Η Audi, που είναι ο κύριος φορέας κερδών για τον όμιλο της Volkswagen σχεδιάζει να φέρει στην αγορά πέντε νέα ηλεκτροκίνητα μοντέλα τα επόμενα χρόνια
Να μειώσει τα κόστη κατά 10 δισ.ευρώ μέχρι το 2022 σχεδιάζει η Audi, προκειμένου να χρηματοδοτήσει τη μετάβασή της στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα μετά το σκάνδαλο των εκπομπών ρύπων, σύμφωνα με πηγές κοντά στην αυτοκινητοβιομηχανία.
Η Audi, που είναι ο κύριος φορέας κερδών για τον όμιλο της Volkswagen σχεδιάζει να φέρει στην αγορά πέντε νέα ηλεκτροκίνητα μοντέλα τα επόμενα χρόνια, ξεκινώντας με το SUV που θα συναρμολογηθεί από το 2018 στις Βρυξέλλες.
Παρά το κόστος για το πρόγραμμα ηλεκτρικών αυτοκινήτων, η αυτοκινητοβιομηχανία θέλει να διατηρήσει το λειτουργικό περιθώριο κέρδους τουλάχιστον 8% ετησίως, σύμφωνα με δύο πηγές κοντά στην Audi. Το περιθώριο κέρδους του κατά το πρώτο εξάμηνο του 2017 ήταν 8,9%.
Το μεγαλύτερο μέρος της εξοικονόμησης κόστους των 10 δισεκατομμυρίων θα προέλθει από τη μείωση του κόστους έρευνας και ανάπτυξης, ανέφεραν οι ίδιες πηγές.
Ένας εκπρόσωπος στην έδρα της Audi στο Ingolstadt της Γερμανίας δεν θέλησε να σχολιάσει την είδηση.
Το στόχο εξοικονόμησης κόστους και τα σχέδια κερδοφορίας έφερε στο φως της δημοσιότητας σήμερα (30/7) η οικονομική εφημερίδα Handelsblatt.
Η Audi σκοπεύει επίσης να ελευθερώσει κεφάλαια για επενδύσεις σε τεχνολογία μηδενικών εκπομπών, αναπτύσσοντας μια νέα πλατφόρμα παραγωγής με την Porsche, επιτρέποντας και στις δύο εταιρείες να εξοικονομήσουν χρήματα με την ανταλλαγή εξαρτημάτων και μονάδων.
www.bankingnews,gr
Η Audi, που είναι ο κύριος φορέας κερδών για τον όμιλο της Volkswagen σχεδιάζει να φέρει στην αγορά πέντε νέα ηλεκτροκίνητα μοντέλα τα επόμενα χρόνια, ξεκινώντας με το SUV που θα συναρμολογηθεί από το 2018 στις Βρυξέλλες.
Παρά το κόστος για το πρόγραμμα ηλεκτρικών αυτοκινήτων, η αυτοκινητοβιομηχανία θέλει να διατηρήσει το λειτουργικό περιθώριο κέρδους τουλάχιστον 8% ετησίως, σύμφωνα με δύο πηγές κοντά στην Audi. Το περιθώριο κέρδους του κατά το πρώτο εξάμηνο του 2017 ήταν 8,9%.
Το μεγαλύτερο μέρος της εξοικονόμησης κόστους των 10 δισεκατομμυρίων θα προέλθει από τη μείωση του κόστους έρευνας και ανάπτυξης, ανέφεραν οι ίδιες πηγές.
Ένας εκπρόσωπος στην έδρα της Audi στο Ingolstadt της Γερμανίας δεν θέλησε να σχολιάσει την είδηση.
Το στόχο εξοικονόμησης κόστους και τα σχέδια κερδοφορίας έφερε στο φως της δημοσιότητας σήμερα (30/7) η οικονομική εφημερίδα Handelsblatt.
Η Audi σκοπεύει επίσης να ελευθερώσει κεφάλαια για επενδύσεις σε τεχνολογία μηδενικών εκπομπών, αναπτύσσοντας μια νέα πλατφόρμα παραγωγής με την Porsche, επιτρέποντας και στις δύο εταιρείες να εξοικονομήσουν χρήματα με την ανταλλαγή εξαρτημάτων και μονάδων.
www.bankingnews,gr
Σχόλια αναγνωστών