Τελευταία Νέα
Διεθνή

Η ΕΕ θέτει σκληρούς στόχους για τους ρύπους των αυτοκινήτων μέχρι το 2021

tags :
Η ΕΕ θέτει σκληρούς στόχους για τους ρύπους των αυτοκινήτων μέχρι το 2021
Οι νέοι κανόνες θα απαιτούν από τις αυτοκινητοβιομηχανίες να έχουν ένα ελάχιστο ποσοστό ηλεκτρικών και χαμηλών εκπομπών οχημάτων στο στόλο τους
Η Ευρωπαϊκή Ένωση είναι αποφασισμένη να επισπεύσει την κυκλοφορία των «πράσινων» αυτοκινήτων, θέτοντας πιο σκληρούς στόχους σχετικά με τους ρύπους των αυτοκινήτων μέχρι το 2021 στις αυτοκινητοβιομηχανίες.
Κορυφαίος αξιωματούχος της Ευρωπαϊκής Ένωσης για την ενέργεια και το κλίμα περιέγραψε τα νέα σχέδια για τους ρύπους των αυτοκινήτων που απαιτούν περισσότερα ηλεκτρικά και υβριδικά οχήματα στους δρόμους.
Οι νέοι κανόνες, που θα διατυπωθούν επίσημα στις αρχές Νοεμβρίου 2017, αναμένεται επίσης να θέσουν συγκεκριμένους στόχους μείωσης των εκπομπών CO2 για τους κατασκευαστές αυτοκινήτων για τα έτη 2021 έως 2030.
"Επιτρέψτε μου να είμαι σαφής: ο καθορισμός νέων προτύπων για τα αυτοκίνητα και τα φορτηγά για την περίοδο μετά το 2020 θα είναι μια πολύ διαφορετική άσκηση από την προηγούμενη," δήλωσε ο Επίτροπος Miguel Arias Cañete την Τρίτη.
"Πέρα από τον καθορισμό ενός γενικού στόχου μείωσης των εκπομπών για τα αυτοκίνητα και τα φορτηγά, εξετάζουμε για πρώτη φορά διαφορετικά είδη κινήτρων για την επιτάχυνση της διείσδυσης καθαρών οχημάτων στην αγορά", ανέφερε.
Οι νέοι κανόνες θα απαιτούν από τις αυτοκινητοβιομηχανίες να έχουν ένα ελάχιστο ποσοστό ηλεκτρικών και χαμηλών εκπομπών οχημάτων στο στόλο τους, δήλωσε ο Cañete.
Οι αξιωματούχοι σχεδιάζουν επίσης να παρέχουν περισσότερη χρηματοδότηση για τους σταθμούς φόρτισης και τις σχετικές υποδομές.
Ο Vijay Subramanian, αναπληρωτής διευθυντής έρευνας της αυτοκινητοβιομηχανίας στην IHS Markit, προβλέπει ότι οι νέοι κανόνες θα απαιτήσουν μείωση κατά 20% έως και 30% των εκπομπών ρύπων.
Είπε ότι οι αυτοκινητοβιομηχανίες μπορούν να προσπαθήσουν να παράγουν πιο αποδοτικούς κινητήρες, αλλά αυτό μόνο δεν θα είναι αρκετό.
"Το επίπεδο ηλεκτροκίνησης από κάθε κατασκευαστή αυτοκινήτων είναι πιθανό να αυξηθεί", είπε.
Τα αυτοκίνητα ευθύνονται για περίπου το 12% όλων των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα στην ΕΕ, σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή.
Οι τρέχοντες στόχοι για τις εκπομπές στην ΕΕ απαιτούν τα νέα αυτοκίνητα που πωλούνται το 2020 να παράγουν κατά 27% λιγότερους ρύπους σε σύγκριση με τα αυτοκίνητα που πωλούνται το 2015, κατά μέσο όρο.
Εάν οι κατασκευαστές αυτοκινήτων δεν είναι σε θέση να μειώσουν τις μέσες εκπομπές του συνολικού στόλου τους κάτω από τα απαιτούμενα επίπεδα, θα αναγκάζονται να πληρώσουν "ένα ασφάλιστρο υπέρβασης εκπομπών".

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης