Η Apple αντιμετωπίζει ήδη αγωγές στις ΗΠΑ, για κατηγορίες ότι έχει εξαπατήσει τους χρήστες iPhone
Η Apple και η ιαπωνική εταιρία εκτυπωτών Epson αντιμετωπίζουν νομικές καταγγελίες στη Γαλλία, για φερόμενη επιτάχυνση της διαδικασίας γήρανσης των προϊόντων τους για να τονώσουν τη ζήτηση των καταναλωτών.
Μία γαλλική ένωση καταναλωτών, η οποία ονομάζεται «Σταματήστε την Προγραμματισμένη Απαξίωση» (HOP) κατέθεσε προκαταρκτικές, νομικές καταγγελίες στο δικαστήριο εναντίον των δύο εταιρειών.
Η HOP δήλωσε ότι υπέβαλε την καταγγελία της εναντίον της Apple στο Παρίσι την Τετάρτη 27 Δεκεμβρίου 2017.
Εισαγγελέας ξεκίνησε έρευνα για την Epson το Νοέμβριο, μετά από καταγγελία που υποβλήθηκε τον Σεπτέμβριο από την HOP σε δικαστήριο του Παρισιού.
Η Laetitia Vasseur, συνιδρύτρια της HOP, δήλωσε στο Reuters ότι και οι δύο καταγγελίες αφορούσαν την εφαρμογή του γαλλικού νόμου περί καταναλωτών, ο οποίος τροποποιήθηκε το 2015 για να συμπεριλάβει την έννοια της προγραμματισμένης απαξίωσης.
Η Apple αντιμετωπίζει ήδη αγωγές στις ΗΠΑ, για κατηγορίες ότι έχει εξαπατήσει τους χρήστες iPhone με την επιβράδυνση των συσκευών χωρίς προειδοποίηση, για να αντισταθμίσει την κακή απόδοση της μπαταρίας.
Αυτές οι αγωγές ήρθαν μετά την ανακοίνωση της Apple την περασμένη εβδομάδα, ότι οι ενημερώσεις του λειτουργικού συστήματος που κυκλοφόρησαν από το 2016 για το iPhone 6, το iPhone 6s, το iPhone SE και το iPhone 7 περιελάμβαναν ένα χαρακτηριστικό «για εξομάλυνση» της τροφοδοσίας από μπαταρίες κρύες, παλιές ή χαμηλές κατά τη φόρτιση.
Τα τηλέφωνα χωρίς την προσαρμογή θα έκλειναν απότομα λόγω μιας προληπτικής κίνησης που αποσκοπούσε στην αποφυγή υπερθέρμανσης, υποστήριξε η Apple.
Σύμφωνα με το γαλλικό δίκαιο, οι εταιρείες κινδυνεύουν με πρόστιμα έως 5% των ετήσιων πωλήσεών τους, για σκόπιμη συντόμευση της ζωής των προϊόντων τους, προκειμένου να οδηγήσουν τους καταναλωτές σε αντικατάστασή τους.
Ένας εκπρόσωπος της Epson δήλωσε ότι η εταιρεία αρνήθηκε τις κατηγορίες εναντίον της από την ένωση HOP, προσθέτοντας ότι η Epson συνεργάζεται με τις αρχές σχετικά με το θέμα αυτό και ότι η ποιότητα των προϊόντων της ήταν υψίστης σημασίας για την εταιρεία.
www.bankingnews.gr
Μία γαλλική ένωση καταναλωτών, η οποία ονομάζεται «Σταματήστε την Προγραμματισμένη Απαξίωση» (HOP) κατέθεσε προκαταρκτικές, νομικές καταγγελίες στο δικαστήριο εναντίον των δύο εταιρειών.
Η HOP δήλωσε ότι υπέβαλε την καταγγελία της εναντίον της Apple στο Παρίσι την Τετάρτη 27 Δεκεμβρίου 2017.
Εισαγγελέας ξεκίνησε έρευνα για την Epson το Νοέμβριο, μετά από καταγγελία που υποβλήθηκε τον Σεπτέμβριο από την HOP σε δικαστήριο του Παρισιού.
Η Laetitia Vasseur, συνιδρύτρια της HOP, δήλωσε στο Reuters ότι και οι δύο καταγγελίες αφορούσαν την εφαρμογή του γαλλικού νόμου περί καταναλωτών, ο οποίος τροποποιήθηκε το 2015 για να συμπεριλάβει την έννοια της προγραμματισμένης απαξίωσης.
Η Apple αντιμετωπίζει ήδη αγωγές στις ΗΠΑ, για κατηγορίες ότι έχει εξαπατήσει τους χρήστες iPhone με την επιβράδυνση των συσκευών χωρίς προειδοποίηση, για να αντισταθμίσει την κακή απόδοση της μπαταρίας.
Αυτές οι αγωγές ήρθαν μετά την ανακοίνωση της Apple την περασμένη εβδομάδα, ότι οι ενημερώσεις του λειτουργικού συστήματος που κυκλοφόρησαν από το 2016 για το iPhone 6, το iPhone 6s, το iPhone SE και το iPhone 7 περιελάμβαναν ένα χαρακτηριστικό «για εξομάλυνση» της τροφοδοσίας από μπαταρίες κρύες, παλιές ή χαμηλές κατά τη φόρτιση.
Τα τηλέφωνα χωρίς την προσαρμογή θα έκλειναν απότομα λόγω μιας προληπτικής κίνησης που αποσκοπούσε στην αποφυγή υπερθέρμανσης, υποστήριξε η Apple.
Σύμφωνα με το γαλλικό δίκαιο, οι εταιρείες κινδυνεύουν με πρόστιμα έως 5% των ετήσιων πωλήσεών τους, για σκόπιμη συντόμευση της ζωής των προϊόντων τους, προκειμένου να οδηγήσουν τους καταναλωτές σε αντικατάστασή τους.
Ένας εκπρόσωπος της Epson δήλωσε ότι η εταιρεία αρνήθηκε τις κατηγορίες εναντίον της από την ένωση HOP, προσθέτοντας ότι η Epson συνεργάζεται με τις αρχές σχετικά με το θέμα αυτό και ότι η ποιότητα των προϊόντων της ήταν υψίστης σημασίας για την εταιρεία.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών