Τελευταία Νέα
Διεθνή

Credit Suisse: Το Facebook δημιουργεί περισσότερα έσοδα από ποτέ, λόγω των στοχευμένων διαφημίσεων

Credit Suisse: Το Facebook δημιουργεί περισσότερα έσοδα από ποτέ, λόγω των στοχευμένων διαφημίσεων
 Η αύξηση της μέσης τιμής πώλησης των διαφημίσεών είναι καλή είδηση για το Facebook, καθώς δεν χρειάζεται να αυξήσει τον αριθμό τους στην πλατφόρμα του
Η κύρια πηγή εσόδων του Facebook, η πώληση διαφημίσεων στις πλατφόρμες του, έχει επέλθει σε εποπτεία τον τελευταίο καιρό λόγω της υποτιθέμενης επιρροής που άσκησε η Ρωσία στις αμερικανικές εκλογές μέσω της πλατφόρμας της εταιρείας.
Αλλά, αν και αυτό δεν είναι καλό για τη δημόσια εικόνα του Facebook, δεν φαίνεται να δημιούργησε πρόβλημα στην εταιρεία, σύμφωνα με τον αναλυτή της Credit Suisse Stephen Ju.
"Είναι η αυξανόμενη τάση των διαφημιζόμενων να ξοδεύουν μεγαλύτερο μέρος των προϋπολογισμών τους σε πιο στοχευμένες αγορές, περισσότερο από το διπλάσιο του μη στοχευμένου buy", δήλωσε ο Ju σε πρόσφατο σημείωμα σε πελάτες.
Ο Ju είπε ότι ανησυχίες σχετικά με την επιβράδυνση της επιχείρησης διαφημίσεων στο Facebook φαίνονται υπερβολικές.
Ο γίγαντας των κοινωνικών μέσων δικτύωσης δεν έχει αυξήσει σημαντικά τον αριθμό διαφημίσεων στην πλατφόρμα του, αλλά οι διαφημιζόμενοι επέλεξαν πιο δαπανηρές στοχευμένες διαφημίσεις, αυξάνοντας τη μέση τιμή.
Η αύξηση της μέσης τιμής πώλησης των διαφημίσεών είναι καλή είδηση για το Facebook, καθώς δεν χρειάζεται να αυξήσει τον αριθμό τους στην πλατφόρμα του, για να έχει αύξηση των εσόδων.
Το Facebook εργάζεται μέσω προβλημάτων γύρω από το στοχευμένο σύστημα διαφημίσεών του, όπως η δυνατότητα των διαφημιστών να χρησιμοποιούν ρατσιστικούς όρους ή η τάση ψεύτικα προφίλ να χρησιμοποιούν στοχευμένες διαφημίσεις για διάδοση ψευδών πληροφοριών, όπως η περίπτωση των διαφημίσεων που αγοράστηκαν από τη Ρωσία κατά τη διάρκεια των προεδρικών εκλογών των ΗΠΑ το 2016.
Παρά τις αντιπαραθέσεις, φαίνεται ότι το διαφημιστικό τμήμα του Facebook είναι ακόμα υγιές.
Η Ju πιστεύει ότι η αύξηση της μέσης τιμής πώλησης των διαφημίσεων του Facebook θα μπορούσε να οδηγήσει σε απώλειες 0,11 δολαρίων στα ετήσια κέρδη της εταιρείας στα 5,73 δολάρια ανά μετοχή το 2017.
Η εταιρεία αύξησε το στόχο τιμής της μετοχής για το Facebook στα 235 δολάρια από τα 190 δολάρια.

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης