Η εταιρεία στοχεύει να παράγει έως και τρία εκατομμύρια ηλεκτρικά αυτοκίνητα ετησίως έως το 2025 και θέλει να υποβληθούν όλες οι προσφορές για το κοβάλτιο μέχρι τα τέλη Σεπτεμβρίου 2017
Η Volkswagen κινείται για να εξασφαλίσει μακροπρόθεσμες προμήθειες κοβαλτίου, ένα ζωτικό συστατικό των επαναφορτιζόμενων μπαταριών, καθώς η εταιρεία επιταχύνει την φιλόδοξη μετάβαση της στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα.
Η VW η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία παγκοσμίως, ζήτησε από τους παραγωγούς να υποβάλουν προτάσεις για την προμήθεια του υλικού σε βάθος 10 χρόνων από το 2019.
Η γερμανική εταιρεία αποφάσισε να κάνει στροφή προς τα ηλεκτρικά οχήματα μετά από τη σκάνδαλο "dieselgate" και σχεδιάζει να επενδύσει περισσότερα από 20 δισ. ευρώ σε οχήματα με μηδενικές εκπομπές μέχρι το 2030.
Η εταιρεία, η οποία στοχεύει να παράγει έως και τρία εκατομμύρια ηλεκτρικά αυτοκίνητα ετησίως έως το 2025, θέλει να υποβληθούν όλες οι προσφορές για το κοβάλτιο μέχρι τα τέλη Σεπτεμβρίου 2017.
Η VW θα χρειαστεί περισσότερες από 150 gigawatt χωρητικότητας μπαταριών ετησίως έως το 2025 για τα ηλεκτρικά οχήματα της.
Αυτό θα σήμαινε μεγάλες αγορές των απαραίτητων υλικών.
Η μετάβαση στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι μία από τις μεγαλύτερες στην ιστορία της αυτοκινητοβιομηχανίας, με συνολικό όγκο παραγγελιών άνω των 50 δισ. ευρώ.
Η ζήτηση κοβαλτίου αναμένεται να αυξηθεί τα επόμενα χρόνια λόγω της επανάστασης των ηλεκτρικών οχημάτων, καθώς οι κυβερνήσεις σε ολόκληρο τον κόσμο θέλουν να μειώσουν την ατμοσφαιρική ρύπανση.
Η Volkswagen βρίσκεται υπό μεγάλη πίεση καθώς είχε εισέλθει καθυστερημένα στην τεχνολογία στα ηλεκτρικά και τα αυτοοδηγούμενα αυτοκίνητα, έως ότου παραδέχτηκε πριν από δύο χρόνια την εξαπάτηση στις δοκιμές εκπομπών πετρελαίου στις ΗΠΑ.
Οι κατασκευαστές μπαταριών και αυτοκινήτων πρέπει να υπογράψουν πολυετείς συμφωνίες για να εξασφαλίσουν την προμήθεια πρώτων υλών, όπως το κοβάλτιο και το λίθιο.
Η Λαϊκή Δημοκρατία του Κονγκό παράγει περίπου το 65% κοβαλτίου παγκοσμίως, περίπου 100.000 τόνους το χρόνο.
Ο Καναδάς, η Κίνα, η Ρωσία, η Αυστραλία και η Ζάμπια έχουν επίσης σημαντικά αποθέματα.
Σε επίπεδο εταιρείας, στην αγορά κυριαρχεί η Glencore, η οποία παρήγαγε πάνω από 28.000 τόνους το 2016.
Το Reuters ανέφερε πρόσφατα ότι η Glencore είχε υπογράψει μια σημαντική συμφωνία πώλησης μέχρι 20.000 τόνων προϊόντων κοβαλτίου σε μια κινεζική επιχείρηση, μια κίνηση που θα βοηθούσε τις μπαταρίες αυτοκινήτων της Volkswagen για τη μετάβαση της στα ηλεκτρικά οχήματα.
www.bankingnews.gr
Η VW η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία παγκοσμίως, ζήτησε από τους παραγωγούς να υποβάλουν προτάσεις για την προμήθεια του υλικού σε βάθος 10 χρόνων από το 2019.
Η γερμανική εταιρεία αποφάσισε να κάνει στροφή προς τα ηλεκτρικά οχήματα μετά από τη σκάνδαλο "dieselgate" και σχεδιάζει να επενδύσει περισσότερα από 20 δισ. ευρώ σε οχήματα με μηδενικές εκπομπές μέχρι το 2030.
Η εταιρεία, η οποία στοχεύει να παράγει έως και τρία εκατομμύρια ηλεκτρικά αυτοκίνητα ετησίως έως το 2025, θέλει να υποβληθούν όλες οι προσφορές για το κοβάλτιο μέχρι τα τέλη Σεπτεμβρίου 2017.
Η VW θα χρειαστεί περισσότερες από 150 gigawatt χωρητικότητας μπαταριών ετησίως έως το 2025 για τα ηλεκτρικά οχήματα της.
Αυτό θα σήμαινε μεγάλες αγορές των απαραίτητων υλικών.
Η μετάβαση στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι μία από τις μεγαλύτερες στην ιστορία της αυτοκινητοβιομηχανίας, με συνολικό όγκο παραγγελιών άνω των 50 δισ. ευρώ.
Η ζήτηση κοβαλτίου αναμένεται να αυξηθεί τα επόμενα χρόνια λόγω της επανάστασης των ηλεκτρικών οχημάτων, καθώς οι κυβερνήσεις σε ολόκληρο τον κόσμο θέλουν να μειώσουν την ατμοσφαιρική ρύπανση.
Η Volkswagen βρίσκεται υπό μεγάλη πίεση καθώς είχε εισέλθει καθυστερημένα στην τεχνολογία στα ηλεκτρικά και τα αυτοοδηγούμενα αυτοκίνητα, έως ότου παραδέχτηκε πριν από δύο χρόνια την εξαπάτηση στις δοκιμές εκπομπών πετρελαίου στις ΗΠΑ.
Οι κατασκευαστές μπαταριών και αυτοκινήτων πρέπει να υπογράψουν πολυετείς συμφωνίες για να εξασφαλίσουν την προμήθεια πρώτων υλών, όπως το κοβάλτιο και το λίθιο.
Η Λαϊκή Δημοκρατία του Κονγκό παράγει περίπου το 65% κοβαλτίου παγκοσμίως, περίπου 100.000 τόνους το χρόνο.
Ο Καναδάς, η Κίνα, η Ρωσία, η Αυστραλία και η Ζάμπια έχουν επίσης σημαντικά αποθέματα.
Σε επίπεδο εταιρείας, στην αγορά κυριαρχεί η Glencore, η οποία παρήγαγε πάνω από 28.000 τόνους το 2016.
Το Reuters ανέφερε πρόσφατα ότι η Glencore είχε υπογράψει μια σημαντική συμφωνία πώλησης μέχρι 20.000 τόνων προϊόντων κοβαλτίου σε μια κινεζική επιχείρηση, μια κίνηση που θα βοηθούσε τις μπαταρίες αυτοκινήτων της Volkswagen για τη μετάβαση της στα ηλεκτρικά οχήματα.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών