Η Ford ελπίζει να έχει έτοιμα 15 ηλεκτρικά μοντέλα μέχρι το 2025
Αφού επικρίθηκαν για την έλλειψη καινοτομίας τους, οι αμερικανικές εταιρείες αυτοκινήτων πραγματοποιούν μεγάλες επενδύσεις στα ηλεκτρικά και αυτόνομα αυτοκίνητα, ο εκτελεστικός πρόεδρος της Ford, William C. Ford Jr., πιστεύει ότι η Κίνα θα είναι η πιο ελπιδοφόρα αγορά για την ανάπτυξη και πώληση των ηλεκτρικών οχημάτων, σύμφωνα με τους New York Times.
"Είναι ξεκάθαρο ότι η Κίνα θα οδηγήσει τον κόσμο στην εξέλιξη των ηλεκτιρκών αυτοκινήτων", δήλωσε η Ford Jr. την Τρίτη 5 Δεκεμβρίου 2017 κατά τη διάρκεια ομιλίας του στη Σαγκάη.
Αυτό δίνει μία ερμηνεία γιατί η Ford πρόσφατα ανακοίνωσε μία κοινή επιχείρηση 756 εκατομμυρίων δολαρίων με την κινεζική εταιρεία αυτοκινήτων Zotye Auto, για την παραγωγή και πώληση ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην Κίνα.
Η Ford ελπίζει να έχει έτοιμα 15 μοντέλα μέχρι το 2025.
Η Ford δεν είναι ο μόνος κατασκευαστής αυτοκινήτων που αναπτύσσει επιθετική στρατηγική στην Κίνα, καθώς η General Motors, η Daimler και η Volkswagen πραγματοποιούν παρόμοιες επενδύσεις.
Έχουν ενθαρρυνθεί από την Κίνα και την κυβέρνηση του Πεκίνου, οι οποίες έχουν διαθέσει σημαντικούς πόρους για την κατασκευή ηλεκτρικών οχημάτων και έχουν θεσπίσει κανονισμούς που υποχρεώνουν τις εταιρείες αυτοκινήτων, να πωλούν μεγαλύτερο ποσοστό ηλεκτρικών και υβριδικών οχημάτων ή να απομακρυνθούν από τη μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτων στον κόσμο.
Οι κατασκευαστές αυτοκινήτων μπορεί επίσης να βρουν καταναλωτές στην Κίνα, που είναι πιο πρόθυμοι να κάνουν τη μετάβαση από το αέριο σε ηλεκτροκίνητα οχήματα.
Η Ford έχει δείξει τα σημεία της έρευνας αγοράς της σε καταναλωτική βάση που είναι λιγότερο απαισιόδοξη για το βαθμό στον οποίο τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα μπορούν να κινούνται ανά φόρτιση, μεταξύ άλλων πιθανών ανησυχιών.
www.bankingnews.gr
"Είναι ξεκάθαρο ότι η Κίνα θα οδηγήσει τον κόσμο στην εξέλιξη των ηλεκτιρκών αυτοκινήτων", δήλωσε η Ford Jr. την Τρίτη 5 Δεκεμβρίου 2017 κατά τη διάρκεια ομιλίας του στη Σαγκάη.
Αυτό δίνει μία ερμηνεία γιατί η Ford πρόσφατα ανακοίνωσε μία κοινή επιχείρηση 756 εκατομμυρίων δολαρίων με την κινεζική εταιρεία αυτοκινήτων Zotye Auto, για την παραγωγή και πώληση ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην Κίνα.
Η Ford ελπίζει να έχει έτοιμα 15 μοντέλα μέχρι το 2025.
Η Ford δεν είναι ο μόνος κατασκευαστής αυτοκινήτων που αναπτύσσει επιθετική στρατηγική στην Κίνα, καθώς η General Motors, η Daimler και η Volkswagen πραγματοποιούν παρόμοιες επενδύσεις.
Έχουν ενθαρρυνθεί από την Κίνα και την κυβέρνηση του Πεκίνου, οι οποίες έχουν διαθέσει σημαντικούς πόρους για την κατασκευή ηλεκτρικών οχημάτων και έχουν θεσπίσει κανονισμούς που υποχρεώνουν τις εταιρείες αυτοκινήτων, να πωλούν μεγαλύτερο ποσοστό ηλεκτρικών και υβριδικών οχημάτων ή να απομακρυνθούν από τη μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτων στον κόσμο.
Οι κατασκευαστές αυτοκινήτων μπορεί επίσης να βρουν καταναλωτές στην Κίνα, που είναι πιο πρόθυμοι να κάνουν τη μετάβαση από το αέριο σε ηλεκτροκίνητα οχήματα.
Η Ford έχει δείξει τα σημεία της έρευνας αγοράς της σε καταναλωτική βάση που είναι λιγότερο απαισιόδοξη για το βαθμό στον οποίο τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα μπορούν να κινούνται ανά φόρτιση, μεταξύ άλλων πιθανών ανησυχιών.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών