Το πρότζεκτ των προμηθειών είναι από τα μεγαλύτερα στην ιστορία της αυτοκινητοβιομηχανίας, με συνολικό όγκο παραγγελιών άνω των 50 δισ. ευρώ
Ο γερμανικός κολοσσός της Volkswagen έχει ξεκινήσει ήδη ενέργειες ώστε να εξασφαλίσει μακροπρόθεσμα τεράστιες προμήθειες κοβαλτίου, συστατικό των επαναφορτιζόμενων μπαταριών, καθώς επιταχύνει την φιλόδοξη στροφή της στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, μεταδίδει το Reuters.
Ειδικότερα, πηγές της βιομηχανίας κοβαλτίου ανέφεραν στο Reuters ότι η VW, η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία παγκοσμίως, ζήτησε από τους παραγωγούς κοβαλτίου να της υποβάλουν προτάσεις για την προμήθεια του συγκεκριμένου υλικού για διάστημα μέχρι και 10 χρόνων από το 2019.
Η Volkswagen, η οποία αποφάσισε τη στρατηγική στροφή της προς τα ηλεκτρικά οχήματα (EVs) μετά από το σκάνδαλο "dieselgate", σχεδιάζει να επενδύσει περισσότερα από 20 δισ. ευρώ σε οχήματα με μηδενικές εκπομπές μέχρι το 2030 για να "κοντράρει" την πρωτοπόρο Tesla στη δημιουργία μαζικής αγοράς.
Η εταιρεία, θέλει όλες τις προτάσεις για το κοβάλτιο να υποβληθούν μέχρι τα τέλη Σεπτεμβρίου.
"Στην πραγματικότητα, δεν μας λένε πόσο κοβάλτιο θέλουν.
Μας λένε πόσα EVs θέλουν να κατασκευάσουν, εμείς πρέπει να υπολογίσουμε την περιεκτικότητα σε κοβάλτιο ", ανέφερε μια πηγή της βιομηχανίας.
Η Volkswagen δεν απάντησε στις ερωτήσεις του Reuters σχετικά με τις λεπτομέρειες του θέματος, ωστόσο σημείωσε ότι θα χρειάζεται περισσότερες από 150 gigawatt ώρες χωρητικότητας μπαταρίας ετησίως έως το 2025 για τα ηλεκτρικά οχήματα της.
Αυτό σημαίνει σημαντικές αγορές των απαραίτητων υλικών.
"Το πρότζεκτ των προμηθειών είναι ένα από τα μεγαλύτερα στην ιστορία της αυτοκινητοβιομηχανίας, με συνολικό όγκο παραγγελιών άνω των 50 δισ. ευρώ", ανέφερε σε δήλωσή του.
"Αυτό θα ικανοποιήσει τις ανάγκες του Ομίλου για το πρώτο κύμα ηλεκτρονικής αυτοκίνησης".
Η ζήτηση κοβαλτίου αναμένεται να αυξηθεί τα επόμενα χρόνια λόγω της επανάστασης των ηλεκτρικών οχημάτων.
Η Volkswagen βρίσκεται υπό ιδιαίτερη πίεση καθώς άργησε να ανοιχθεί στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και την τεχνολογία αυτόνομων οχημάτων έως ότου παραδέχτηκε πριν από δύο χρόνια την εξαπάτηση στις δοκιμές εκπομπών πετρελαίου στις ΗΠΑ.
www.bankingnews.gr
Ειδικότερα, πηγές της βιομηχανίας κοβαλτίου ανέφεραν στο Reuters ότι η VW, η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία παγκοσμίως, ζήτησε από τους παραγωγούς κοβαλτίου να της υποβάλουν προτάσεις για την προμήθεια του συγκεκριμένου υλικού για διάστημα μέχρι και 10 χρόνων από το 2019.
Η Volkswagen, η οποία αποφάσισε τη στρατηγική στροφή της προς τα ηλεκτρικά οχήματα (EVs) μετά από το σκάνδαλο "dieselgate", σχεδιάζει να επενδύσει περισσότερα από 20 δισ. ευρώ σε οχήματα με μηδενικές εκπομπές μέχρι το 2030 για να "κοντράρει" την πρωτοπόρο Tesla στη δημιουργία μαζικής αγοράς.
Η εταιρεία, θέλει όλες τις προτάσεις για το κοβάλτιο να υποβληθούν μέχρι τα τέλη Σεπτεμβρίου.
"Στην πραγματικότητα, δεν μας λένε πόσο κοβάλτιο θέλουν.
Μας λένε πόσα EVs θέλουν να κατασκευάσουν, εμείς πρέπει να υπολογίσουμε την περιεκτικότητα σε κοβάλτιο ", ανέφερε μια πηγή της βιομηχανίας.
Η Volkswagen δεν απάντησε στις ερωτήσεις του Reuters σχετικά με τις λεπτομέρειες του θέματος, ωστόσο σημείωσε ότι θα χρειάζεται περισσότερες από 150 gigawatt ώρες χωρητικότητας μπαταρίας ετησίως έως το 2025 για τα ηλεκτρικά οχήματα της.
Αυτό σημαίνει σημαντικές αγορές των απαραίτητων υλικών.
"Το πρότζεκτ των προμηθειών είναι ένα από τα μεγαλύτερα στην ιστορία της αυτοκινητοβιομηχανίας, με συνολικό όγκο παραγγελιών άνω των 50 δισ. ευρώ", ανέφερε σε δήλωσή του.
"Αυτό θα ικανοποιήσει τις ανάγκες του Ομίλου για το πρώτο κύμα ηλεκτρονικής αυτοκίνησης".
Η ζήτηση κοβαλτίου αναμένεται να αυξηθεί τα επόμενα χρόνια λόγω της επανάστασης των ηλεκτρικών οχημάτων.
Η Volkswagen βρίσκεται υπό ιδιαίτερη πίεση καθώς άργησε να ανοιχθεί στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και την τεχνολογία αυτόνομων οχημάτων έως ότου παραδέχτηκε πριν από δύο χρόνια την εξαπάτηση στις δοκιμές εκπομπών πετρελαίου στις ΗΠΑ.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών