Το News Feed του Facebook, το οποίο περιλαμβάνει αναρτήσεις από φίλους και επιχειρήσεις, είναι το πρώτο πράγμα που βλέπουν τα 2,1 δισεκατομμύρια χρήστες
Το Facebook δήλωσε την Πέμπτη 14 Δεκεμβρίου 2017, ότι θα ξεκινήσει να προβάλλει βίντεο πιο συχνά στο News Feed (ροή ειδήσεων), αξιοποιώντας το κεντρικό προϊόν του κοινωνικού μέσου δικτύωσης για να αυξήσει το ενδιαφέρον σε εκπομπές, για να ανταγωνιστεί πιο άμεσα με το YouTube.
Το Facebook, σε ανάρτηση στο blog, δήλωσε επίσης ότι θα αναθεωρήσει τα είδη διαφημίσεων που τρέχουν σε βίντεο στο δίκτυο.
Το News Feed του Facebook, το οποίο περιλαμβάνει αναρτήσεις από φίλους και επιχειρήσεις, είναι το πρώτο πράγμα που βλέπουν τα 2,1 δισεκατομμύρια χρήστες όταν ανοίγουν την εφαρμογή για κινητά ή ανατρέχουν στον ιστότοπο.
Ένα σύνθετο σύστημα κατάταξης καθορίζει ποιες δημοσιεύσεις βλέπουν πρώτα και το περασμένο έτος, το Facebook δημοσίευσε μια δήλωση με τίτλο "Τιμές Feed News" υπογραμμίζοντας ότι οι αναρτήσεις από τους φίλους και την οικογένεια θα έρχονται πρώτες.
Το Facebook, όμως, επενδύει περισσότερα χρήματα στο βίντεο.
Τον Αύγουστο δημιούργησε μία υπηρεσία βίντεο, που ονομάζεται Watch, αρχικά με παραστάσεις από τους ομίλους Vox και Discovery Communications, αλλά με σχέδια να επιτρέπει στους χρήστες να ανεβάζουν δικά τους βίντεο όπως γίνεται στο YouTube της Alphabet.
Με την ενημέρωση, οι χρήστες είναι πιο πιθανό να βλέπουν βίντεο που το Facebook θεωρεί ότι θέλουν να παρακολουθήσουν, με βάση το ιστορικό αναζήτησης και τις σελίδες που τους άρεσαν.
Επίσης, θα βλέπυν νέα επεισόδια μιας εκπομπής αν παρακολούθησαν ένα προηγούμενο επεισόδιο.
Αν και τα έσοδα του Facebook αυξάνονται γρήγορα και ο αριθμός των χρηστών σε όλο τον κόσμο εξακολουθεί να αυξάνεται, η εταιρεία δυσκολεύεται να κρατήσει τους χρήστες για πολύ χρόνο στην εφαρμογή στον ιστότοπο και θεωρεί τα βίντεο ως πιθανή απάντηση.
www.bankingnews.gr
Το Facebook, σε ανάρτηση στο blog, δήλωσε επίσης ότι θα αναθεωρήσει τα είδη διαφημίσεων που τρέχουν σε βίντεο στο δίκτυο.
Το News Feed του Facebook, το οποίο περιλαμβάνει αναρτήσεις από φίλους και επιχειρήσεις, είναι το πρώτο πράγμα που βλέπουν τα 2,1 δισεκατομμύρια χρήστες όταν ανοίγουν την εφαρμογή για κινητά ή ανατρέχουν στον ιστότοπο.
Ένα σύνθετο σύστημα κατάταξης καθορίζει ποιες δημοσιεύσεις βλέπουν πρώτα και το περασμένο έτος, το Facebook δημοσίευσε μια δήλωση με τίτλο "Τιμές Feed News" υπογραμμίζοντας ότι οι αναρτήσεις από τους φίλους και την οικογένεια θα έρχονται πρώτες.
Το Facebook, όμως, επενδύει περισσότερα χρήματα στο βίντεο.
Τον Αύγουστο δημιούργησε μία υπηρεσία βίντεο, που ονομάζεται Watch, αρχικά με παραστάσεις από τους ομίλους Vox και Discovery Communications, αλλά με σχέδια να επιτρέπει στους χρήστες να ανεβάζουν δικά τους βίντεο όπως γίνεται στο YouTube της Alphabet.
Με την ενημέρωση, οι χρήστες είναι πιο πιθανό να βλέπουν βίντεο που το Facebook θεωρεί ότι θέλουν να παρακολουθήσουν, με βάση το ιστορικό αναζήτησης και τις σελίδες που τους άρεσαν.
Επίσης, θα βλέπυν νέα επεισόδια μιας εκπομπής αν παρακολούθησαν ένα προηγούμενο επεισόδιο.
Αν και τα έσοδα του Facebook αυξάνονται γρήγορα και ο αριθμός των χρηστών σε όλο τον κόσμο εξακολουθεί να αυξάνεται, η εταιρεία δυσκολεύεται να κρατήσει τους χρήστες για πολύ χρόνο στην εφαρμογή στον ιστότοπο και θεωρεί τα βίντεο ως πιθανή απάντηση.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών