H τράπεζα αποφάσισε να αποζημιώσει οικιοθελώς τους συγκεκριμένους καταναλωτές και όχι να εμπλακεί με μακρόχρονες δικαστικές διαμάχες
Υποχρεωμένη να καταβάλλει το ποσό των 96 εκατομμυρίων δολαρίων σε κατόχους πιστωτικών καρτών στο Πουέρτο Ρίκο και άλλες μη ηπειρωτικές περιοχές των ΗΠΑ είναι η American Express για χρεώσεις με υψηλότερα επιτόκια και άλλες πρακτικές διακρίσεων, όπως ανακοίνωσαν σήμερα (23/8) οι αμερικανικές ρυθμιστικές αρχές.
Περισσότεροι από 200.000 καταναλωτές σε δύο από τις θυγατρικές του χρηματοπιστωτικού ιδρύματος υπέστησαν ζημιά από τις πρακτικές διακρίσεων, οι οποίες επίσης συμπεριελάμβαναν αυστηρότερους πιστωτικούς περιορισμούς σε σχέση με αντίστοιχους, που παρέχονται σε άλλες περιοχές των ΗΠΑ, όπως ανέφερε το Γραφείο Προστασίας Καταναλωτών.
Η American Express σε ανακοίνωσή της, τονίζει πως το πρόβλημα εντοπίστηκε σε εσωτερικό έλεγχο και αναφέρθηκε στο Γραφείο Προστασίας Καταναλωτών το 2013.
Η τράπεζα δέχθηκε οικιοθελώς να αποζημιώσει με 95 εκατ. δολάρια τους κατόχους πιστωτικών καρτών, που επηρεάστηκαν αλλά διαφωνεί με τον ισχυρισμό του Γραφείου Προστασίας Καταναλωτών περί πρακτικών διακρίσεων.
Αποφάσισε να αποζημιώσει οικιοθελώς τους συγκεκριμένους καταναλωτές και όχι να εμπλακεί με μακρόχρονες δικαστικές διαμάχες, που δεν θα προσέφεραν πρόσθετα οφέλη στους κατόχους αυτούς των πιστωτικών καρτών, αναφέρει η American Express.
Να σημειωθεί ότι, η τράπεζα να καταβάλλει επιπλέον 1 εκατομμύριο δολάρια και να θεσπίσει νέες κατευθυντήριες γραμμές για να διασφαλίσει ότι οι όροι των προσφορών των καρτών της δεν θα εισάγουν διακρίσεις στο μέλλον.
Το Γραφείο Προστασίας των Καταναλωτών εκτιμά, πάντως πως η τράπεζα δεν διαχώρισε σκόπιμα τους πελάτες της αλλά η ανακολουθία αυτή προέκυψε πιθανότατα, λόγω των διαφορετικών κέντρων εποπτείας των καρτών.
www.bankignews.gr
Περισσότεροι από 200.000 καταναλωτές σε δύο από τις θυγατρικές του χρηματοπιστωτικού ιδρύματος υπέστησαν ζημιά από τις πρακτικές διακρίσεων, οι οποίες επίσης συμπεριελάμβαναν αυστηρότερους πιστωτικούς περιορισμούς σε σχέση με αντίστοιχους, που παρέχονται σε άλλες περιοχές των ΗΠΑ, όπως ανέφερε το Γραφείο Προστασίας Καταναλωτών.
Η American Express σε ανακοίνωσή της, τονίζει πως το πρόβλημα εντοπίστηκε σε εσωτερικό έλεγχο και αναφέρθηκε στο Γραφείο Προστασίας Καταναλωτών το 2013.
Η τράπεζα δέχθηκε οικιοθελώς να αποζημιώσει με 95 εκατ. δολάρια τους κατόχους πιστωτικών καρτών, που επηρεάστηκαν αλλά διαφωνεί με τον ισχυρισμό του Γραφείου Προστασίας Καταναλωτών περί πρακτικών διακρίσεων.
Αποφάσισε να αποζημιώσει οικιοθελώς τους συγκεκριμένους καταναλωτές και όχι να εμπλακεί με μακρόχρονες δικαστικές διαμάχες, που δεν θα προσέφεραν πρόσθετα οφέλη στους κατόχους αυτούς των πιστωτικών καρτών, αναφέρει η American Express.
Να σημειωθεί ότι, η τράπεζα να καταβάλλει επιπλέον 1 εκατομμύριο δολάρια και να θεσπίσει νέες κατευθυντήριες γραμμές για να διασφαλίσει ότι οι όροι των προσφορών των καρτών της δεν θα εισάγουν διακρίσεις στο μέλλον.
Το Γραφείο Προστασίας των Καταναλωτών εκτιμά, πάντως πως η τράπεζα δεν διαχώρισε σκόπιμα τους πελάτες της αλλά η ανακολουθία αυτή προέκυψε πιθανότατα, λόγω των διαφορετικών κέντρων εποπτείας των καρτών.
www.bankignews.gr
Σχόλια αναγνωστών