κινεζική κυβέρνηση μπορεί και θα διευκολύνει την αυτόνομη οδήγηση νωρίτερα από ότι στις ΗΠΑ
Η Κίνα θα μπορούσε να αναλάβει ηγετικό ρόλο στην αγορά των αυτοοδηγούμενων αυτοκινήτων, λόγω της ικανότητάς της να εκδίδει ρυθμιστικές αποφάσεις σχετικά γρήγορα, σύμφωνα με μια συμβουλευτική εταιρεία επενδύσεων.
Η τεχνολογία χωρίς οδηγούς είναι μία από τις πολλές προστριβές που αντιμετωπίζουν σήμερα οι παραδοσιακές αυτοκινητοβιομηχανίες.
Ενώ πολλές αμερικανικές νεοφυείς και μεγάλες εταιρείες έχουν ασχοληθεί εκτενώς με αυτή τη νέα τεχνολογία, υπάρχει ένας άλλος σημαντικός παράγοντας που πρέπει να εξεταστεί στη νεοσυσταθείσα αγορά, δήλωσε στο CNBC ο Michael Dunne, πρόεδρος της Dunne Automotive.
"Υπάρχουν περισσότερα πράγματα απ 'ό, τι η τεχνολογία.
Οι κανονισμοί είναι πολύ σημαντικοί", δήλωσε ο Dunne στο περιθώριο του Fortune Global Forum στο Γκουανζού της Κίνας.
Δεδομένου του τρόπου με τον οποίο αναπτύσσεται η νέα τεχνολογία χωρίς οδηγούς, οι ρυθμιστικές αρχές θα πρέπει να κάνουν πολλή δουλειά, για να εδραιώσουν τους νόμους που θα διέπουν την αυτόνομη οδήγηση στο μέλλον.
Εκεί, σύμφωνα με τον Dunne, είναι που η Κίνα και οι κινεζικές εταιρείες έχουν ένα πλεονέκτημα για το πώς η διαδικασία λήψης αποφάσεων λειτουργεί στο Πεκίνο.
Η κινεζική κυβέρνηση μπορεί και θα διευκολύνει την αυτόνομη οδήγηση νωρίτερα από ό, τι στις ΗΠΑ, για παράδειγμα, με αποτέλεσμα η Κίνα μπορεί να πάρει το προβάδισμα πολύ εύκολα εξαιτίας αυτού.
"Δεν έχει προηγούμενο εδώ στην Κίνα ότι αποφασίζουν και αύριο το πρωί στις 6 το πρωί η οδό ταχείας κυκλοφορίας από το Γκουανζού προς το Σενζέν γίνεται αυτόνομη μόνο.
Οι τυχόν αντιρρήσεις είναι εντάξει, αλλά εδώ προχωρούν τα πράγματα γρήγορα", εξήγησε ως παράδειγμα του πώς η γρήγορη λήψη αποφάσεων θα μπορούσε να λειτουργήσει στη χώρα, η οποία διέπεται από ένα πολιτικό κόμμα.
Ταυτόχρονα, οι κινεζικές εταιρείες προχωρούν επίσης μαζί με εκείνες από την Silicon Valley, όταν πρόκειται για την ανάπτυξη πιο εξελιγμένης τεχνολογίας χωρίς οδηγούς.
Αυτό γίνεται μέσω σημαντικών κινεζικών επενδύσεων στην Καλιφόρνια για τη διεξαγωγή έρευνας και ανάπτυξης γύρω από την αυτόνομη οδήγηση, δήλωσε ο Dunne.
www.bankingnews.gr
Η τεχνολογία χωρίς οδηγούς είναι μία από τις πολλές προστριβές που αντιμετωπίζουν σήμερα οι παραδοσιακές αυτοκινητοβιομηχανίες.
Ενώ πολλές αμερικανικές νεοφυείς και μεγάλες εταιρείες έχουν ασχοληθεί εκτενώς με αυτή τη νέα τεχνολογία, υπάρχει ένας άλλος σημαντικός παράγοντας που πρέπει να εξεταστεί στη νεοσυσταθείσα αγορά, δήλωσε στο CNBC ο Michael Dunne, πρόεδρος της Dunne Automotive.
"Υπάρχουν περισσότερα πράγματα απ 'ό, τι η τεχνολογία.
Οι κανονισμοί είναι πολύ σημαντικοί", δήλωσε ο Dunne στο περιθώριο του Fortune Global Forum στο Γκουανζού της Κίνας.
Δεδομένου του τρόπου με τον οποίο αναπτύσσεται η νέα τεχνολογία χωρίς οδηγούς, οι ρυθμιστικές αρχές θα πρέπει να κάνουν πολλή δουλειά, για να εδραιώσουν τους νόμους που θα διέπουν την αυτόνομη οδήγηση στο μέλλον.
Εκεί, σύμφωνα με τον Dunne, είναι που η Κίνα και οι κινεζικές εταιρείες έχουν ένα πλεονέκτημα για το πώς η διαδικασία λήψης αποφάσεων λειτουργεί στο Πεκίνο.
Η κινεζική κυβέρνηση μπορεί και θα διευκολύνει την αυτόνομη οδήγηση νωρίτερα από ό, τι στις ΗΠΑ, για παράδειγμα, με αποτέλεσμα η Κίνα μπορεί να πάρει το προβάδισμα πολύ εύκολα εξαιτίας αυτού.
"Δεν έχει προηγούμενο εδώ στην Κίνα ότι αποφασίζουν και αύριο το πρωί στις 6 το πρωί η οδό ταχείας κυκλοφορίας από το Γκουανζού προς το Σενζέν γίνεται αυτόνομη μόνο.
Οι τυχόν αντιρρήσεις είναι εντάξει, αλλά εδώ προχωρούν τα πράγματα γρήγορα", εξήγησε ως παράδειγμα του πώς η γρήγορη λήψη αποφάσεων θα μπορούσε να λειτουργήσει στη χώρα, η οποία διέπεται από ένα πολιτικό κόμμα.
Ταυτόχρονα, οι κινεζικές εταιρείες προχωρούν επίσης μαζί με εκείνες από την Silicon Valley, όταν πρόκειται για την ανάπτυξη πιο εξελιγμένης τεχνολογίας χωρίς οδηγούς.
Αυτό γίνεται μέσω σημαντικών κινεζικών επενδύσεων στην Καλιφόρνια για τη διεξαγωγή έρευνας και ανάπτυξης γύρω από την αυτόνομη οδήγηση, δήλωσε ο Dunne.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών