Στροφή στην αγορά των SUV και των ηλεκτρικών αυτοκινήτων κάνει η BMW
Στροφή στην αγορά των SUV και των ηλεκτρικών αυτοκινήτων κάνει η BMW, καθώς η αγορά premium έχει πλέον γίνει πιο περίπλοκη, όπως φάνηκε από τα μοντέλα της BMW που παρουσιάστηκαν στο Auto Show του Λος Άντζελες, εν μέσω μεγάλων δαπανών από πολυτελείς μάρκες αυτοκινήτων σε νέα μοντέλα και τεχνολογία, καθώς κάνουν άλματα με ρίσκο από ένα προβλέψιμο παρελθόν σε ένα αβέβαιο μέλλον.
Η BMW παρουσίασε ένα πρωτότυπο ενός μεγάλου X7 SUV, ενός αυτοκινήτου που ήταν αδιανόητο πριν από λίγα χρόνια όταν ποι πωλήσεις της εταιρείας ορίζονταν από τα μεγάλα sedan.
Από την άλλη πλευρά, η BMW παρουσίασε το iVision, ένα πρωτότυπο ενός ηλεκτρικού sedan που θα ανταγωνιστεί το Model S της Tesla όταν κυκλοφορήσει το 2021.
"Αυτό είναι το μέλλον", δήλωσε ο Bernhard Kuhnt, ο νέος επικεφαλής δραστηριοτήτων της BMW στη Βόρεια Αμερική, αναφερόμενος στο iVision και τα ηλεκτρικά οχήματα γενικά.
Πιο άμεσα, δήλωσε ο Kuhnt, το X7 αντιπροσωπεύει την αποφασιστικότητα της BMW να προσφέρει περισσότερα SUV, τα οποία αντιπροσωπεύουν σήμερα περισσότερο από το ήμισυ των πωλήσεων πολυτελών οχημάτων στις ΗΠΑ, για να αντιστρέψουν το 4% των πωλήσεων φέτος μέχρι τον Οκτώβριο.
"Τον Οκτώβριο, πουλήσαμε 60% sedans σε μια αγορά που 55% είναι SUV", είπε.
Αλλά το επόμενο έτος, καθώς οι Αμερικανοί αντιπρόσωποι της BMW θα αποκτήσουν περισσότερα επανασχεδιασμένα SUV X3 και ένα νέο βοηθητικό X2, ο λόγος SUV-sedan θα αρχίσει να αναστρέφεται και οι πωλήσεις θα πρέπει να αυξηθούν.
Ο τύπος του οχήματος που ορίζει την πολιτική για τη BMW δείχνει πώς αλλάζει η πολιτική της εταιρείας γενικότερα.
www.bankingnews.gr
Η BMW παρουσίασε ένα πρωτότυπο ενός μεγάλου X7 SUV, ενός αυτοκινήτου που ήταν αδιανόητο πριν από λίγα χρόνια όταν ποι πωλήσεις της εταιρείας ορίζονταν από τα μεγάλα sedan.
Από την άλλη πλευρά, η BMW παρουσίασε το iVision, ένα πρωτότυπο ενός ηλεκτρικού sedan που θα ανταγωνιστεί το Model S της Tesla όταν κυκλοφορήσει το 2021.
"Αυτό είναι το μέλλον", δήλωσε ο Bernhard Kuhnt, ο νέος επικεφαλής δραστηριοτήτων της BMW στη Βόρεια Αμερική, αναφερόμενος στο iVision και τα ηλεκτρικά οχήματα γενικά.
Πιο άμεσα, δήλωσε ο Kuhnt, το X7 αντιπροσωπεύει την αποφασιστικότητα της BMW να προσφέρει περισσότερα SUV, τα οποία αντιπροσωπεύουν σήμερα περισσότερο από το ήμισυ των πωλήσεων πολυτελών οχημάτων στις ΗΠΑ, για να αντιστρέψουν το 4% των πωλήσεων φέτος μέχρι τον Οκτώβριο.
"Τον Οκτώβριο, πουλήσαμε 60% sedans σε μια αγορά που 55% είναι SUV", είπε.
Αλλά το επόμενο έτος, καθώς οι Αμερικανοί αντιπρόσωποι της BMW θα αποκτήσουν περισσότερα επανασχεδιασμένα SUV X3 και ένα νέο βοηθητικό X2, ο λόγος SUV-sedan θα αρχίσει να αναστρέφεται και οι πωλήσεις θα πρέπει να αυξηθούν.
Ο τύπος του οχήματος που ορίζει την πολιτική για τη BMW δείχνει πώς αλλάζει η πολιτική της εταιρείας γενικότερα.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών