Το μυστικό για την επιτυχία είναι να πειραματίζεσαι και να κάνεις λάθη και να αποτυγχάνεις
Η επιτυχία έρχεται μέσα από τα λάθη και τις αποτυχίες, όπως υποστήριξε, ο CEO καινοτομίας και επικοινωνιών παγκοσμίως της Amazon, Paul Misener, σε ομιλία στο συνέδριο τεχνολογίας Retail Week στο Λονδίνο.
Ο Misener, ο οποίος είναι στέλεχος της Amazon περισσότερο από 15 χρόνια, μίλησε ειδικά για την προσέγγιση της Amazon στην καινοτομία.
Το νόημα ήταν ότι για να κάνεις νέα πράγματα πρέπει να είσαι πρόθυμος να αποτύχεις.
"Μπορείτε να κάνετε λάθος, μπορείτε να κάνετε λάθη – πρέπει να αποτύχετε", είπε ο Misener.
"Αυτό είναι το βασικό σημείο που θέλω να σας επικοινωνήσω σήμερα είναι η σημασία της αποτυχίας σε κάθε είδους καινοτομία.
Στην Amazon, έχουμε μεγάλη εμπειρία από την αποτυχία, έχουμε αποτύχει πολλές φορές, κάποιες έγιναν γνωστές, κάποιες έμειναν εντός εταιρείας, αλλά αποτυγχάνουμε και θα συνεχίσουμε να αποτυγχάνουμε.
Πολλές φορές θα αποτύχουμε για να προχωρήσουμε, είμαι σίγουρος γι 'αυτό. "
Ανέφερε τις δημοπρασίες του Amazon.com - έναν πρώιμο ανταγωνιστή του eBay - και τα zShops - μικροκαταστήματα για εμπόρους μέσα στο σάιτ της Amazon - ως παραδείγματα περασμένων αποτυχιών.
Αλλά είπε ότι τα μαθήματα από αυτά τα πειράματα συνέβαλαν στην επιτυχία του Amazon Marketplace, το οποίο επιτρέπει σε άλλους ανθρώπους να πουλήσουν μέσω της ιστοσελίδας.
"Αποδεικνύεται τώρα ότι τα μισά από τα πράγματα που πωλούνται στο Amazon δεν πωλούνται από την Amazon αλλά μέσω άλλων συνεργατών.
Δημιουργήσαμε μια νέα κατηγορία πελατών τον πελάτη πωλητή στην Amazon.
"Ήταν αυτή η προθυμία να αποτύχουμε και να προσπαθήσουμε να βγάλουμε τελικά συμπεράσματα, που μας οδήγησε σε αυτόν τον πολύ ευεργετικό τρόπο επιχειρηματικής δραστηριότητας", δήλωσε ο Misener.
Το κλειδί για την καινοτομία είναι ο πειραματισμός, είπε ο Misener.
Και για να πειραματιστείτε, πρέπει να αποτύχετε.
"Όλη η ιδέα είναι αυτή: εάν θέλετε πραγματικά να είστε καινοτόμοι, θα πρέπει να πειραματιστείτε, αν γνωρίζετε το αποτέλεσμα αυτού που πρόκειται να κάνετε, δεν είναι ένα πείραμα, μοιάζει περισσότερο με μια επίδειξη».
Ο Misener είπε ότι πάρα πολλοί άνθρωποι συγχέουν τα πραγματικά πειράματα με τον τύπο πειραμάτων που κάναμε σε μια σχολική τάξη.
"Αναμφισβήτητα ο δάσκαλός σας ήξερε ποιο θα ήταν το αποτέλεσμα και ίσως ξέρατε ποιο θα έπρεπε να είναι το αποτέλεσμα", είπε.
Ο λόγος που δεν πραγματοποιήσατε ένα πείραμα ήταν πως απλά ήταν επανάληψη ενός πειράματος που έγινε δεκαετίες, ίσως αιώνες πριν.
Αν ανησυχείτε για το αποτέλεσμα να είναι αυτό που ελπίζετε, τότε δεν πειραματίζεστε.
"Εάν δεν είστε πρόθυμοι να πειραματιστείτε ποτέ δεν θα καινοτομείτε πραγματικά και αν θέλετε να πειραματιστείτε θα πρέπει να είστε σε θέση να αποτύχετε - στην πραγματικότητα θα πρέπει να προσπαθήσετε να αποτύχετε".
Ο Misener πρόσθεσε:
"Αυτή η προθυμία της αποτυχίας είναι μεγάλη υπόθεση.
Καταλαβαίνω ότι είναι δύσκολο να υιοθετήσετε μία τέτοια άποψη γιατί έχετε πολλούς ανθρώπους - ίσως το αφεντικό σας, ίσως έναν επενδυτή, ίσως τον Τύπο – που ψάχνουν για αποτυχίες.
Αλλά αν αποδεχτείτε ότι η αποτυχία είναι απαραίτητη για την καινοτομία, είναι πραγματικά πολύ σημαντική και γίνεται πολύ πιο εύκολη η αντιμετώπισή της", κατέληξε.
www.bankingnews.gr
Ο Misener, ο οποίος είναι στέλεχος της Amazon περισσότερο από 15 χρόνια, μίλησε ειδικά για την προσέγγιση της Amazon στην καινοτομία.
Το νόημα ήταν ότι για να κάνεις νέα πράγματα πρέπει να είσαι πρόθυμος να αποτύχεις.
"Μπορείτε να κάνετε λάθος, μπορείτε να κάνετε λάθη – πρέπει να αποτύχετε", είπε ο Misener.
"Αυτό είναι το βασικό σημείο που θέλω να σας επικοινωνήσω σήμερα είναι η σημασία της αποτυχίας σε κάθε είδους καινοτομία.
Στην Amazon, έχουμε μεγάλη εμπειρία από την αποτυχία, έχουμε αποτύχει πολλές φορές, κάποιες έγιναν γνωστές, κάποιες έμειναν εντός εταιρείας, αλλά αποτυγχάνουμε και θα συνεχίσουμε να αποτυγχάνουμε.
Πολλές φορές θα αποτύχουμε για να προχωρήσουμε, είμαι σίγουρος γι 'αυτό. "
Ανέφερε τις δημοπρασίες του Amazon.com - έναν πρώιμο ανταγωνιστή του eBay - και τα zShops - μικροκαταστήματα για εμπόρους μέσα στο σάιτ της Amazon - ως παραδείγματα περασμένων αποτυχιών.
Αλλά είπε ότι τα μαθήματα από αυτά τα πειράματα συνέβαλαν στην επιτυχία του Amazon Marketplace, το οποίο επιτρέπει σε άλλους ανθρώπους να πουλήσουν μέσω της ιστοσελίδας.
"Αποδεικνύεται τώρα ότι τα μισά από τα πράγματα που πωλούνται στο Amazon δεν πωλούνται από την Amazon αλλά μέσω άλλων συνεργατών.
Δημιουργήσαμε μια νέα κατηγορία πελατών τον πελάτη πωλητή στην Amazon.
"Ήταν αυτή η προθυμία να αποτύχουμε και να προσπαθήσουμε να βγάλουμε τελικά συμπεράσματα, που μας οδήγησε σε αυτόν τον πολύ ευεργετικό τρόπο επιχειρηματικής δραστηριότητας", δήλωσε ο Misener.
Το κλειδί για την καινοτομία είναι ο πειραματισμός, είπε ο Misener.
Και για να πειραματιστείτε, πρέπει να αποτύχετε.
"Όλη η ιδέα είναι αυτή: εάν θέλετε πραγματικά να είστε καινοτόμοι, θα πρέπει να πειραματιστείτε, αν γνωρίζετε το αποτέλεσμα αυτού που πρόκειται να κάνετε, δεν είναι ένα πείραμα, μοιάζει περισσότερο με μια επίδειξη».
Ο Misener είπε ότι πάρα πολλοί άνθρωποι συγχέουν τα πραγματικά πειράματα με τον τύπο πειραμάτων που κάναμε σε μια σχολική τάξη.
"Αναμφισβήτητα ο δάσκαλός σας ήξερε ποιο θα ήταν το αποτέλεσμα και ίσως ξέρατε ποιο θα έπρεπε να είναι το αποτέλεσμα", είπε.
Ο λόγος που δεν πραγματοποιήσατε ένα πείραμα ήταν πως απλά ήταν επανάληψη ενός πειράματος που έγινε δεκαετίες, ίσως αιώνες πριν.
Αν ανησυχείτε για το αποτέλεσμα να είναι αυτό που ελπίζετε, τότε δεν πειραματίζεστε.
"Εάν δεν είστε πρόθυμοι να πειραματιστείτε ποτέ δεν θα καινοτομείτε πραγματικά και αν θέλετε να πειραματιστείτε θα πρέπει να είστε σε θέση να αποτύχετε - στην πραγματικότητα θα πρέπει να προσπαθήσετε να αποτύχετε".
Ο Misener πρόσθεσε:
"Αυτή η προθυμία της αποτυχίας είναι μεγάλη υπόθεση.
Καταλαβαίνω ότι είναι δύσκολο να υιοθετήσετε μία τέτοια άποψη γιατί έχετε πολλούς ανθρώπους - ίσως το αφεντικό σας, ίσως έναν επενδυτή, ίσως τον Τύπο – που ψάχνουν για αποτυχίες.
Αλλά αν αποδεχτείτε ότι η αποτυχία είναι απαραίτητη για την καινοτομία, είναι πραγματικά πολύ σημαντική και γίνεται πολύ πιο εύκολη η αντιμετώπισή της", κατέληξε.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών