ορισμένες γερμανικές πόλεις.
Πολλές γερμανικές πόλεις, συμπεριλαμβανομένου του Μονάχου και της Στουτγάρδης, έχουν προτείνει την απαγόρευση ορισμένων οχημάτων ντίζελ, λόγω των αυξημένων αναπνευστικών νόσων.
Η ρύπανση από τους κινητήρες ντίζελ έχει γίνει ένα ευαίσθητο θέμα από τη στιγμή που το σκάνδαλο παραποίησης των μετρήσεων εκπομπών ρύπων της VW αποκαλύφθηκε, τον Σεπτέμβριο του 2015.
Εκπρόσωποι από την ομοσπονδιακή κυβέρνηση της Γερμανίας, κράτη όπου εδρεύουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες και αυτοκινητοβιομηχανίες, θα συναντηθούν στις 2 Αυγούστου 2017 για να βρουν τρόπους για να περιορίσουν τη ρύπανση από τους πετρελαιοκινητήρες.
Να σημειωθεί ότι η Γαλλία σχεδιάζει να βάλει «στοπ» στην πώληση βενζινοκίνητων και πετρελαιοκίνητων οχημάτων μέχρι το 2040, καθώς επιδιώκει να γίνει ένα έθνος ουδέτερο στον άνθρακα.
Η Γαλλία θα προσφέρει φορολογικά κίνητρα για την αντικατάσταση των πετρελαιοκίνητων οχημάτων ηλικίας άνω των 20 ετών και των αυτοκινήτων βενζίνης πριν από το 2001.
Η κυβέρνηση θα περατώσει επίσης την έρευνα πετρελαίου και φυσικού αερίου στη γαλλική επικράτεια, θα εξαλείψει τα εργοστάσια ηλεκτροπαραγωγής με καύση άνθρακα μέχρι το 2022 και θα ενθαρρύνει τους ιδιοκτήτες σπιτιού να παράγουν τη δική τους ενέργεια.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών