Η BMW θέλει να ρίξει το κόστος παραγωγής ηλεκτρικών οχημάτων γι αυτό είναι ανοιχτή σε συνεργασίες ακόμα και με ανταγωνιστές της
Η BMW συζητά με άλλους κατασκευαστές αυτοκινήτων σε όλο τον κόσμο, ώστε να βρει συνεργάτες να μειώσει το κόστος των μελλοντικών μικρών ηλεκτρικών αυτοκινήτων Mini, όπως δήλωσε ο διευθυντής του διοικητικού συμβουλίου Peter Schwarzenbauer στο Reuters.
"Μιλάμε με πολλούς κατασκευαστές σε όλο τον κόσμο, όχι μόνο στην Κίνα, πώς να αναπτύξουμε τα μικρότερα ηλεκτρικά αυτοκίνητα", δήλωσε ο Schwarzenbauer.
"Δεν έχουμε τελικό συμπέρασμα γι 'αυτό".
Η κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία Great Wall δήλωσε τον Οκτώβριο 2017, ότι συζητούσε μια πιθανή συνεργασία για την κατασκευή οχημάτων Mini στην Κίνα.
Η BMW σήμερα δεν κατασκευάζει μοντέλα Mini εκτός Ευρώπης.
Ο Schwarzenbauer αρνήθηκε να συζητήσει τη δήλωση της Great Wall, λέγοντας ότι «αυτό ήταν κερδοσκοπία».
Ωστόσο, ανέφερε ότι η κατασκευή μικρότερων ηλεκτρικών αυτοκινήτων είναι δύσκολη, όχι μόνο εξαιτίας του οικονομικού κόστους, αλλά και του μηχανικού προβλήματος της τοποθέτησης μπαταριών με επαρκή εμβέλεια σε μικρότερο μέγεθος οχημάτων.
Η BMW συνεργάστηκε με τους αντιπάλους της, για να μοιραστεί το κόστος της τεχνολογίας καθαρών οχημάτων.
Η αυτοκινητοβιομηχανία συνεργάζεται με την Ιαπωνική Toyota για την ανάπτυξη οχημάτων κυψελών καυσίμου.
Η BMW έχει δηλώσει ότι σχεδιάζει να ξεκινήσει ένα νέο, ηλεκτρικό μοντέλο Mini το 2019.
Τελικά, το Mini θα μπορούσε να γίνει μία εντελώς ηλεκτρική μάρκα, που απευθύνεται σε αστικούς καταναλωτές, δήλωσε ο Schwarzenbauer.
Οι πωλήσεις Mini στις ΗΠΑ μειώθηκαν κατά 10% κατά τους πρώτους δέκα μήνες του τρέχοντος έτους, καθώς η ζήτηση για πολλά μικρότερα αυτοκίνητα έχει μειωθεί υπέρ των SUV και των μικρών φορτηγών.
"Είναι πραγματικά κάτι που αντιμετωπίζουμε μόνο στις ΗΠΑ αυτό με τα Mini", δήλωσε ο Schwarzenbauer.
Η BMW δεν θα προσπαθήσει να αντιστρέψει αυτή την τάση προσθέτοντας μεγαλύτερα SUV στη σειρά Mini, δήλωσε ο Schwarzenbauer.
Αντ 'αυτού, είπε, "ο δρόμος για το Mini στις ΗΠΑ είναι να κινηθούμε προς την ηλεκτρική αστική μετακίνηση
www.bankingnews.gr
"Μιλάμε με πολλούς κατασκευαστές σε όλο τον κόσμο, όχι μόνο στην Κίνα, πώς να αναπτύξουμε τα μικρότερα ηλεκτρικά αυτοκίνητα", δήλωσε ο Schwarzenbauer.
"Δεν έχουμε τελικό συμπέρασμα γι 'αυτό".
Η κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία Great Wall δήλωσε τον Οκτώβριο 2017, ότι συζητούσε μια πιθανή συνεργασία για την κατασκευή οχημάτων Mini στην Κίνα.
Η BMW σήμερα δεν κατασκευάζει μοντέλα Mini εκτός Ευρώπης.
Ο Schwarzenbauer αρνήθηκε να συζητήσει τη δήλωση της Great Wall, λέγοντας ότι «αυτό ήταν κερδοσκοπία».
Ωστόσο, ανέφερε ότι η κατασκευή μικρότερων ηλεκτρικών αυτοκινήτων είναι δύσκολη, όχι μόνο εξαιτίας του οικονομικού κόστους, αλλά και του μηχανικού προβλήματος της τοποθέτησης μπαταριών με επαρκή εμβέλεια σε μικρότερο μέγεθος οχημάτων.
Η BMW συνεργάστηκε με τους αντιπάλους της, για να μοιραστεί το κόστος της τεχνολογίας καθαρών οχημάτων.
Η αυτοκινητοβιομηχανία συνεργάζεται με την Ιαπωνική Toyota για την ανάπτυξη οχημάτων κυψελών καυσίμου.
Η BMW έχει δηλώσει ότι σχεδιάζει να ξεκινήσει ένα νέο, ηλεκτρικό μοντέλο Mini το 2019.
Τελικά, το Mini θα μπορούσε να γίνει μία εντελώς ηλεκτρική μάρκα, που απευθύνεται σε αστικούς καταναλωτές, δήλωσε ο Schwarzenbauer.
Οι πωλήσεις Mini στις ΗΠΑ μειώθηκαν κατά 10% κατά τους πρώτους δέκα μήνες του τρέχοντος έτους, καθώς η ζήτηση για πολλά μικρότερα αυτοκίνητα έχει μειωθεί υπέρ των SUV και των μικρών φορτηγών.
"Είναι πραγματικά κάτι που αντιμετωπίζουμε μόνο στις ΗΠΑ αυτό με τα Mini", δήλωσε ο Schwarzenbauer.
Η BMW δεν θα προσπαθήσει να αντιστρέψει αυτή την τάση προσθέτοντας μεγαλύτερα SUV στη σειρά Mini, δήλωσε ο Schwarzenbauer.
Αντ 'αυτού, είπε, "ο δρόμος για το Mini στις ΗΠΑ είναι να κινηθούμε προς την ηλεκτρική αστική μετακίνηση
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών