Η νέα πολιτική θα επιτρέπει επίσης στους χρήστες να βλέπουν τι πληρώνουν οι διαφημιστές και που στοχεύουν
Το Facebook ανακοίνωσε την Παρασκευή 27 Οκτωβρίου 2017, σχέδια βελτίωσης της διαφάνειας για τις διαφημίσεις του, μετά από έντονη φημολογία για υποτιθέμενες ρωσικές προσπάθειες να επηρεάσουν τις προεδρικές εκλογές των ΗΠΑ το 2016, μέσω των κοινωνικών μέσων ενημέρωσης.
Το Facebook δήλωσε ότι θα ενισχύσει τη διαφάνεια δημιουργώντας έναν κατάλογο διαφημίσεων που θα καταχωρεί οποιοσδήποτε οργανισμός διαφημίζεται, από τον επόμενο μήνα.
Το μέσο κοινωνικής δικτύωσης θα ξεκινήσει τη δοκιμή στον Καναδά και θα την επεκτείνει στις ΗΠΑ το καλοκαίρι.
Οι νέες πολιτικές θα επιτρέπουν επίσης στους χρήστες να βλέπουν τι πληρώνουν οι διαφημιστές και που στοχεύουν.
Επίσης οι διαφημιστές πιθανόν να είναι υποχρεωμένοι, να κάνουν γνωστό ότι εκτελούν διαφημίσεις που σχετίζονται με εκλογές και να επαληθεύουν τον ταυτότητά τους και την τοποθεσία τους.
Το Facebook δήλωσε ότι είναι εργαλεία για να βοηθήσει στην εύρεση και επαλήθευση της ταυτότητας των διαφημιζόμενων, που δεν αποκαλύπτουν αυτές τις πληροφορίες.
Η εταιρεία σχεδιάζει να ξεκινήσει με τις ομοσπονδιακές εκλογές στις ΗΠΑ και να προχωρήσει από εκεί σε άλλες εκλογές σε άλλες χώρες.
Ο Rob Goldman, αντιπρόεδρος του τμήματος διαφήμισης, δήλωσε:
" Όταν πρόκειται για διαφήμιση στο Facebook, οι άνθρωποι πρέπει να είναι σε θέση να πουν ποιος είναι ο διαφημιζόμενος και να δουν τις διαφημίσεις που καταχωρούν, ειδικά για τις πολιτικές διαφημίσεις.
Αυτό το επίπεδο διαφάνειας είναι καλό για τη δημοκρατία και είναι καλό για την εκλογική διαδικασία ".
Οι προσπάθειες έρχονται μέσα από ένα κύμα κριτικής για το μέσο κοινωνικής δικτύωσης του Mark Zuckerberg, όταν αποκάλυψε ότι περισσότερες από 3.000 διαφημίσεις, φαίνεται να συνδέονται με ρωσικές οργανώσεις, για την προώθηση πολιτικών μηνυμάτων κατά τη διάρκεια της προεκλογικής εκστρατείας των ΗΠΑ.
Η αμερικανική νομοθεσία που στοχεύει σε πλατφόρμες ψηφιακής διαφήμισης, όπως το Facebook, το Google και το Twitter, έχει κερδίσει τη διπλωματική υποστήριξη αφού ο γερουσιαστής John McCain έγινε ο πρώτος Ρεπουμπλικανός νωρίτερα αυτό το μήνα, που υποστηρίζει νομοσχέδιο που επεκτείνει τους κανόνες που καλύπτουν πολιτικές διαφημίσεις στο διαδίκτυο.
Η Επιτροπή Πληροφοριών της Γερουσίας έχει προγραμματίσει να δεχθεί σε ακρόαση εκπροσώπους του Facebook την Τετάρτη 1η Νοεμβρίου 2017, ως μέρος της έρευνας σχετικά με το ρόλο που διαδραμάτισαν οι ρωσικές οργανώσεις στις εκλογές του 2016.
www.bankingnews.gr
Το Facebook δήλωσε ότι θα ενισχύσει τη διαφάνεια δημιουργώντας έναν κατάλογο διαφημίσεων που θα καταχωρεί οποιοσδήποτε οργανισμός διαφημίζεται, από τον επόμενο μήνα.
Το μέσο κοινωνικής δικτύωσης θα ξεκινήσει τη δοκιμή στον Καναδά και θα την επεκτείνει στις ΗΠΑ το καλοκαίρι.
Οι νέες πολιτικές θα επιτρέπουν επίσης στους χρήστες να βλέπουν τι πληρώνουν οι διαφημιστές και που στοχεύουν.
Επίσης οι διαφημιστές πιθανόν να είναι υποχρεωμένοι, να κάνουν γνωστό ότι εκτελούν διαφημίσεις που σχετίζονται με εκλογές και να επαληθεύουν τον ταυτότητά τους και την τοποθεσία τους.
Το Facebook δήλωσε ότι είναι εργαλεία για να βοηθήσει στην εύρεση και επαλήθευση της ταυτότητας των διαφημιζόμενων, που δεν αποκαλύπτουν αυτές τις πληροφορίες.
Η εταιρεία σχεδιάζει να ξεκινήσει με τις ομοσπονδιακές εκλογές στις ΗΠΑ και να προχωρήσει από εκεί σε άλλες εκλογές σε άλλες χώρες.
Ο Rob Goldman, αντιπρόεδρος του τμήματος διαφήμισης, δήλωσε:
" Όταν πρόκειται για διαφήμιση στο Facebook, οι άνθρωποι πρέπει να είναι σε θέση να πουν ποιος είναι ο διαφημιζόμενος και να δουν τις διαφημίσεις που καταχωρούν, ειδικά για τις πολιτικές διαφημίσεις.
Αυτό το επίπεδο διαφάνειας είναι καλό για τη δημοκρατία και είναι καλό για την εκλογική διαδικασία ".
Οι προσπάθειες έρχονται μέσα από ένα κύμα κριτικής για το μέσο κοινωνικής δικτύωσης του Mark Zuckerberg, όταν αποκάλυψε ότι περισσότερες από 3.000 διαφημίσεις, φαίνεται να συνδέονται με ρωσικές οργανώσεις, για την προώθηση πολιτικών μηνυμάτων κατά τη διάρκεια της προεκλογικής εκστρατείας των ΗΠΑ.
Η αμερικανική νομοθεσία που στοχεύει σε πλατφόρμες ψηφιακής διαφήμισης, όπως το Facebook, το Google και το Twitter, έχει κερδίσει τη διπλωματική υποστήριξη αφού ο γερουσιαστής John McCain έγινε ο πρώτος Ρεπουμπλικανός νωρίτερα αυτό το μήνα, που υποστηρίζει νομοσχέδιο που επεκτείνει τους κανόνες που καλύπτουν πολιτικές διαφημίσεις στο διαδίκτυο.
Η Επιτροπή Πληροφοριών της Γερουσίας έχει προγραμματίσει να δεχθεί σε ακρόαση εκπροσώπους του Facebook την Τετάρτη 1η Νοεμβρίου 2017, ως μέρος της έρευνας σχετικά με το ρόλο που διαδραμάτισαν οι ρωσικές οργανώσεις στις εκλογές του 2016.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών