Τελευταία Νέα
Διεθνή

Τα 50% της παγκόσμιας διαφημιστικής δαπάνης θα πηγαίνει στο διαδίκτυο, μέχρι το 2020

Τα 50% της παγκόσμιας διαφημιστικής δαπάνης θα πηγαίνει στο διαδίκτυο, μέχρι το 2020
Όλες οι μορφές ψηφιακής διαφήμισης αυξάνονται
Το 50% του συνόλου των διαφημιστικών εσόδων παγκοσμίως θα πηγαίνει στο διαδίκτυο μέχρι το 2020, σύμφωνα με προβλέψεις, σχετικά με τις διαφημιστικές δαπάνες "εκτός σύνδεσης", όπως η τηλεόραση, τα έντυπα και οι αφίσες.
Η Media Magna προβλέπει ότι τα ψηφιακά μέσα θα πάρουν το 44% ή 237 δισ. δολάρια από όλα τα διαφημιστικά έσοδα το 2018, ενώ ο αριθμός αυτός θα φθάσει το 50% ή 291 δισ. δολάρια μέχρι το 2020.
Όλες οι μορφές ψηφιακής διαφήμισης αυξάνονται, με τη διαφήμιση αναζήτησης να αποτελεί το μεγαλύτερο κομμάτι.
Οι διαφημιζόμενοι αναμένεται να ξοδέψουν το επόμενο έτος 113 δισ. δολάρια παγκοσμίως, μία αύξηση 12% το 2017.
Οι περισσότερες από αυτές τις διαφημιστικές δαπάνες αναζήτησης αφορούν τις κινητές συσκευές, που αναμένεται να φτάσουν το 63%.
Οι επιχειρήσεις αναμένεται να ξοδέψουν 147 δισ. δολάρια για τη διαφήμιση κινητής τηλεφωνίας όλων των τύπων το επόμενο έτος, αυξημένες κατά 27% από το 2017.
Οι εταιρείες βρίσκουν όλο και περισσότερους τρόπους να προσεγγίσουν τους καταναλωτές και μερικοί μεταφέρουν το μεγαλύτερο μέρος των διαφημιστικών δαπανών τους στο διαδίκτυο.
Τον Μάρτιο, η Adidas δήλωσε ότι θα επικεντρωθεί στις ψηφιακές διαφημίσεις, με τον διευθύνοντα σύμβουλο Kasper Rorsted να λέει ότι οι νεότεροι καταναλωτές ασχολούνται με την εταιρεία, κυρίως μέσω των κινητών τηλεφώνων τους.
"Όλη η δέσμευσή μας με τον καταναλωτή γίνεται μέσω ψηφιακών μέσων και πιστεύουμε ότι τα επόμενα τρία χρόνια μπορούμε να φτάσουμε την ηλεκτρονική μας επιχείρηση από περίπου 1 δισ. ευρώ σε 4 δισ. ευρώ και να δημιουργήσουμε μια πιο άμεση δέσμευση με τους καταναλωτές" είπε στο CNBC.
Οι πλατφόρμες για κινητά πειραματίζονται συνεχώς με νέες μορφές διαφημίσεων.
Το Facebook λέγεται ότι δοκιμάζει διαφημίσεις που εκτελούνται πριν από το περιεχόμενο βίντεο, ενδεχομένως μέρος της στρατηγικής του για τη βελτιστοποίηση του "τρόπου διαφήμισης".
Αλλά στην ψηφιακή διαφήμιση έρχεται μια μεγάλη πρόκληση - η απάτη διαφήμισης, μία νέα απάτη, ονομαζόμενη "HyphBot", ανακαλύφθηκε από την τεχνολογική εταιρεία Adform τον Νοέμβριο 2017, παραποιώντας εκατοντάδες εκατομμύρια προβολές διαφημίσεων και βίντεο ανά ημέρα.
Η τηλεόραση αναμένεται να έχει μία καλή χρονιά το 2018 λόγω "κλασικών διοργανώσεων", συμπεριλαμβανομένων των χειμερινών Ολυμπιακών Αγώνων του Φεβρουαρίου στη Νότια Κορέα και του Παγκοσμίου Κυπέλλου στη Ρωσία το προσεχές καλοκαίρι, δήλωσε η Magna.
Τα έσοδα αναμένεται να αυξηθούν κατά 2,5% στα 183 δισ. δολάρια το 2018.
Η φετινή χρονιά ήταν επίσης μια επιστροφή για τις χώρες BRIC (Βραζιλία, Ρωσία, Ινδία, Κίνα), σύμφωνα με την Magna - η αγορά διαφήμισης της Ρωσίας αυξήθηκε φέτος κατά 12,7%, ενώ η Ινδία δαπάνησε 11,1% περισσότερο από ό, τι το 2016.

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης