Στις 20 Δεκεμβρίου, η Apple αναγνώρισε ότι το λογισμικό των iPhone έχει ως αποτέλεσμα την επιβράδυνση ορισμένων τηλεφώνων με προβλήματα μπαταρίας
Αντιμετωπίζοντας αγωγές και την οργή των καταναλωτών μετά την ανακοίνωση ότι επιβράδυνε τα παλαιότερα iPhones με μπαταρίες που επιβάρυναν το λειτουργικό τους, η Apple ζήτησε συγγνώμη για το χειρισμό του προβλήματος της μπαταρίας και είπε ότι θα έκανε αρκετές αλλαγές για να "ξανακερδίσει η εταιρεία την εμπιστοσύνη οποιουδήποτε μπορεί να αμφέβαλε για τις προθέσεις της Apple".
Η εταιρεία μειώνει τις τιμές για αντικατάσταση μπαταριών και θα αλλάξει το λογισμικό της, για να επιτρέπει στους χρήστες να ελέγχουν εάν η μπαταρία του τηλεφώνου είναι καλή.
Σε δημοσίευση στην ιστοσελίδα της την Πέμπτη 28 Δεκεμβρίου 2017,
Η Apple προχώρησε σε αυτή την κίνηση, για να μετριάσει τις ανησυχίες για την ποιότητα και την ανθεκτικότητα των προϊόντων της, σε μια εποχή που κοστίζει 999 δολάρια το τελευταίο μοντέλο της, το iPhone X.
Η εταιρεία δήλωσε ότι θα μειώσει την τιμή αντικατάστασης της μπαταρίας εκτός εγγύησης από 79 σε 29 δολάρια για τα iPhone 6 ή τα νεότερα μοντέλα, από τον επόμενο μήνα.
Η εταιρεία θα ενημερώσει επίσης το λειτουργικό της σύστημα iOS, ώστε οι χρήστες να ελέγξουν αν η μπαταρία τους δεν είναι καλή και επηρεάζει την απόδοση του τηλεφώνου.
"Γνωρίζουμε ότι μερικοί από εσάς αισθάνεστε ότι η Apple σας απογοήτευσε", αναφέρει η Apple στη δήλωσή της.
"Ζητάμε συγγνώμη".
Στις 20 Δεκεμβρίου, η Apple αναγνώρισε ότι το λογισμικό των iPhone έχει ως αποτέλεσμα την επιβράδυνση ορισμένων τηλεφώνων με προβλήματα μπαταρίας.
Η Apple δήλωσε ότι το πρόβλημα ήταν ότι οι γηρασμένες μπαταρίες λιθίου παρήγαγαν μη σταθερή ισχύ, γεγονός που θα μπορούσε να προκαλέσει την απενεργοποίηση των iPhones για να προστατεύσουν τα ευαίσθητα κυκλώματα.
Αυτή η αποκάλυψη οδήγησε στο συμπέρασμα μεταξύ των καταναλωτών ότι η Apple σκοπίμως επιβραδύνει παλαιότερα τηλέφωνα, για να αναγκάζει τους πελάτες να αγοράσουν νεότερα μοντέλα iPhone.
Ενώ δεν υπήρξαν αξιόπιστα στοιχεία που να αποδεικνύουν ότι η Apple συμμετείχε σε τέτοιου είδους συμπεριφορές, η αποκάλυψη αυτή σχολιάστηκε στα κοινωνικά μέσα δικτύωσης και αλλού.
Η Apple αρνήθηκε ότι έχει κάνει ποτέ κάτι για να μειώσει σκόπιμα τη ζωή ενός προϊόντος.
Τουλάχιστον οκτώ αγωγές έχουν κατατεθεί στην Καλιφόρνια, τη Νέα Υόρκη και το Ιλλινόις, υποστηρίζοντας ότι η εταιρεία εξαπατούσε τους χρήστες, επιβραδύνοντας τις συσκευές χωρίς να τους προειδοποιήσει.
Η εταιρεία αντιμετωπίζει επίσης μια νομική καταγγελία στη Γαλλία, όπου τα αποκαλούμενα "προγραμματισμένα παλαιωμένα προϊόντα" είναι ενάντια στο νόμο.
www.bankingnews.gr
Η εταιρεία μειώνει τις τιμές για αντικατάσταση μπαταριών και θα αλλάξει το λογισμικό της, για να επιτρέπει στους χρήστες να ελέγχουν εάν η μπαταρία του τηλεφώνου είναι καλή.
Σε δημοσίευση στην ιστοσελίδα της την Πέμπτη 28 Δεκεμβρίου 2017,
Η Apple προχώρησε σε αυτή την κίνηση, για να μετριάσει τις ανησυχίες για την ποιότητα και την ανθεκτικότητα των προϊόντων της, σε μια εποχή που κοστίζει 999 δολάρια το τελευταίο μοντέλο της, το iPhone X.
Η εταιρεία δήλωσε ότι θα μειώσει την τιμή αντικατάστασης της μπαταρίας εκτός εγγύησης από 79 σε 29 δολάρια για τα iPhone 6 ή τα νεότερα μοντέλα, από τον επόμενο μήνα.
Η εταιρεία θα ενημερώσει επίσης το λειτουργικό της σύστημα iOS, ώστε οι χρήστες να ελέγξουν αν η μπαταρία τους δεν είναι καλή και επηρεάζει την απόδοση του τηλεφώνου.
"Γνωρίζουμε ότι μερικοί από εσάς αισθάνεστε ότι η Apple σας απογοήτευσε", αναφέρει η Apple στη δήλωσή της.
"Ζητάμε συγγνώμη".
Στις 20 Δεκεμβρίου, η Apple αναγνώρισε ότι το λογισμικό των iPhone έχει ως αποτέλεσμα την επιβράδυνση ορισμένων τηλεφώνων με προβλήματα μπαταρίας.
Η Apple δήλωσε ότι το πρόβλημα ήταν ότι οι γηρασμένες μπαταρίες λιθίου παρήγαγαν μη σταθερή ισχύ, γεγονός που θα μπορούσε να προκαλέσει την απενεργοποίηση των iPhones για να προστατεύσουν τα ευαίσθητα κυκλώματα.
Αυτή η αποκάλυψη οδήγησε στο συμπέρασμα μεταξύ των καταναλωτών ότι η Apple σκοπίμως επιβραδύνει παλαιότερα τηλέφωνα, για να αναγκάζει τους πελάτες να αγοράσουν νεότερα μοντέλα iPhone.
Ενώ δεν υπήρξαν αξιόπιστα στοιχεία που να αποδεικνύουν ότι η Apple συμμετείχε σε τέτοιου είδους συμπεριφορές, η αποκάλυψη αυτή σχολιάστηκε στα κοινωνικά μέσα δικτύωσης και αλλού.
Η Apple αρνήθηκε ότι έχει κάνει ποτέ κάτι για να μειώσει σκόπιμα τη ζωή ενός προϊόντος.
Τουλάχιστον οκτώ αγωγές έχουν κατατεθεί στην Καλιφόρνια, τη Νέα Υόρκη και το Ιλλινόις, υποστηρίζοντας ότι η εταιρεία εξαπατούσε τους χρήστες, επιβραδύνοντας τις συσκευές χωρίς να τους προειδοποιήσει.
Η εταιρεία αντιμετωπίζει επίσης μια νομική καταγγελία στη Γαλλία, όπου τα αποκαλούμενα "προγραμματισμένα παλαιωμένα προϊόντα" είναι ενάντια στο νόμο.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών