Το 2017, 13 από τις κορυφαίες 100 εταιρίες προέρχονται από την Κίνα
Από την Haier έως την Huawei, οι μεγάλες κινεζικές εταιρείες που είναι ήδη δημοφιλείς στην χώρα τους, έχουν διαπιστώσει ότι ο δρόμος για να καθιερωθούν διεθνώς δεν είναι στρωμένος με ροδοπέταλα, όμως τα πράγματα φαίνονται αρκετά αισιόδοξα.
"Νομίζω ότι βλέπουμε την αρχή μιας εξέλιξης", δήλωσε στο CNBC ο Scott Kronick, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Ogilvy Public Relations στην Ασία.
Ενώ η Κίνα βασιζόταν λιγότερο στο brand και στην επικοινωνία όταν ξεκίνησε τη συσσώρευση προϊόντων στα τέλη της δεκαετίας του 1990, η απόκτηση της Lenovo από την ΙΒΜ το 2005, αποδείχθηκε ότι αποτελεί ένα σημείο καμπής, δήλωσε ο Kronick.
"Όταν έγινε αυτό, ... όλες οι κινεζικές εταιρείες δήλωσαν ότι θέλουν να γίνουν Lenovo, να εμφανιστούν στο διεθνές στερέωμα αποκτώντας μία μεγάλη επιχείρηση, όπως η IBM PC", δήλωσε ο Kronick.
Ο εκτελεστικός στις δημόσιες σχέσεις της Ogilvy, πιστεύει ότι οι κινεζικές εταιρείες έχουν μεγαλύτερη προθυμία να κατανοήσουν καλύτερα τους καταναλωτές στις διεθνείς αγορές, αντί να εφαρμόσουν τυφλά τα υπάρχοντα επιχειρηματικά μοντέλα.
Ορισμένες εταιρείες έχουν επίσης ξεκινήσει να συνεργάζονται με πιο καθιερωμένα ονόματα, για να ξεχωρίσουν από τους ανταγωνιστές τους.
Για παράδειγμα, η Huawei, η οποία ήδη επενδύει σε μεγάλο βαθμό στην έρευνα και την ανάπτυξη και το μάρκετινγκ, έχει συνεργαστεί με τη Leica για τη δημιουργία πολυάριθμων μοντέλων smartphone, έτσι ώστε να προσελκύσει τον τομέα των καταναλωτών υψηλών προδιαγραφών.
"Νομίζω ότι αυτές οι εταιρικές σχέσεις είναι πολύ σημαντικές για τις μάρκες όπως η Huawei και η Oppo.
Πιστεύω ότι είναι κάτι πολύ σημαντικό", δήλωσε ο Kronick.
Ενώ η πλειοψηφία των κορυφαίων εμπορικών σημάτων στον κόσμο βασίζονται στις ΗΠΑ, οι κινεζικές μάρκες αυξάνονται σιγά-σιγά σε αξία, σύμφωνα με την ετήσια έκθεση της Millward Brown για τα πιο «ακριβά» παγκόσμια brands.
Το 2017, 13 από τις κορυφαίες 100 εταιρίες προέρχονται από την Κίνα.
"Χρειάζεται χρόνος, εννοώ ότι αυτά τα εμπορικά σήματα δεν είναι ανεπτυγμένα όπως οι διεθνείς ανταγωνιστές τους", δήλωσε ο Kronick.
www.bankingnews.gr
"Νομίζω ότι βλέπουμε την αρχή μιας εξέλιξης", δήλωσε στο CNBC ο Scott Kronick, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Ogilvy Public Relations στην Ασία.
Ενώ η Κίνα βασιζόταν λιγότερο στο brand και στην επικοινωνία όταν ξεκίνησε τη συσσώρευση προϊόντων στα τέλη της δεκαετίας του 1990, η απόκτηση της Lenovo από την ΙΒΜ το 2005, αποδείχθηκε ότι αποτελεί ένα σημείο καμπής, δήλωσε ο Kronick.
"Όταν έγινε αυτό, ... όλες οι κινεζικές εταιρείες δήλωσαν ότι θέλουν να γίνουν Lenovo, να εμφανιστούν στο διεθνές στερέωμα αποκτώντας μία μεγάλη επιχείρηση, όπως η IBM PC", δήλωσε ο Kronick.
Ο εκτελεστικός στις δημόσιες σχέσεις της Ogilvy, πιστεύει ότι οι κινεζικές εταιρείες έχουν μεγαλύτερη προθυμία να κατανοήσουν καλύτερα τους καταναλωτές στις διεθνείς αγορές, αντί να εφαρμόσουν τυφλά τα υπάρχοντα επιχειρηματικά μοντέλα.
Ορισμένες εταιρείες έχουν επίσης ξεκινήσει να συνεργάζονται με πιο καθιερωμένα ονόματα, για να ξεχωρίσουν από τους ανταγωνιστές τους.
Για παράδειγμα, η Huawei, η οποία ήδη επενδύει σε μεγάλο βαθμό στην έρευνα και την ανάπτυξη και το μάρκετινγκ, έχει συνεργαστεί με τη Leica για τη δημιουργία πολυάριθμων μοντέλων smartphone, έτσι ώστε να προσελκύσει τον τομέα των καταναλωτών υψηλών προδιαγραφών.
"Νομίζω ότι αυτές οι εταιρικές σχέσεις είναι πολύ σημαντικές για τις μάρκες όπως η Huawei και η Oppo.
Πιστεύω ότι είναι κάτι πολύ σημαντικό", δήλωσε ο Kronick.
Ενώ η πλειοψηφία των κορυφαίων εμπορικών σημάτων στον κόσμο βασίζονται στις ΗΠΑ, οι κινεζικές μάρκες αυξάνονται σιγά-σιγά σε αξία, σύμφωνα με την ετήσια έκθεση της Millward Brown για τα πιο «ακριβά» παγκόσμια brands.
Το 2017, 13 από τις κορυφαίες 100 εταιρίες προέρχονται από την Κίνα.
"Χρειάζεται χρόνος, εννοώ ότι αυτά τα εμπορικά σήματα δεν είναι ανεπτυγμένα όπως οι διεθνείς ανταγωνιστές τους", δήλωσε ο Kronick.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών