Οι εταιρείες κοινωνικών μέσων ενημέρωσης της Silicon Valley και οι πολιτικές διαφημίσεις που προβάλλονται στους ιστότοπούς τους, είναι γενικά απαλλαγμένες από τις απαγορεύσεις και άλλες κανονιστικές απαιτήσεις
Το Twitter δήλωσε την Τρίτη 24 Οκτωβρίου 2017, ότι θα προσθέτει ετικέτες στις πολιτικές διαφημίσεις, υπό την απειλή κυρώσεων από την κυβέρνηση των ΗΠΑ, σε περίπτωση μη δημοσιοποίησης των πολιτικών δαπανών στο δίκτυο κοινωνικών μέσων.
Το Twitter δήλωσε σε μία ανάρτηση ότι η εταιρεία θα ξεκινήσει μία σελίδα στο διαδίκτυο, έτσι ώστε οι χρήστες να μπορούν να βλέπουν όλες τις διαφημίσεις που εκτελούνται σε πραγματικό χρόνο στο Twitter και λεπτομέρειες σχετικά με το πόσο καιρό οι διαφημίσεις αυτές εκτελούνται και τις εικόνες που σχετίζονται με τις διαφημιστικές καμπάνιες.
Οι εταιρείες κοινωνικών μέσων ενημέρωσης της Silicon Valley και οι πολιτικές διαφημίσεις που προβάλλονται στους ιστότοπούς τους, είναι γενικά απαλλαγμένες από τις απαγορεύσεις και άλλες κανονιστικές απαιτήσεις που επιβάλλουν οι αρχές των ΗΠΑ στις τηλεοπτικές, ραδιοφωνικές και δορυφορικές υπηρεσίες.
Ωστόσο, μετά από το Twitter, το Facebook και η Alphabet ιδιοκτήτρια της Google δήλωσαν τις τελευταίες εβδομάδες ότι ρώσοι εργαζόμενοι, χρησιμοποίησαν ψεύτικα ονόματα στις πλατφόρμες τους για να διαδώσουν μηνύματα σχετικά με τις προεδρικές εκλογές των ΗΠΑ το 2016.
Η Ρωσία αρνείται οποιαδήποτε παρέμβαση στις εκλογές.
Το Twitter δήλωσε ότι θα κάνει τις πρώτες αλλαγές στις ΗΠΑ και στη συνέχεια θα τις εφαρμόσει παγκοσμίως.
"Για να καταστεί σαφές όταν βλέπετε ή ασχολείστε με μία διαφήμιση προεκλογικής εκστρατείας, θα απαιτήσουμε από τους διαφημιστές να προσδιορίζουν τις εκστρατείες τους ως τέτοιες", δήλωσε ο Bruce Falck, γενικός διευθυντής του Twitter.
www.bankingnews.gr
Το Twitter δήλωσε σε μία ανάρτηση ότι η εταιρεία θα ξεκινήσει μία σελίδα στο διαδίκτυο, έτσι ώστε οι χρήστες να μπορούν να βλέπουν όλες τις διαφημίσεις που εκτελούνται σε πραγματικό χρόνο στο Twitter και λεπτομέρειες σχετικά με το πόσο καιρό οι διαφημίσεις αυτές εκτελούνται και τις εικόνες που σχετίζονται με τις διαφημιστικές καμπάνιες.
Οι εταιρείες κοινωνικών μέσων ενημέρωσης της Silicon Valley και οι πολιτικές διαφημίσεις που προβάλλονται στους ιστότοπούς τους, είναι γενικά απαλλαγμένες από τις απαγορεύσεις και άλλες κανονιστικές απαιτήσεις που επιβάλλουν οι αρχές των ΗΠΑ στις τηλεοπτικές, ραδιοφωνικές και δορυφορικές υπηρεσίες.
Ωστόσο, μετά από το Twitter, το Facebook και η Alphabet ιδιοκτήτρια της Google δήλωσαν τις τελευταίες εβδομάδες ότι ρώσοι εργαζόμενοι, χρησιμοποίησαν ψεύτικα ονόματα στις πλατφόρμες τους για να διαδώσουν μηνύματα σχετικά με τις προεδρικές εκλογές των ΗΠΑ το 2016.
Η Ρωσία αρνείται οποιαδήποτε παρέμβαση στις εκλογές.
Το Twitter δήλωσε ότι θα κάνει τις πρώτες αλλαγές στις ΗΠΑ και στη συνέχεια θα τις εφαρμόσει παγκοσμίως.
"Για να καταστεί σαφές όταν βλέπετε ή ασχολείστε με μία διαφήμιση προεκλογικής εκστρατείας, θα απαιτήσουμε από τους διαφημιστές να προσδιορίζουν τις εκστρατείες τους ως τέτοιες", δήλωσε ο Bruce Falck, γενικός διευθυντής του Twitter.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών