Η Google κατέχει την πρώτη θέση στις διαφημίσεις παγκοσμίως και το YouTube είναι ο μεγαλύτερη δικτυακή σελίδα βίντεο στον κόσμο
Η Google ανακάλυψε ότι δεκάδες χιλιάδες δολάρια από τη Ρωσία χρησημοποιήθηκαν για να αγοραστούν διαφημίσεις στα προϊόντα YouTube, Gmail και Google Search, σε μία προσπάθεια να εμπλακούν στις προεδρικές εκλογές των ΗΠΑ το 2016, όπως ενημέρωσε ένα άτομο σχετικά με την έρευνα της εταιρείας στο Reuters τη Δευτέρα 9 Οκτωβρίου 2017.
Οι διαφημίσεις δεν φαίνεται να προέρχονται από την ίδιο οργανισμό που συνδέεται με το Κρεμλίνο και αγόρασε διαφημίσεις στο Facebook, αλλά μπορεί να υποδεικνύει μία ευρύτερη προσπάθεια παραπληροφόρησης από τη Ρωσία, σύμφωνα με την πηγή, η οποία δεν είχε εξουσιοδότηση να συζητήσει λεπτομέρειες σχετικά με την έρευνα της Google.
Η αποκάλυψη είναι πιθανό να οδηγήσει σε περαιτέρω διερεύνηση του ρόλου που οι τεχνολογικοί κολοσσοί της Silicon Valley, μπορεί να έχουν παίξει άθελά τους κατά τις εκλογές του περασμένου έτους.
Οι αμερικανικές υπηρεσίες πληροφοριών κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι στόχος της Μόσχας ήταν να βοηθήσει την εκλογή του Donald Trump.
Η Google έχει ανακαλύψει λιγότερες από 100.000 δολάρια σε δαπάνες διαφημίσεων που ενδεχομένως συνδέονται με Ρώσους ηθοποιούς, ανέφερε η πηγή.
Τόσο το Twitter όσο και το Facebook πρόσφατα ερεύνησαν και ανακάλυψαν ότι ύποπτοι που εργάζονταν σε ένα κατάστημα διαδικτυακού περιεχομένου γνωστό ως Internet Research Agency στην Αγία Πετρούπολη της Ρωσίας, χρησιμοποίησαν τις πλατφόρμες τους για να αγοράσουν διαφημίσεις και να δημοσιεύσουν περιεχόμενο που ήταν πολιτικά διχαστικό, σε μία προσπάθεια να επηρεάσουν Αμερικανούς πριν και μετά τις προεδρικές εκλογές του Νοεμβρίου 2016.
Ο οργανισμός Internet Research Agency απασχολεί εκατοντάδες εργαζόμενους που αποκαλούνται «τρόλλς» και δημοσιεύουν περιεχόμενο υπέρ του Κρεμλίνου, μεγάλο μέρος του οποίου είναι ψεύτικο ή αναξιόπιστο, υπό την μορφή ψεύτικων λογαριασμών στα κοινωνικά μέσα δικτύωσης.
Το Facebook ανακοίνωσε τον Σεπτέμβριο 2017, ότι είχε ανακαλύψει 100.000 δολάρια προερχόμενα από το Internet Research Agency και, υπό την πίεση των νομοθέτων, έχει δεσμευτεί να είναι πιο διαφανές, σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο οι διαφημίσεις αγοράζονται και που στοχεύουν.
Η έρευνα της Google ήταν πιο ενδελεχής από εκείνη που έχει γίνει μέχρι στιγμής από το Facebook ή το Twitter.
Οι ύποπτες ρωσικές διαφημίσεις αναφέρθηκαν για πρώτη φορά από την Washington Post.
«Έχουμε μια βαθύτερη ματιά για να διερευνήσουμε τις προσπάθειες να καταχραστούν τα συστήματά μας, να συνεργαστούμε με ερευνητές και άλλες εταιρείες και να παράσχουμε βοήθεια σε συνεχιζόμενες έρευνες», δήλωσε εκπρόσωπος της Google τη Δευτέρα.
Η Google κατέχει την πρώτη θέση στις διαφημίσεις παγκοσμίως και το YouTube είναι ο μεγαλύτερη δικτυακή σελίδα βίντεο στον κόσμο.
Οι επιτροπές του Κογκρέσου ξεκίνησαν πολλές έρευνες σχετικά με τη ρωσική παρέμβαση.
Τόσο οι Ρεπουμπλικανοί όσο και οι Δημοκρατικοί νομοθέτες δήλωσαν ότι η Ρωσία σκοπεύει να σπείρει διχόνοια στις ΗΠΑ, να περάσει προπαγάνδα και να επηρεάσει τις εκλογές.
Οι αξιωματούχοι της Google έχουν προσκληθεί να καταθέσουν δημοσίως, για τις ρωσικές προσπάθειες να χρησιμοποιήσουν τις πλατφόρμες τους, ώστε να επηρεάσουν τις εκλογές πριν από τις Επιτροπές Πληροφοριών του Σώματος και της Γερουσίας την 1η Νοεμβρίου 2107, μαζί με το Facebook και το Twitter.
www.bankingnews.gr
Οι διαφημίσεις δεν φαίνεται να προέρχονται από την ίδιο οργανισμό που συνδέεται με το Κρεμλίνο και αγόρασε διαφημίσεις στο Facebook, αλλά μπορεί να υποδεικνύει μία ευρύτερη προσπάθεια παραπληροφόρησης από τη Ρωσία, σύμφωνα με την πηγή, η οποία δεν είχε εξουσιοδότηση να συζητήσει λεπτομέρειες σχετικά με την έρευνα της Google.
Η αποκάλυψη είναι πιθανό να οδηγήσει σε περαιτέρω διερεύνηση του ρόλου που οι τεχνολογικοί κολοσσοί της Silicon Valley, μπορεί να έχουν παίξει άθελά τους κατά τις εκλογές του περασμένου έτους.
Οι αμερικανικές υπηρεσίες πληροφοριών κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι στόχος της Μόσχας ήταν να βοηθήσει την εκλογή του Donald Trump.
Η Google έχει ανακαλύψει λιγότερες από 100.000 δολάρια σε δαπάνες διαφημίσεων που ενδεχομένως συνδέονται με Ρώσους ηθοποιούς, ανέφερε η πηγή.
Τόσο το Twitter όσο και το Facebook πρόσφατα ερεύνησαν και ανακάλυψαν ότι ύποπτοι που εργάζονταν σε ένα κατάστημα διαδικτυακού περιεχομένου γνωστό ως Internet Research Agency στην Αγία Πετρούπολη της Ρωσίας, χρησιμοποίησαν τις πλατφόρμες τους για να αγοράσουν διαφημίσεις και να δημοσιεύσουν περιεχόμενο που ήταν πολιτικά διχαστικό, σε μία προσπάθεια να επηρεάσουν Αμερικανούς πριν και μετά τις προεδρικές εκλογές του Νοεμβρίου 2016.
Ο οργανισμός Internet Research Agency απασχολεί εκατοντάδες εργαζόμενους που αποκαλούνται «τρόλλς» και δημοσιεύουν περιεχόμενο υπέρ του Κρεμλίνου, μεγάλο μέρος του οποίου είναι ψεύτικο ή αναξιόπιστο, υπό την μορφή ψεύτικων λογαριασμών στα κοινωνικά μέσα δικτύωσης.
Το Facebook ανακοίνωσε τον Σεπτέμβριο 2017, ότι είχε ανακαλύψει 100.000 δολάρια προερχόμενα από το Internet Research Agency και, υπό την πίεση των νομοθέτων, έχει δεσμευτεί να είναι πιο διαφανές, σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο οι διαφημίσεις αγοράζονται και που στοχεύουν.
Η έρευνα της Google ήταν πιο ενδελεχής από εκείνη που έχει γίνει μέχρι στιγμής από το Facebook ή το Twitter.
Οι ύποπτες ρωσικές διαφημίσεις αναφέρθηκαν για πρώτη φορά από την Washington Post.
«Έχουμε μια βαθύτερη ματιά για να διερευνήσουμε τις προσπάθειες να καταχραστούν τα συστήματά μας, να συνεργαστούμε με ερευνητές και άλλες εταιρείες και να παράσχουμε βοήθεια σε συνεχιζόμενες έρευνες», δήλωσε εκπρόσωπος της Google τη Δευτέρα.
Η Google κατέχει την πρώτη θέση στις διαφημίσεις παγκοσμίως και το YouTube είναι ο μεγαλύτερη δικτυακή σελίδα βίντεο στον κόσμο.
Οι επιτροπές του Κογκρέσου ξεκίνησαν πολλές έρευνες σχετικά με τη ρωσική παρέμβαση.
Τόσο οι Ρεπουμπλικανοί όσο και οι Δημοκρατικοί νομοθέτες δήλωσαν ότι η Ρωσία σκοπεύει να σπείρει διχόνοια στις ΗΠΑ, να περάσει προπαγάνδα και να επηρεάσει τις εκλογές.
Οι αξιωματούχοι της Google έχουν προσκληθεί να καταθέσουν δημοσίως, για τις ρωσικές προσπάθειες να χρησιμοποιήσουν τις πλατφόρμες τους, ώστε να επηρεάσουν τις εκλογές πριν από τις Επιτροπές Πληροφοριών του Σώματος και της Γερουσίας την 1η Νοεμβρίου 2107, μαζί με το Facebook και το Twitter.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών