Τα έσοδα από τις διαφημίσεις του Facebook στην Ευρώπη καταγράφονται στο Δουβλίνο
To Facebook δήλωσε την Τρίτη 12 Δεκεμβρίου 2017, ότι θα ξεκινήσει να καταγράφει τα διαφημιστικά έσοδα ανά χώρα, αντί να τα ανακατευθύνει μέσω της διεθνούς έδρας του στο Δουβλίνο.
Η φορολογία των εταιρειών έχει γίνει ένα σημαντικό θέμα μετά τις αποκαλύψεις των για κινήσεις φοροδιαφυγής από τις πολυεθνικές, που οδήγησαν σε κλήσεις προς τις εταιρείες να πληρώσουν περισσότερους φόρους, ενώ η Ευρώπη έχει αρχίσει να διερευνά τις επιλογές φορολόγησης των ψηφιακών εταιρειών.
Ο διευθύνων σύμβουλος του Facebook, Dave Wehner, δήλωσε ότι η εταιρεία αποφάσισε να μεταβεί σε μια τοπική πολιτική πώλησης, σε χώρες όπου διαθέτει ένα γραφείο για την υποστήριξη των πωλήσεων στους κατά τόπους διαφημιστές.
"Με απλά λόγια, αυτό σημαίνει ότι τα διαφημιστικά έσοδα που υποστηρίζονται από τις τοπικές ομάδες μας δεν θα καταγράφονται πλέον από το διεθνές μας αρχηγείο στο Δουβλίνο, αλλά θα καταγράφονται από την τοπική μας εταιρεία στη χώρα αυτή", ανέφερε ο Wehner.
"Πιστεύουμε ότι η μετάβαση σε μια τοπική δομή πώλησης θα προσφέρει μεγαλύτερη διαφάνεια στις κυβερνήσεις και στους υπεύθυνους χάραξης πολιτικής σε όλο τον κόσμο, που έχουν ζητήσει μεγαλύτερη προβολή των εσόδων που συνδέονται με τοπικά υποστηριζόμενες πωλήσεις στις χώρες τους".
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή επεξεργάζεται νομοθετικές προτάσεις που αναμένεται τον Μάρτιο 2018, να αυξήσουν τους φόρους επί των πολυεθνικών ψηφιακών εταιρειών, οι οποίες κατηγορούνται ότι πληρώνουν ελάχιστα στην ΕΕ, κερδίζοντας σε χώρες χαμηλής φορολογίας στις οποίες έχουν την έδρα τους στην ΕΕ, όπως η Ιρλανδία και το Λουξεμβούργο.
Ο Wehner δήλωσε ότι το Facebook θα εφαρμόσει την αλλαγή το 2018 και θα επιδιώξει να το ολοκληρώσει μέχρι το πρώτο εξάμηνο του 2019.
www.bankingnews.gr
Η φορολογία των εταιρειών έχει γίνει ένα σημαντικό θέμα μετά τις αποκαλύψεις των για κινήσεις φοροδιαφυγής από τις πολυεθνικές, που οδήγησαν σε κλήσεις προς τις εταιρείες να πληρώσουν περισσότερους φόρους, ενώ η Ευρώπη έχει αρχίσει να διερευνά τις επιλογές φορολόγησης των ψηφιακών εταιρειών.
Ο διευθύνων σύμβουλος του Facebook, Dave Wehner, δήλωσε ότι η εταιρεία αποφάσισε να μεταβεί σε μια τοπική πολιτική πώλησης, σε χώρες όπου διαθέτει ένα γραφείο για την υποστήριξη των πωλήσεων στους κατά τόπους διαφημιστές.
"Με απλά λόγια, αυτό σημαίνει ότι τα διαφημιστικά έσοδα που υποστηρίζονται από τις τοπικές ομάδες μας δεν θα καταγράφονται πλέον από το διεθνές μας αρχηγείο στο Δουβλίνο, αλλά θα καταγράφονται από την τοπική μας εταιρεία στη χώρα αυτή", ανέφερε ο Wehner.
"Πιστεύουμε ότι η μετάβαση σε μια τοπική δομή πώλησης θα προσφέρει μεγαλύτερη διαφάνεια στις κυβερνήσεις και στους υπεύθυνους χάραξης πολιτικής σε όλο τον κόσμο, που έχουν ζητήσει μεγαλύτερη προβολή των εσόδων που συνδέονται με τοπικά υποστηριζόμενες πωλήσεις στις χώρες τους".
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή επεξεργάζεται νομοθετικές προτάσεις που αναμένεται τον Μάρτιο 2018, να αυξήσουν τους φόρους επί των πολυεθνικών ψηφιακών εταιρειών, οι οποίες κατηγορούνται ότι πληρώνουν ελάχιστα στην ΕΕ, κερδίζοντας σε χώρες χαμηλής φορολογίας στις οποίες έχουν την έδρα τους στην ΕΕ, όπως η Ιρλανδία και το Λουξεμβούργο.
Ο Wehner δήλωσε ότι το Facebook θα εφαρμόσει την αλλαγή το 2018 και θα επιδιώξει να το ολοκληρώσει μέχρι το πρώτο εξάμηνο του 2019.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών