Τελευταία Νέα
Διεθνή

Reuters: Οι έμποροι στην Ευρώπη προσελκύουν τους πελάτες με τις εκπτώσεις της Black Friday

tags :
Reuters: Οι έμποροι στην Ευρώπη προσελκύουν τους πελάτες με τις εκπτώσεις της Black Friday
Η Black Friday εξελίσσεται σε εμπορικό γεγονός για τις χώρες της Ευρώπης
Οι έμποροι λιανικής πώλησης σε ολόκληρη την Ευρώπη προσέλκυσαν τους αγοραστές με τη «Μαύρη Παρασκευή», σε μια δοκιμασία της ζήτησης των καταναλωτών, ιδιαίτερα στη Βρετανία, όπου οι αγορές σε εισαγωγές από τις ΗΠΑ φαίνεται να ξεπερνούν τις αντίστοιχες του 2016.
Μετά από περασμένο μήνα που υπήρξε η μεγαλύτερη μείωση των όγκων πωλήσεων για 4,5 χρόνια, οι Βρετανοί έμποροι εναποθέτουν τις ελπίδες τους στις εκπτώσεις.
Στη Βρετανία, το ετήσιο εμπορικό γεγονός, παραδοσιακά επικεντρωμένο στα ηλεκτρικά είδη, έχει διαδραματίσει κυρίως online από το 2014.
Ο σκεπτικισμός παραμένει, για το αν οι έμποροι λιανικής πώλησης κερδίζουν χρήματα μειώνοντας τις τιμές, σε ένα γεγονός που εισήχθη στη Βρετανία από τις Ηνωμένες Πολιτείες από την Amazon.
Η Barclaycard, η οποία επεξεργάζεται σχεδόν το ήμισυ των συναλλαγών με χρεωστικές και πιστωτικές κάρτες στο Ηνωμένο Βασίλειο, είχε 8% αύξηση στις δαπάνες, σε σχέση με πέρυσι και 32% αύξηση στις συναλλαγές.
"Οι καταναλωτές μπορεί να επιλέγουν να αγοράσουν περισσότερα αγαθά σε χαμηλότερη τιμή, παρά να επενδύσουν σε αντικείμενα υψηλότερης αξίας", δήλωσε ο Paulette Rowe της Barclaycard.
Στη Γερμανία, οι προσφορές πωλήσεων στη Black Friday και τη Cyber Monday (27 Νοεμβρίου) αναμένεται να προσθέσουν περίπου 1,7 δισ. ευρώ στα έσοδα των λιανοπωλητών, περίπου ότι και το 2016, σύμφωνα με έρευνα της HDE.
Περίπου 8 εκατομμύρια γάλλοι καταναλωτές αναμένεται να πραγματοποιήσουν αγορές από την Παρασκευή έως τη Δευτέρα, αποφέροντας αναμενόμενα έσοδα 945 εκατομμυρίων ευρώ, σύμφωνα με μελέτη της Kantar TNS για το eBay.
Στη Δανία, οι αλυσίδες σούπερ μάρκετ Bilka και Fotex, ανέφεραν ότι οι ιστοσελίδες τους είχαν πληγεί από επιθέσεις στον κυβερνοχώρο, κατά την έναρξη των εκστρατειών τους για τη Black Friday.
Οι πωλήσεις αυξήθηκαν επίσης στην Ιταλία, όπου όλες οι μεγάλες αλυσίδες λιανικής πώλησης διαφημίζουν εκπτώσεις.
Όμως η Μαύρη Παρασκευή κατέγραψε μια αργή ανάκαμψη από τους Ισπανούς, οι οποίοι παραδοσιακά ανταλλάσσουν δώρα τα Θεοφάνια στις 6 Ιανουαρίου.
Μόνο το 22% σκόπευε να πραγματοποιήσει μια αγορά τη μαύρη Παρασκευή σύμφωνα με έρευνα της Metroscopia για την εφημερίδα El Pais.
Ήταν πιο υποτονική στην Ελλάδα, όπου η οικονομία συρρικνώθηκε περισσότερο από το ένα τέταρτο μεταξύ των ετών 2008 και 2016.
"Οι άνθρωποι δεν έχουν χρήματα για να ξοδέψουν", δήλωσε ο 32χρονος Γιώργος Χριστόπουλος στην Αθήνα.

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης