Στα σχέδιά της περιλαμβάνεται η κατασκευή ηλεκτρικού αυτοκινήτου μεγάλης απόστασης σε μία προσπάθεια να καλύψει το χαμένο έδαφος από την αμερικανική Tesla
Τα ηλεκτρικά οχήματα τίθενται στο επίκεντρο της στρατηγικής της Hyundai, όπως ανακοίνωσε σήμερα (17/8) η αυτοκινητοβιομηχανία της Νότιας Κορέας.
Μάλιστα στα σχέδιά της περιλαμβάνεται η κατασκευή ηλεκτρικού αυτοκινήτου μεγάλης απόστασης σε μία προσπάθεια να καλύψει το χαμένο έδαφος από την αμερικανική Tesla αλλά και άλλες εταιρείες.
Όπως και η Toyota, η Hyundai είχε αρχικά υποστηρίξει την τεχνολογία των κυψελών καυσίμου ως το μέλλον των φιλικών προς το περιβάλλον οχημάτων, αλλά βρέθηκε να στροφή προς τα ηλεκτρικά, καθώς η Tesla απέκτησε προβάδισμα ενώ τα αυτοκίνητα με μπαταρίες κέρδισαν την κυβερνητική υποστήριξη στην Κίνα.
Η Toyota εργάζεται επίσης σε μεγάλης απόστασης, ηλεκτρικά οχήματα ταχείας φόρτισης, όπως ανέφεραν τοπικά μέσα ενημέρωσης.
Η αυτοκινητοβιομηχανία της Νότιας Κορέας σχεδιάζει να ξεκινήσει ένα ηλεκτρικό σεντάν, υπό την κορυφαία έκδοση Genesis το 2021.
Θα εισαγάγει επίσης μια ηλεκτρική έκδοση του μικρού αθλητικού οχήματός της Kona (SUV) το πρώτο εξάμηνο του 2018.
«Ενισχύουμε τη στρατηγική μας για το φιλικό προς το περιβάλλον αυτοκίνητο, εστιάζοντας στα ηλεκτρικά οχήματα», δήλωσε ο εκτελεστικός αντιπρόεδρος Lee Kwang-guk σε συνέντευξη Τύπου.
Η αυτοκινητοβιομηχανία και η θυγατρική της Kia Motors που κατέχουν την πέμπτη θέση στις παγκόσμιες πωλήσεις οχημάτων, ανακοίνωσαν ότι προσθέτουν τρία οχήματα στα σχέδιά τους για φιλικά προς το περιβάλλον αυτοκίνητα, φέρνοντας το σύνολο σε 31 μοντέλα μέχρι το 2020.
Η Hyundai επιβεβαίωσε επίσης την έκθεση Reuters ότι αναπτύσσει την πρώτη της ειδική πλατφόρμα ηλεκτρικών οχημάτων, η οποία θα επιτρέψει στην εταιρεία να παράγει πολλαπλά μοντέλα με μεγαλύτερες σειρές οδήγησης.
www.bankingnews.gr
Μάλιστα στα σχέδιά της περιλαμβάνεται η κατασκευή ηλεκτρικού αυτοκινήτου μεγάλης απόστασης σε μία προσπάθεια να καλύψει το χαμένο έδαφος από την αμερικανική Tesla αλλά και άλλες εταιρείες.
Όπως και η Toyota, η Hyundai είχε αρχικά υποστηρίξει την τεχνολογία των κυψελών καυσίμου ως το μέλλον των φιλικών προς το περιβάλλον οχημάτων, αλλά βρέθηκε να στροφή προς τα ηλεκτρικά, καθώς η Tesla απέκτησε προβάδισμα ενώ τα αυτοκίνητα με μπαταρίες κέρδισαν την κυβερνητική υποστήριξη στην Κίνα.
Η Toyota εργάζεται επίσης σε μεγάλης απόστασης, ηλεκτρικά οχήματα ταχείας φόρτισης, όπως ανέφεραν τοπικά μέσα ενημέρωσης.
Η αυτοκινητοβιομηχανία της Νότιας Κορέας σχεδιάζει να ξεκινήσει ένα ηλεκτρικό σεντάν, υπό την κορυφαία έκδοση Genesis το 2021.
Θα εισαγάγει επίσης μια ηλεκτρική έκδοση του μικρού αθλητικού οχήματός της Kona (SUV) το πρώτο εξάμηνο του 2018.
«Ενισχύουμε τη στρατηγική μας για το φιλικό προς το περιβάλλον αυτοκίνητο, εστιάζοντας στα ηλεκτρικά οχήματα», δήλωσε ο εκτελεστικός αντιπρόεδρος Lee Kwang-guk σε συνέντευξη Τύπου.
Η αυτοκινητοβιομηχανία και η θυγατρική της Kia Motors που κατέχουν την πέμπτη θέση στις παγκόσμιες πωλήσεις οχημάτων, ανακοίνωσαν ότι προσθέτουν τρία οχήματα στα σχέδιά τους για φιλικά προς το περιβάλλον αυτοκίνητα, φέρνοντας το σύνολο σε 31 μοντέλα μέχρι το 2020.
Η Hyundai επιβεβαίωσε επίσης την έκθεση Reuters ότι αναπτύσσει την πρώτη της ειδική πλατφόρμα ηλεκτρικών οχημάτων, η οποία θα επιτρέψει στην εταιρεία να παράγει πολλαπλά μοντέλα με μεγαλύτερες σειρές οδήγησης.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών