Τελευταία Νέα
Διεθνή

Στην αγορά των αυτοοδηγούμενων αυτοκινήτων θέλει να εισέλθει η Adobe

Στην αγορά των αυτοοδηγούμενων αυτοκινήτων θέλει να εισέλθει η Adobe
Η εταιρεία διακρίνει μία μεγάλη ευκαιρία καθώς οι κατασκευαστές κινούνται όλο και περισσότερο προς τα αυτοοδηγούμενα αυτοκίνητα
Στην αγορά των αυτοοδηγούμενων αυτοκινήτων σχεδιάζει να εισέλθει η Adobe, βλέποντας μία ευκαιρία για μεγάλα κέρδη από μία αγορά που ακόμα εξελίσσεται και περισσότερο βρίσκεται στο στάδιο της έρευνας.
Η εταιρεία τη Δευτέρα 11 Σεπτεμβρίου αποκάλυψε νέες υπηρεσίες για να βοηθήσει τις επιχειρήσεις να αναλύσουν τα δεδομένα από τα διαδικτυακά αυτοκίνητα, μπαίνοντας έτσι σε σε ανταγωνισμό με τη Google της Alphabet, η οποία παρέχει λογισμικό για τα οχήματα.
Η Adobe θα παρέχει αναλυτικά στοιχεία, χαρακτηριστικά μάρκετινγκ και θα βοηθήσει στην αυτοματοποιημένη ηχητική διαφήμιση, ενισχυμένη από τη λειτουργία τεχνητής νοημοσύνης της εταιρείας που ονομάζεται Sensei.
Η κίνηση τοποθετεί την Adobe στο επίκεντρο των προσπαθειών να συγκεντρώσει τις πληροφορίες που προκύπτουν από τις νέες φωνητικές ικανότητες, τις εφαρμογές ψυχαγωγίας και τελικά τα αυτοκίνητα με αυτόνομη οδήγηση.
Αυτό το είδος ανάλυσης μόλις ξεκινά για τα αυτοκίνητα, καθώς οι κατασκευαστές όπως η Daimler και η BMW επιτρέπουν στα αυτοκίνητα να συλλέγουν δεδομένα σε πραγματικό χρόνο, κάνοντας τα αυτοκίνητα μέσω της δικτύωσης να μοιάζουν περισσότερο με ένα κινητό τηλέφωνο.
Η Ford έχει κάνει κινήσεις και ανακοίνωσε συμφωνία με την Amazon για κάποιες υπηρεσίες τον Ιανουάριο 2017.
Η συνεργασία προσφέρει στους καταναλωτές τη δυνατότητα να έχουν πρόσβαση στα αυτοκίνητά τους από τα σπίτια τους και να καλούν άλλα χαρακτηριστικά από το όχημά τους μέσω της φωνητικής υπηρεσίας Alexa.
Οι κατασκευαστές αυτοκινήτων έχουν καθυστερήσει να υιοθετήσουν πιο ολοκληρωμένα οχήματα, εν μέρει επειδή το κόστος είναι σημαντικό.
Οι αυτοκινητοβιομηχανίες είναι υπό πίεση για να δείξουν πώς θα τους αποφέρουν χρήματα ή θα τους βοηθήσουν να πουλήσουν περισσότερα αυτοκίνητα, τα αυτοοδηγούμενα.
Υπάρχουν και άλλες προκλήσεις, συμπεριλαμβανομένων των ανησυχιών για την προστασία της ιδιωτικής ζωής.
Η Adobe δήλωσε ότι η ιδιωτικότητα αποτελεί βασικό ζήτημα, προσθέτοντας ότι "η εμπιστοσύνη των καταναλωτών και η διαφάνεια χρησιμεύουν ως κατευθυντήριες αρχές για την ανάπτυξη νέων προϊόντων και την προσφορά νέων υπηρεσιών".

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης