Η Ford τον Ιούνιο 2017, δήλωσε ότι θα μετατοπίσει κάποια παραγωγή του μικρού μοντέλου Focus από το Μεξικό στην Κίνα και θα εισάγει τα οχήματα στις ΗΠΑ
Η Ford Motor σχεδιάζει να μεταφέρει την παγκόσμια παραγωγή μεσαίου μεγέθους sedans στην Κίνα το 2020 και κατόπιν να τα εξάγει στις ΗΠΑ και την Ευρώπη, όπως ανέφεραν πηγές την Τετάρτη13 Δεκεμβρίου 2017.
Στη Βόρεια Αμερική, το sedan Fusion σήμερα παράγεται σε εργοστάσιο του Μεξικού, ενώ στην Ευρώπη το Mondeo sedan παράγεται στη Βαλένθια της Ισπανίας.
Και τα δύο μοντέλα αναμένεται να επανασχεδιαστούν στα μέσα του τέλους του 2020, όταν η Ford σχεδιάζει να μετατοπίσει την παραγωγή τους στην Κίνα, σε μια μονάδα που λειτουργεί με την κινεζική Changan Automobile, σύμφωνα με πηγές που συνδέονται με προμηθευτές εξαρτημάτων της Ford και γνωρίζουν τα μελλοντικά σχέδια παραγωγής της αυτοκινητοβιομηχανίας.
Η κίνηση αποτελεί μέρος της συνεχιζόμενης προσπάθειας του CEO Jim Hackett, για μείωση των αναποτελεσματικών δαπανών, μειώνοντας παράλληλα την έμφαση της εταιρείας από τα sedans, σε SUV και crossover οχήματα, ειδικά στη Βόρεια Αμερική.
Η Ford τον Ιούνιο 2017, δήλωσε ότι θα μετατοπίσει κάποια παραγωγή του μικρού μοντέλου Focus από το Μεξικό στην Κίνα και θα εισάγει τα οχήματα στις ΗΠΑ.
Οι τελευταίες κινήσεις της Ford, μπορεί να αμβλύνουν τις απειλές του αμερικανικού προέδρου Donald Trump για την κατάργηση ή την ανανέωση της Βορειοαμερικανικής Συμφωνίας Ελεύθερων Συναλλαγών (NAFTA).
Η κίνηση υποδηλώνει ότι η Κίνα μπορεί να διαδραματίσει πολύ μεγαλύτερο ρόλο στη μελλοντική παραγωγή οχημάτων για τη Βόρεια Αμερική και πιθανόν να παραμερίσει το Μεξικό, ως χώρα παραγωγής χαμηλού κόστους.
Όπως και με την κίνηση με το Focus, η απόφαση για την κατασκευή του Fusion στην Κίνα, σηματοδοτεί επίσης μια αλλαγή στρατηγικής της Ford, η οποία οφείλεται στη συρρίκνωση της καταναλωτικής ζήτησης των ΗΠΑ για επιβατικά αυτοκίνητα, υπέρ των ακριβότερων και πιο κερδοφόρων φορτηγών και των SUV.
Την περασμένη εβδομάδα, η Ford δήλωσε ότι σχεδιάζει να μεταφέρει την παραγωγή ενός μελλοντικού ηλεκτρικού οχήματος στο Μεξικό το 2020, για να ελευθερώσει της το εργοστάσιό της στο Μίτσιγκαν, με σκοπό να κατασκευάζει αυτοοδηγούμενα αυτοκίνητα το 2021.
www.bankingnews.gr
Στη Βόρεια Αμερική, το sedan Fusion σήμερα παράγεται σε εργοστάσιο του Μεξικού, ενώ στην Ευρώπη το Mondeo sedan παράγεται στη Βαλένθια της Ισπανίας.
Και τα δύο μοντέλα αναμένεται να επανασχεδιαστούν στα μέσα του τέλους του 2020, όταν η Ford σχεδιάζει να μετατοπίσει την παραγωγή τους στην Κίνα, σε μια μονάδα που λειτουργεί με την κινεζική Changan Automobile, σύμφωνα με πηγές που συνδέονται με προμηθευτές εξαρτημάτων της Ford και γνωρίζουν τα μελλοντικά σχέδια παραγωγής της αυτοκινητοβιομηχανίας.
Η κίνηση αποτελεί μέρος της συνεχιζόμενης προσπάθειας του CEO Jim Hackett, για μείωση των αναποτελεσματικών δαπανών, μειώνοντας παράλληλα την έμφαση της εταιρείας από τα sedans, σε SUV και crossover οχήματα, ειδικά στη Βόρεια Αμερική.
Η Ford τον Ιούνιο 2017, δήλωσε ότι θα μετατοπίσει κάποια παραγωγή του μικρού μοντέλου Focus από το Μεξικό στην Κίνα και θα εισάγει τα οχήματα στις ΗΠΑ.
Οι τελευταίες κινήσεις της Ford, μπορεί να αμβλύνουν τις απειλές του αμερικανικού προέδρου Donald Trump για την κατάργηση ή την ανανέωση της Βορειοαμερικανικής Συμφωνίας Ελεύθερων Συναλλαγών (NAFTA).
Η κίνηση υποδηλώνει ότι η Κίνα μπορεί να διαδραματίσει πολύ μεγαλύτερο ρόλο στη μελλοντική παραγωγή οχημάτων για τη Βόρεια Αμερική και πιθανόν να παραμερίσει το Μεξικό, ως χώρα παραγωγής χαμηλού κόστους.
Όπως και με την κίνηση με το Focus, η απόφαση για την κατασκευή του Fusion στην Κίνα, σηματοδοτεί επίσης μια αλλαγή στρατηγικής της Ford, η οποία οφείλεται στη συρρίκνωση της καταναλωτικής ζήτησης των ΗΠΑ για επιβατικά αυτοκίνητα, υπέρ των ακριβότερων και πιο κερδοφόρων φορτηγών και των SUV.
Την περασμένη εβδομάδα, η Ford δήλωσε ότι σχεδιάζει να μεταφέρει την παραγωγή ενός μελλοντικού ηλεκτρικού οχήματος στο Μεξικό το 2020, για να ελευθερώσει της το εργοστάσιό της στο Μίτσιγκαν, με σκοπό να κατασκευάζει αυτοοδηγούμενα αυτοκίνητα το 2021.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών