Ένα νέο SUV το Infiniti QX50 που θα παρουσιαστεί στο Λος Άντζελες στις 28 Νοεμβρίου 2017, θα αναδείξει την νέα τεχνολογία που σχεδιάζει να χρησιμοποιήσει η Nissan στους βενζινοκινητήρες
Η Nissan Motor, από τις πρώτες εταιρείες που επένδυσε στην αγορά ηλεκτρικών οχημάτων, θα χρησιμοποιήσει την έκθεση αυτοκινήτου του Λος Άντζελες την επόμενη εβδομάδα για να στείλει ένα μήνυμα σχετικά με τους κινητήρες βενζίνης: Δεν ήρθε ακόμα το τέλος τους.
Ο Shinichi Kiga, επικεφαλής του ομίλου στον τομέα των βενζινοκινητήρων της Nissan, δήλωσε στο Reuters ότι η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία είναι αποφασισμένη να συνεχίσει να βελτιώνει την τεχνολογία εσωτερικής καύσης, για να παρατείνει τη χρησιμότητά της για τις επόμενες δεκαετίες.
Ένα νέο SUV το Infiniti QX50 που θα παρουσιαστεί στο Λος Άντζελες στις 28 Νοεμβρίου 2017, θα αναδείξει την τεχνολογία που σχεδιάζει να χρησιμοποιήσει η εταιρεία.
Το QX50 θα χρησιμοποιήσει για πρώτη φορά ένα σύστημα μεταβλητής αναλογίας συμπίεσης στη βιομηχανία.
Ο κινητήρας έχει μέγιστη θερμική απόδοση περίπου 40%, όσο το διπλάσιο του επιπέδου των σημερινών βενζινοκινητήρων στη βιομηχανία, που είναι κατά μέσο όρο περίπου 20-30%.
Η θερμική απόδοση αναφέρεται στην ισχύ που παράγει ένας κινητήρας από μία μονάδα καυσίμου.
Το Nissan Infiniti VC Turbo παρουσιάζει μια πρόκληση για τους υπεύθυνους χάραξης πολιτικής, που θέλουν να δουν το τέλος της κυριαρχίας των μηχανών εσωτερικής καύσης στις μεταφορές.
Ενώ το κόστος μπαταριών για τα ηλεκτρικά οχήματα μειώνεται, οι βελτιώσεις στην απόδοση των κινητήρων εσωτερικής καύσης, θα μπορούσαν να βοηθήσουν τη στιγμή που τα ηλεκτρικά οχήματα θα επιτύχουν την ισοτιμία κόστους χωρίς περαιτέρω κρατικές επιδοτήσεις στο μέλλον.
Η προώθηση της τεχνολογίας κινητήρων εσωτερικής καύσης είναι "μια από τις πιο ανατρεπτικές τάσεις στον κλάδο", δήλωσε ο James Chao, επικεφαλής της IHS Markit Automotive στην Ασία και Ειρηνικό.
"Αυτές οι πρακτικές εγείρουν την ερώτηση. Είναι η ΕΕ η καλύτερη λύση για το θέμα των εκπομπών των οχημάτων από το όχημα; "
Ο νέος κινητήρας, που ονομάστηκε VC-Turbo για εμπορικούς σκοπούς, χρησιμοποιεί νέα ηλεκτρονικά και λογισμικό, για να επιλέγει συνεχώς το βέλτιστο λόγο συμπίεσης για καύση - μέχρι στιγμής ένας βασικός παράγοντας στην ανταλλαγή μεταξύ ισχύος και απόδοσης στον κινητήρα βενζίνης.
Ο turbocharged, 2-λίτρων, τετρακύλινδρος VC-Turbo κινητήρας, έχει κατά μέσο όρο 30 έως 35% καλύτερη οικονομία καυσίμου από τον πολύ μεγαλύτερο 3.5-λίτρων V6 κινητήρα που αντικαθιστά.
Η Nissan λέει ότι ο νέος κινητήρας ταιριάζει με έναν κινητήρα ντίζελ σε ροπή.
Πρόκειται για ένα επίπεδο απόδοσης και αποδοτικότητας που ο συμβατικός βενζινοκινητήρας δεν έχει μέχρι στιγμής καταφέρει να επιτύχει.
Η συμβουλευτική εταιρεία IHS Markit προβλέπει ότι μέχρι το 2025 η εγκατάσταση βενζινοκινητήρων θα αυξηθεί σε περίπου 73% στα ελαφρά οχήματα.
Το ποσοστό των Diesel προβλέπεται να μειωθεί σε περίπου 17%.
www.bankingnews.gr
Ο Shinichi Kiga, επικεφαλής του ομίλου στον τομέα των βενζινοκινητήρων της Nissan, δήλωσε στο Reuters ότι η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία είναι αποφασισμένη να συνεχίσει να βελτιώνει την τεχνολογία εσωτερικής καύσης, για να παρατείνει τη χρησιμότητά της για τις επόμενες δεκαετίες.
Ένα νέο SUV το Infiniti QX50 που θα παρουσιαστεί στο Λος Άντζελες στις 28 Νοεμβρίου 2017, θα αναδείξει την τεχνολογία που σχεδιάζει να χρησιμοποιήσει η εταιρεία.
Το QX50 θα χρησιμοποιήσει για πρώτη φορά ένα σύστημα μεταβλητής αναλογίας συμπίεσης στη βιομηχανία.
Ο κινητήρας έχει μέγιστη θερμική απόδοση περίπου 40%, όσο το διπλάσιο του επιπέδου των σημερινών βενζινοκινητήρων στη βιομηχανία, που είναι κατά μέσο όρο περίπου 20-30%.
Η θερμική απόδοση αναφέρεται στην ισχύ που παράγει ένας κινητήρας από μία μονάδα καυσίμου.
Το Nissan Infiniti VC Turbo παρουσιάζει μια πρόκληση για τους υπεύθυνους χάραξης πολιτικής, που θέλουν να δουν το τέλος της κυριαρχίας των μηχανών εσωτερικής καύσης στις μεταφορές.
Ενώ το κόστος μπαταριών για τα ηλεκτρικά οχήματα μειώνεται, οι βελτιώσεις στην απόδοση των κινητήρων εσωτερικής καύσης, θα μπορούσαν να βοηθήσουν τη στιγμή που τα ηλεκτρικά οχήματα θα επιτύχουν την ισοτιμία κόστους χωρίς περαιτέρω κρατικές επιδοτήσεις στο μέλλον.
Η προώθηση της τεχνολογίας κινητήρων εσωτερικής καύσης είναι "μια από τις πιο ανατρεπτικές τάσεις στον κλάδο", δήλωσε ο James Chao, επικεφαλής της IHS Markit Automotive στην Ασία και Ειρηνικό.
"Αυτές οι πρακτικές εγείρουν την ερώτηση. Είναι η ΕΕ η καλύτερη λύση για το θέμα των εκπομπών των οχημάτων από το όχημα; "
Ο νέος κινητήρας, που ονομάστηκε VC-Turbo για εμπορικούς σκοπούς, χρησιμοποιεί νέα ηλεκτρονικά και λογισμικό, για να επιλέγει συνεχώς το βέλτιστο λόγο συμπίεσης για καύση - μέχρι στιγμής ένας βασικός παράγοντας στην ανταλλαγή μεταξύ ισχύος και απόδοσης στον κινητήρα βενζίνης.
Ο turbocharged, 2-λίτρων, τετρακύλινδρος VC-Turbo κινητήρας, έχει κατά μέσο όρο 30 έως 35% καλύτερη οικονομία καυσίμου από τον πολύ μεγαλύτερο 3.5-λίτρων V6 κινητήρα που αντικαθιστά.
Η Nissan λέει ότι ο νέος κινητήρας ταιριάζει με έναν κινητήρα ντίζελ σε ροπή.
Πρόκειται για ένα επίπεδο απόδοσης και αποδοτικότητας που ο συμβατικός βενζινοκινητήρας δεν έχει μέχρι στιγμής καταφέρει να επιτύχει.
Η συμβουλευτική εταιρεία IHS Markit προβλέπει ότι μέχρι το 2025 η εγκατάσταση βενζινοκινητήρων θα αυξηθεί σε περίπου 73% στα ελαφρά οχήματα.
Το ποσοστό των Diesel προβλέπεται να μειωθεί σε περίπου 17%.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών