Οι πωλήσεις πετρελαιοκίνητων οχημάτων μειώθηκαν κατά 15% το 2017 στη δεύτερη μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτων, την Ευρώπη
Η Βρετανία θα αυξήσει τον φόρο που καταβάλλουν όσοι οδηγούν νέα πετρελαιοκίνητα οχήματα που δεν πληρούν τα τελευταία πρότυπα εκπομπών από το 2018, στο τελευταίο χτύπημα στον σκληρό τομέα.
Οι πωλήσεις πετρελαιοκίνητων οχημάτων μειώθηκαν κατά 15% το 2017 στη δεύτερη μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτων, την Ευρώπη, ενώ η ζήτηση για βενζίνη αυξήθηκε κατά 3%, καθώς οι αγοραστές αποφεύγουν τα μοντέλα ντίζελ, επειδή φοβούνται περισσότερες εισφορές και νομοθετικές ρυθμίσεις.
Από το σκάνδαλο εξαπάτησης των εκπομπών ντίζελ της Volkswagen το 2015, ορισμένες πρωτεύουσες όπως η Μαδρίτη, το Παρίσι και η Αθήνα, ανακοίνωσαν σχέδια ειδικά εστιασμένα στη μείωση των εκπομπών ντίζελ, με την επιβολή προστίμων και περιορισμών.
Την Τετάρτη 22 Νοεμβρίου 2017, η Βρετανία δήλωσε ότι θα αυξήσει το φόρο κατανάλωσης οχημάτων (VED) για όσους δηλώσουν ένα νέο πετρελαιοκίνητο αυτοκίνητο για πρώτη φορά από τον Απρίλιο του 2018, που δεν πληροί τις αυστηρότερες απαιτήσεις ρύπανσης.
"Το φορολογικό σύστημα μπορεί να διαδραματίσει σημαντικό ρόλο στην προστασία του περιβάλλοντός μας", ανέφερε ο υπουργός Οικονομικών Philip Hammond στο κοινοβούλιο την Τετάρτη, κατά την ετήσια κατάθεση του προϋπολογισμού.
"Οφείλουμε στα παιδιά μας, ο αέρας που αναπνέουν να είναι καθαρός".
Η αλλαγή θα προσθέσει 20 λίρες στον VED για μικρότερα μοντέλα που δεν πληρούν τα αυστηρότερα πρότυπα, ενώ εκείνοι που οδηγούν μεγαλύτερα οχήματα μπορεί να πληρώσουν εκατοντάδες λίρες περισσότερο.
Το πρόσθετο κόστος δεν θα ισχύει για τους καθαρούς πετρελαιοκινητήρες νέας γενιάς, που έχουν πιστοποιηθεί ότι πληρούν τα όρια εκπομπών σε πραγματικές συνθήκες οδήγησης, ανέφερε η κυβέρνηση.
Ο Hammond δήλωσε ότι τα χρήματα θα χρηματοδοτήσουν το Ταμείο Καθαρής Ατμόσφαιρας αξίας 220 εκατομμυρίων λιρών για να στηρίξουν τα τοπικά σχέδια βελτίωσης της ποιότητας του περιβάλλοντος.
www.bankingnews.gr
Οι πωλήσεις πετρελαιοκίνητων οχημάτων μειώθηκαν κατά 15% το 2017 στη δεύτερη μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτων, την Ευρώπη, ενώ η ζήτηση για βενζίνη αυξήθηκε κατά 3%, καθώς οι αγοραστές αποφεύγουν τα μοντέλα ντίζελ, επειδή φοβούνται περισσότερες εισφορές και νομοθετικές ρυθμίσεις.
Από το σκάνδαλο εξαπάτησης των εκπομπών ντίζελ της Volkswagen το 2015, ορισμένες πρωτεύουσες όπως η Μαδρίτη, το Παρίσι και η Αθήνα, ανακοίνωσαν σχέδια ειδικά εστιασμένα στη μείωση των εκπομπών ντίζελ, με την επιβολή προστίμων και περιορισμών.
Την Τετάρτη 22 Νοεμβρίου 2017, η Βρετανία δήλωσε ότι θα αυξήσει το φόρο κατανάλωσης οχημάτων (VED) για όσους δηλώσουν ένα νέο πετρελαιοκίνητο αυτοκίνητο για πρώτη φορά από τον Απρίλιο του 2018, που δεν πληροί τις αυστηρότερες απαιτήσεις ρύπανσης.
"Το φορολογικό σύστημα μπορεί να διαδραματίσει σημαντικό ρόλο στην προστασία του περιβάλλοντός μας", ανέφερε ο υπουργός Οικονομικών Philip Hammond στο κοινοβούλιο την Τετάρτη, κατά την ετήσια κατάθεση του προϋπολογισμού.
"Οφείλουμε στα παιδιά μας, ο αέρας που αναπνέουν να είναι καθαρός".
Η αλλαγή θα προσθέσει 20 λίρες στον VED για μικρότερα μοντέλα που δεν πληρούν τα αυστηρότερα πρότυπα, ενώ εκείνοι που οδηγούν μεγαλύτερα οχήματα μπορεί να πληρώσουν εκατοντάδες λίρες περισσότερο.
Το πρόσθετο κόστος δεν θα ισχύει για τους καθαρούς πετρελαιοκινητήρες νέας γενιάς, που έχουν πιστοποιηθεί ότι πληρούν τα όρια εκπομπών σε πραγματικές συνθήκες οδήγησης, ανέφερε η κυβέρνηση.
Ο Hammond δήλωσε ότι τα χρήματα θα χρηματοδοτήσουν το Ταμείο Καθαρής Ατμόσφαιρας αξίας 220 εκατομμυρίων λιρών για να στηρίξουν τα τοπικά σχέδια βελτίωσης της ποιότητας του περιβάλλοντος.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών