Η κυβέρνηση δεν έχει ακόμη αποφασίσει πώς θα πραγματοποιηθεί η πώληση, ποιο θα είναι το ποσό και, κυρίως, τι θα κάνει με το συσσωρευμένο χρέος της εταιρείας
Η κυβέρνηση του Narendra Modi υπέγραψε το σχέδιο για την πώληση ολόκληρης ή μέρους της κρατικής αεροπορικής Air India, η οποία υποφέρει από χρέος 8 δισ. δολαρίων.
Η Air India καταστήθηκε ζημιογόνα μετά τη συγχώνευσή της το 2007 με τον κρατικό εγχώριο αερομεταφορέα Indian Airlines.
Ο ισολογισμός της ινδικής αεροπορικής εταιρείας περιλαμβάνει μεταξύ άλλων εμπορικό χώρο κοντά στο Χίθροου του Λονδίνου, ακίνητα στο Τόκιο, το Χονγκ Κονγκ και το Ναϊρόμπι, αλλά, την ίδια στιγμή, ζημίες, πέντε θυγατρικές εταιρείες, μια κοινοπραξία και εργατικό δυναμικό 27.000 ατόμων.
Το τοπικό μερίδιο αγοράς της Air India έχει συρρικνωθεί σε περίπου 13%, από 35% μόλις πριν από μια δεκαετία.
Η κυβέρνηση του πρωθυπουργού κ. Modi δεν έχει ακόμη αποφασίσει πώς θα πραγματοποιηθεί η πώληση, ποιο θα είναι το ποσό και, κυρίως, τι θα κάνει με το συσσωρευμένο χρέος της αεροπορικής εταιρείας.
Τον Μάιο, ένα μήνα πριν ανακοινώσει την απόφαση πώλησης, ο υπουργός Οικονομικών της Ινδίας Arun Jaitley, είπε στον κρατικό ραδιοτηλεοπτικό φορέα ότι τα χρήματα που δαπανώνται στην Air India θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν για την εκπαίδευση.
Ένας αγοραστής έχει ήδη εμφανιστεί.
Στις 28 Ιουνίου 2017, η IndiGo, η μεγαλύτερη εμπορική αεροπορική εταιρεία της Ινδίας, δήλωσε ότι είναι πρόθυμη να εξαγοράσει τις διεθνείς δραστηριότητες της Air India ή ακόμα και ολόκληρη την αεροπορική, ωστόσο οι επενδυτές της IndiGo δεν ενθουσιάστηκαν.
Ως αποτέλεσμα, η μετοχή της εταιρείας υποχώρησε 8% σε δύο ημέρες, εξαφανίζοντας κεφαλαιοποίηση ύψους 500 εκατ. δολαρίων!
www.bankingnews.gr
Η Air India καταστήθηκε ζημιογόνα μετά τη συγχώνευσή της το 2007 με τον κρατικό εγχώριο αερομεταφορέα Indian Airlines.
Ο ισολογισμός της ινδικής αεροπορικής εταιρείας περιλαμβάνει μεταξύ άλλων εμπορικό χώρο κοντά στο Χίθροου του Λονδίνου, ακίνητα στο Τόκιο, το Χονγκ Κονγκ και το Ναϊρόμπι, αλλά, την ίδια στιγμή, ζημίες, πέντε θυγατρικές εταιρείες, μια κοινοπραξία και εργατικό δυναμικό 27.000 ατόμων.
Το τοπικό μερίδιο αγοράς της Air India έχει συρρικνωθεί σε περίπου 13%, από 35% μόλις πριν από μια δεκαετία.
Η κυβέρνηση του πρωθυπουργού κ. Modi δεν έχει ακόμη αποφασίσει πώς θα πραγματοποιηθεί η πώληση, ποιο θα είναι το ποσό και, κυρίως, τι θα κάνει με το συσσωρευμένο χρέος της αεροπορικής εταιρείας.
Τον Μάιο, ένα μήνα πριν ανακοινώσει την απόφαση πώλησης, ο υπουργός Οικονομικών της Ινδίας Arun Jaitley, είπε στον κρατικό ραδιοτηλεοπτικό φορέα ότι τα χρήματα που δαπανώνται στην Air India θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν για την εκπαίδευση.
Ένας αγοραστής έχει ήδη εμφανιστεί.
Στις 28 Ιουνίου 2017, η IndiGo, η μεγαλύτερη εμπορική αεροπορική εταιρεία της Ινδίας, δήλωσε ότι είναι πρόθυμη να εξαγοράσει τις διεθνείς δραστηριότητες της Air India ή ακόμα και ολόκληρη την αεροπορική, ωστόσο οι επενδυτές της IndiGo δεν ενθουσιάστηκαν.
Ως αποτέλεσμα, η μετοχή της εταιρείας υποχώρησε 8% σε δύο ημέρες, εξαφανίζοντας κεφαλαιοποίηση ύψους 500 εκατ. δολαρίων!
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών